ClNEK Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Kupilem 1.9 tdi 130KM z cieknaca pompa wody dlatego tez odrazu ja wymienilem razem razem z rozrzadem. Po 15 tys km znow uslyszalem od innego mechanika, ze cieknie mi pompa wody. Wrocilem do tych co montowali rozrzad i ci stwierdzili, ze cieknie na "reperaturce" pompy. Poinformowali tez ze z kolejna moze sstac sie to samo, gdyz w ukladzie sa slady korozji popimo wczesniejszego plukania. Czy to faktycznie moze byc przyczyna awarii takiej pompy i mam sie spodziewac kolejnych jej wymian czy to poprostu przypadek.
piotrsob1 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Jakość części dzisiaj to jedna wielka porażka , nie opłaci się kupować zamienników bo często przez to właśnie trzeba robić naprawę dwa razy Znam firmę która importuje graty z CHRL i innych azjatyckich krajów , pakują to w nie swoje pudełka i pchają do dużych polskich dystrybutorów Kup ori pompę wody i wymień . Napisz do kolegi : H4mm3R Ma ori graty w dobrej cenie Edytowane 10 Czerwca 2016 przez piotrsob1
veron Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Dokładnie wymień na oryginalną nową pompę wody. Rozrząd robisz raz na 90 tys. km więc nie ma co oszczędzać.
norad Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Też miałem u siebie przypadek, że pompa wody (Ruville) puszczała po przebiego ok 12 tys. km.
ClNEK Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2016 Ja wlasnie mialem pompe oryginalna H4mm3R. Jeszcze troche i by sie calkiem zatarła po 15 tys km.
Bromchit Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Miałem podobny problem, z pompa ori (faktura z serwisu), i też puszczała prawie od samego początku. W związku z tym że dużo jeżdżę, a ubytki były małe, jakoś mi się zeszło z jej wymianą, ąż zaczął zbliżać się termin kolejnej wymiany rozrządu, pompa go przyspieszyła, bo płyn zaczął znikać w zastraszającym tempie. Dokładnie wymień na oryginalną nową pompę wody. Rozrząd robisz raz na 90 tys. km więc nie ma co oszczędzać. Masz przykłady że z ori też są problemy. Pompy występują w dwóch wariantach, nowe i regenerowane z literką "X" na końcu numeru i są o dużo tańsze. Dla przykładu pompa do 1.8T z numerem: 06A121012G kosztuje 686 zł. 06A121012GX kosztuje 208zł. Oczywiście ceny mogą nieznacznie się różnić, bo mam nieaktualną ETkę
Jog Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Mi ori wytrzymała 65tyś (2lata) i jestem na etapie szukania oryginalnego rozrządu.
wyzyk83 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 (edytowane) Mi ori wytrzymała 65tyś (2lata) i jestem na etapie szukania oryginalnego rozrządu jak będziesz kupował ori pompę to kup 03L121011GX jak jest numer 03L121011G lubią cieknąć. różnią sie że na tym kole zębatym GX ma otwory a G ma fasolki. bierz z otworami Edytowane 25 Czerwca 2016 przez wyzyk83
Jog Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 A x nie oznacza ze pompa jest regenerowana? Wysłane z mojego myPhone S-Line 16 GB przy użyciu Tapatalka
wyzyk83 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 możliwe ale gościu który prasuje w ASO audi mówił żeby brać GX bo G ciekną
Jog Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Tak wygląda ori pompa która padła mi po 65 tys. Mechanik się dziwił że silnik wytrzymał kilka tygodni bez chłodzenia, oberwało wirnik i coś chrobocze przy kręceniu, Teraz też założyłem ori i się deko obawiam czy wytrzyma choćby te 90 tys
ClNEK Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Opublikowano 3 Lipca 2016 Ja zalozylem juz jakis zamiennik. Moja po 15tys wizualnie jak nowa tylko przy kreceniu "skrzeczala"
Jog Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Teraz to juz loteria nawet ori moze sie wysypac, pasek i reszta osprzetu ok, Wysłane z mojego myPhone S-Line 16 GB przy użyciu Tapatalka
Jog Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Założyłem 038 121 011J jeśli znów padnie zmienię na tą GX jeżeli będzie pasować Edytowane 15 Października 2017 przez Jog
wyzyk83 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) http://allegro.pl/rozrzad-serwisowy-vw-audi-seat-skoda-1-9-2-0-tdi-i5774943329.html tu gościu sprzedaję rozrząd serwisowy z pompą GX tez ma dużo innych cześći do oooo między innymi wahacze lema w dobrej cenie Edytowane 6 Lipca 2016 przez wyzyk83
Jog Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 W dniu 6.07.2016 o 11:27, Jog napisał: Założyłem 038 121 011J jeśli znów padnie zmienię na tą GX jeżeli będzie pasować Mały update minęło nie wiele ponad rok i kupiona na forum pompa cieknie chyba nawet 30tyś nie zrobiła jak dobrze pamiętam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się