xcentriq Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Witam.Auto właśnie wróciło z wymiany napinacza, łańcucha oraz przy okazji szklanki popychacza w wysokociśnieniowej pompie paliwa.Chciałem się podzielić zdjęciami właśnie owej szklanki, jak wyglądała u mnie po 180k.Nie wiem czy była konieczność wymiany, natomiast przy reszcie gratów to tylko parę złotych.Tak wygląda. Robione telefonem więc jakość też nie wyjątkowa, no ale to nie Bieszczady.
piotrekb_tt Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Szklanka kapeć. Bardzo dobrze, że ja zmieniłeś. Ja mając Autotecha złożyłem, że bede ja wymieniał co 3 zmianę oleju czyli co 30-40 tyś km. Niestety wydajniejsza pompa bardziej obciąża szklanke niż seryjna.
afroo. Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Dobra decyzja. Moja po 120kkm była w porównaniu z Twoją jak nowa.
palet Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) A tak wyglądała moja po 145 tys. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Czerwca 2016 przez michalsz
bartekzks Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Witam. Auto właśnie wróciło z wymiany napinacza, łańcucha oraz przy okazji szklanki popychacza w wysokociśnieniowej pompie paliwa. Chciałem się podzielić zdjęciami właśnie owej szklanki, jak wyglądała u mnie po 180k. Nie wiem czy była konieczność wymiany, natomiast przy reszcie gratów to tylko parę złotych. Tak wygląda. Robione telefonem więc jakość też nie wyjątkowa, no ale to nie Bieszczady. Nie wiesz czy była konieczności Ty ślepy chłopie jesteś ?? Wdziałeś nową jak wygląda ?? Ta Twoja to szrot , ciesz się i dziękuj losowi ,zdążyłeś bo byś dopiero miał koszta...
xcentriq Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) He no tak, wygląda jak wygląda. Ale jaka jest utrata na grubości? Może że dwa nanometry, łącznie będzie z 5 do 10 % materiału początkowego. Co prawda nie wypowiem się czy zużycie następuje wykładniczo czy linearnie. Jak dorwę nanometr to sprawdzę tak z ciekawości. A może ktoś mierzył? Chociaż jednak się mylę bo na drugi rzut oka to wygląda tragicznie, prawie przebite na wylot [emoji33]. Co prawda to prawda. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Czerwca 2016 przez xcentriq
arek_cccp Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Sprawdzales stan krzywki walka ssacego oraz jego numery? Ja przy ok 200tys popychacz wymieniłem wyglądał ok ale krzywka była zdeformowana. Twój wygląda tragicznie na zdjęciach dlatego tym bardziej trzeba było by obejrzeć krzywke
piotrekb_tt Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 He no tak, wygląda jak wygląda. Ale jaka jest utrata na grubości? Może że dwa nanometry, łącznie będzie z 5 do 10 % materiału początkowego. Co prawda nie wypowiem się czy zużycie następuje wykładniczo czy linearnie. Jak dorwę nanometr to sprawdzę tak z ciekawości. A może ktoś mierzył? Chociaż jednak się mylę bo na drugi rzut oka to wygląda tragicznie, prawie przebite na wylot [emoji33]. Co prawda to prawda. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Tu nie chodzi o to że ona sie przetrze całkowicie bo to nierealne. Ona sie po prostu rozpadnie. Wtedy trzpień pompy ladnie bedzie sobie zapieprzal po krzywce.
xcentriq Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2016 Sprawdzales stan krzywki walka ssacego oraz jego numery? Ja przy ok 200tys popychacz wymieniłem wyglądał ok ale krzywka była zdeformowana. Twój wygląda tragicznie na zdjęciach dlatego tym bardziej trzeba było by obejrzeć krzywke Numer to B, nie sprawdzałem stanu, ciężko było ogarnąć tych mechaników. Silnik mi wyciągnęli przy tej wymianie, jak spytałem czy nie trzeba było wymienić osuszacza klimy, to machali ramionami. Zdałem sobie sprawę że następne pytania nie mają sensu. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
arek_cccp Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Masakra a tak z ciekawości ile zaplaciles za ta usługę wymiany łańcucha itd ?? Rozrząd masz świeży w miarę ?? Żeby wymienić łańcuch to ściągasz pokrywę rozrzad przod rozpinasz walki z tego co pamiętam i chyba pompę hpfp . po co wyjmowac silnik to nie wiem
xcentriq Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2016 Masakra a tak z ciekawości ile zaplaciles za ta usługę wymiany łańcucha itd ?? Rozrząd masz świeży w miarę ?? Żeby wymienić łańcuch to ściągasz pokrywę rozrzad przod rozpinasz walki z tego co pamiętam i chyba pompę hpfp . po co wyjmowac silnik to nie wiem 1500 proszę ja Ciebie. Rozrząd ma w tej chwili 25k.
arek_cccp Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) To jest cena z częściami uszczelkami itd ? Bo jak za samą robotę to jakaś chora masakra... Nie chce Cię dolowac ale ja zrobiłem rozrząd i napinacz łańcucha za 500 zl(cena uslugi wymiany) i to w dość topowym warsztacie ze tak powiem aż mi się wierzyć nie chce Glowice taniej się robi heh.. Edytowane 7 Czerwca 2016 przez arek_cccp
xcentriq Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ich części to łańcuch i napinacz ruville, uszczelka głowicy oraz obudowy napinacza. Resztę ode mnie, śruby oringi szklanka uszczelka domy. Ogólnie za robociznę wzięli 900 złotych. Wiem że nie trzeba wyjmować silnika teoretycznie, ale już miałem dosyć odmawiania i rozmowy że jest ciężko. I zostałem tam gdzie powiedzieli że dadzą radę. Co robić kolego, ważne żeby auto się nie zepsuło w środku Europy w czasie wakacji. Te części, które mi zostały sprzedaje tutaj na forum. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
kubaja11 Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Tak wygląda moja. Udokumentowane 158tyś km przebiegu. Ciekawi mnie czy była kiedyś wymieniana w serwisie w Niemczech... 1
jarek920 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Moja przy 200 tys tez tak wyglądała muszę kiedyś przeglądnąć rachunki czy Niemiec ja wymieniał od nowości.
Lorence Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 jaki jest koszt szklanki ?? u mnie była sprawdzana tydzień temu, podobno w idealnym stanie (160tys przebiegu), ale wole jeszcze raz sam to sprawdzić ciężko się ja wyciąga w warunkach domowych ??
Lorence Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) dzięki, zabieram się za to w sobotę możecie jeszcze podrzucić nr seryjny szklanki jak ktoś ma pod ręką ?? to jest dokładnie to ? http://allegro.pl/popychacz-pompy-paliwa-seat-leon-2-0-tfsi-05-09-i6341858739.html Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Lorence
arek_cccp Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Tak to jest ta szklanka która się właśnie wymienia. Do tego oring musisz zamówić który jest na pompie hpfp.
afroo. Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Z tego co pamiętam to oring był razem ze szklanką. Brane z ASO.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się