jacekbalcerzak Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 siema, mam problem od wczoraj z moją audi, silnik 1.9tdi 130km, otóż jechalem wczoraj w trasie i nagle samochód złapał muła, nie reagował na gaz tzn przyspieszał bardzo powoli, stracił moc, zatrzymalem sie, zgasiłem, odpaliłem bez problemu i wszystko wrociło do normy, dziś sytuacja się powtórzyła, znow zgasilem i przeszło, ma ktoś jakieś pomysły?
bobersky Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Tryb awaryjny. Powodów może być mnóstwo. Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy. Edytowane 22 Maja 2016 przez bobersky
greg2505 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 prawdopodobnie zapieczona geometria ,turbo do czyszczenia ,najlepiej zrób logi
jacekbalcerzak Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 Tryb awaryjny. Powodów może być mnóstwo. Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy. prawdopodobnie zapieczona geometria ,turbo do czyszczenia ,najlepiej zrób logi a nie powinno mi nic wyskoczyć na komputerze? Bo nic sie nie wyświetla żadna kontrolka ani nic
BF10 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Komputer i wszystko Ci wyjaśni Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ralen Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Na FISie samochodu nic nie zobaczysz.Zobaczysz dopiero błędy na VAGu po podłączeniu auta pod komputer. Koledzy dobrze prawią, najprawdopodobniej geometria turbo do wyczyszczenia.
lukasz51237 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Na desce wyskakuje błąd dopiero od 2004 roku jak dobrze pamiętam. Tak jak koledzy wyżej piszą złapałeś notlaufa, musisz posprawdzać wężyki podciśnieniowe, czy nie są przetarte, poniszczone, może któryś spadł. Jeśli masz dojście do kompa to wstaw logi.
jacekbalcerzak Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 Na desce wyskakuje błąd dopiero od 2004 roku jak dobrze pamiętam. Tak jak koledzy wyżej piszą złapałeś notlaufa, musisz posprawdzać wężyki podciśnieniowe, czy nie są przetarte, poniszczone, może któryś spadł. Jeśli masz dojście do kompa to wstaw logi. Na FISie samochodu nic nie zobaczysz. Zobaczysz dopiero błędy na VAGu po podłączeniu auta pod komputer. Koledzy dobrze prawią, najprawdopodobniej geometria turbo do wyczyszczenia. Komputer i wszystko Ci wyjaśni Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tryb awaryjny. Powodów może być mnóstwo. Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy. prawdopodobnie zapieczona geometria ,turbo do czyszczenia ,najlepiej zrób logi sprawdzilem pod komputerem dziś samochód i wyskoczyły takie błędy 3 Faults Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittentten drugi błąd jest chyba od zamontowanej blokady zapłonu? 1 błąd od poduszki, wiem ze jest do wymiany ale to nie od tego sie tak dzieje no i 3 błąd chyba z tym całym notlaufem? co sądzicie? Czy ma wpływ na to to, że jeszcze nie wymianialem rozrządu po kupnie samochodu a przydałoby sie go juz wymienic? Pzdr
lukasz51237 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Rozrząd nie ma tutaj nic do rzeczy. Ostatni błąd to przeładowanie turbiny czyli notlauf. Zrób logi 11 grupy i wstaw.
nik23 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Pedał hamulca nie twardnieje? Kruciec na vacum nie luźny? Sztanga turbiny porusza sie? LOG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się