Kto Wie ten Wie Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 dodam ze jak mam już 2tys obrotów to leci płynnie ale delikatnie muli auto zmieniłem świece i filtr powietrza i żadnego efektu
lmarrio Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 falowanie obrotów przy prędkości ok 50km/h, przy braku szarpania to początek problemów skrzyni multi. Nie masz lekkich szarpnięć przy ruszaniu? Jaki masz przebieg? Kiedy był wymieniany olej w skrzyni?
Kto Wie ten Wie Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 Zawsze tak mam podszarpuje do 2tys obrotow a puzniej jest normalnie chyba ze chcem szybko przespieszyc to na początek zatrzesie silnikiem dosyc mocno ale tez nie zawsze jak szybko przyspieszam delikatnie muli ale nie podszarpuje tak jak na filmiku. Auto posiedam pare miesięcy nie wiem kiedy byl zmieniany olej Przebieg widac na filmiku 230tys+
Dominik93 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Wydaje mi się ze gdyby była któraś padnięta cewka to na fisie wywaliloby checka, chyba że się mylę?
kt65c453 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 miałem podobnie,z tym że po porządnym nagrzaniu i w trasie teraz mi w aucie robią swapa na manual, ale to nie znaczy że masz to samo
Kto Wie ten Wie Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Jezeli to skrzynia mi sie sypie to nie bede jej robil tylko swapa na manual a jak to z cwekami bedzie blad na fisie ?
Kruk_89 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 miga check podczas ostrego przyśpieszania i telepie budo zapisuje się to w pamięci można potem VCDS sprawdzić przyczynę na którym garze jest dane wypadanie. Co ważne nie tylko cewka powoduje wypadanie
lmarrio Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Przy cewkach mrugałaby kontrolka, raczej wygląda to na skrzynię. Podjedź na diagnozę do dobrego warsztatu. Koszt naprawy nie musi być zabójczy. Poszukaj użytkownika Bart-S, on może Ci pomóc.
BeyerBrown Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Pojedyncze wypadnięcia zapłonów nie są rejestrowane w pamięci usterek ani zamiganiem CHECK-a. Z drugiej strony jest to praktycznie nieodczuwalne przez kierowcę a obrotomierz stoi stabilnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się