poziek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 ( i nie ma gdzie zmieścić). no chyba, że znasz patent CTVła na "przesunięcie silnika" :gwizdanie: :naughty:
ctv Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 mam taki patent ze wszystko pasuje ale niestety za montaz biore kase
letallec Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 biore kase To juz wszyscy wiedza. Co z tym modem do licznika w B6? Wypowiesz sie czy nadal bedziesz wszystkich ignorował?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 16:41_________________________________________________A tu ten temat, zebys nie musiał szukać http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_wskaznik_temperatury_oleju_na_fisie_taki_jak_w_rs4-t48876.60.html
gregory Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Zmniejszyć moment na początku do żądanej wartości Poprowadzić linie momentu Jak to się niektórym fajnie gada...... . Niestety niekiedy rzeczywistość wygląda inaczej.
Darkoz Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 kocham to forum.. jestescie wielcy.. martin napisz cos jak sie jezdzi z takim momentem na osce..
martin a4 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 szczerze nie polecam ale kwestia gustu, co innego Q
dudi75 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 mam taki patent ze wszystko pasuje ale niestety za montaz biore kase Ciekaw jestem ile juz tych gt22 zamontowales??? :gwizdanie: Jest ktos na tym forum zeby to potwierdzic ?? Jesli jest ktos taki to ja bede nastepny
jaro4444 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Panowie po co rzeźbicie w brązie? Na 200 KM i ok 410-420 Nm (tyle dobrze trzyma sprzęgło 240 mm z AVF) wystarcza turbo BRD. Pasuje P&P i bardzo ładnie ładuje z dołu. Linka do tego co zrobiłem z brata A4 podał już Spanky Jeździłem ostatnio tym wozem parę dni i zapina jak dziki Aha bardzo ważne - powyżej 180-185 KM wskazane stosowanie pompek AL bo na seryjnych BA z AWX to nie wyciśniemy za dużo.
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 teraz na czasie jest dlubanie 2.0 TDI .... 1.9 PD to juz prehistoria i nie ma co szukac dziury w doopie ...
alvaro Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 spanky alv mial 400 i jezdzil ... wink4 dżem dobry alv miał 403,6 Nm hyhy a tak na serio to momenty grubo ponad 400 w ośce nadają się chyba tylko do świrowania na forum hehe... co do modów to idź w ślady Adama, ewentualnie BRD, FMIC i pompki... spanky teraz na czasie jest dlubanie 2.0 TDI wink4.... zaczynam o tym myśleć EOT
jaro4444 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 teraz na czasie jest dlubanie 2.0 TDI .... 1.9 PD to juz prehistoria i nie ma co szukac dziury w doopie ... Spanky nie przesadzaj - 1.9 PD to doskonały motor. Mocny, odporny, mało pali i zapewnia niezłego kopa. 2.0 to już znacznie delikatniejsza konstrukacja choć dużo kulturalniejsza. Ma też swoje plusy. P.S. Spanky wałaśnie w piątek Pocztex przywiózł turbo BRD do mojego parcha :gwizdanie:
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Spanky nie przesadzaj - 1.9 PD to doskonały motor. Mocny, odporny, mało pali i zapewnia niezłego kopa. zle mnie zrozumiales ... nie chodzi mi o to ze jest zly tylko ze jest stary tzn.sprawdzona konstrukcja i nie ma co wymyslac nowych szlakow ... w kwesti modyfikacji tej motorowni juz chyba wszystko zostalo zrobione albo moze prawie ... VP to tez prehistoria ... i pali mniej od PD i tez ma kopa ... 2.0 to już znacznie delikatniejsza konstrukacja choć dużo kulturalniejsza. Ma też swoje plusy. P.S. Spanky wałaśnie w piątek Pocztex przywiózł turbo BRD do mojego parcha :gwizdanie: he he he ... kiedy montaz ... ? http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_prawy_intercooler_20_tdi_lub_20_tfsi-t55658.0.html - dlaczego beda dwa ? i kiedy poznamy całkowity plan dzialania ... ?
jaro4444 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 he he he ... kiedy montaz ... ? Jak dostanę ten drugi IC
Rogalotti Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ja wsadziłem do swojego Passata B5 z 97 roku 2.0TDi i największe obudową pełne GT22. Wiec stety niestety CTV ma racje. Jest na forum Adamoo który ma mniejsze GT22 i też wchodzi spokojnie. Ja i Adamoo mamy seryjne puszki !! filtrów powietrza i miejsce miedzy nimi a turbo tak żeby nic nie pukało. Do 200PS z 8V wystarczy BRD. Dobrze w takim motorze jest zrobić "łeb" czyli głowice oraz inne stricte sportowe zmiany w silniku. Mój 8mio zaworowy na seryjnym wałku ma moc max przy 4900obr !!. Zreszta niebawem go skończe i wkreje jakies fotki i wykresy.. Pozdrawiam.
jaro4444 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Zreszta niebawem go skończe i wkreje jakies fotki i wykresy.. Witek jest grubo?
wiissnia Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Zreszta niebawem go skończe i wkreje jakies fotki i wykresy.. Witek jest grubo? na bank będzie
wiissnia Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 etamdfiesciezhaczykiem 201 czy 299 bo jedno i drugie z haczykiem
Tomeks Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ja wsadziłem do swojego Passata B5 z 97 roku 2.0TDi i największe obudową pełne GT22. Wiec stety niestety CTV ma racje. ktoś tu chyba musi przeprosić ctv-ała :gwizdanie:
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Dobrze w takim motorze jest zrobić "łeb" czyli głowice oraz inne stricte sportowe zmiany w silniku. Mój 8mio zaworowy na seryjnym wałku ma moc max przy 4900obr !!. 4900 ... ładnie ... etamdfiesciezhaczykiem 201 czy 299 bo jedno i drugie z haczykiem sadze ze ta druga połowa ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się