H4mm3R Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 trudzi watpie ze to sa pompowtryski ja zmienilem wszystkie i nie ustaly wibracje na jalowym co jakis czas delikatnie bujnie.. wibracji to nie powinno być ale "delikatne bujnięcie" to normalka w tych silnikach...
turdzi Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 trudzi watpie ze to sa pompowtryski ja zmienilem wszystkie i nie ustaly wibracje na jalowym co jakis czas delikatnie bujnie.. no tak ale no nie tylko chodzi o delikatne mrowinie na jalowym tylko o wibracje w jakie wpada silnik w przedziale 1800-2000 tys obrotow.Zobaczymy to jednyne co zostalo
ArkadiuS Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 no mam taką nadzieję że się wyjaśni co i jak Błędy to: 1) walnięta jest 4ta świeca 2) padnięty PD nr3 Szykuje się kolejny wydatek . W poniedziałek, jak wszystko dobrze pójdzie zakładam nowe PD. Będę pisał co i jak
Madas Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 no mam taką nadzieję że się wyjaśni co i jak Błędy to: 1) walnięta jest 4ta świeca 2) padnięty PD nr3 Szykuje się kolejny wydatek . W poniedziałek, jak wszystko dobrze pójdzie zakładam nowe PD. Będę pisał co i jak oż chlolerka szkoda że PD a gdzie kupujesz PD ??
ArkadiuS Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 W ASO "GX" to koszt 2080zl, natomiast nowy "G" w Bosh-ie kosztuje 1770zł, ale są też nowe na necie tylko trzeba . W Gorlitz w ASO mają dobre ceny części, taniej niż w Polsce.
jaro4444 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 W ramach ciekawostki - po przejechaniu ok. 800 km od wymiany silnika, na starych pompkach szarpanie praktycznie znikło. Czasem mam delikatne kołysanie na jałowych ale nie ma już szarpania ok 2000 obr i skończyło się poddymianie na jałowych po zastosowaniu STP do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla.
gregory78 Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 Właśnie panowie ja tez to mam w B7 2.0Tdi na wolnych cos go buja delikatnie ale nie zawsze w czasie jazdy jest ok czasami jak staje na swiatłach to wpierwszym momencie obroty spadaja na chwile do 800 i zaczyna telepac ale po chwili wracaja same ale minimalnie sie wahaja co to moze byc
ArkadiuS Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Właśnie panowie ja tez to mam w B7 2.0Tdi na wolnych cos go buja delikatnie ale nie zawsze w czasie jazdy jest ok czasami jak staje na swiatłach to wpierwszym momencie obroty spadaja na chwile do 800 i zaczyna telepac ale po chwili wracaja same ale minimalnie sie wahaja co to moze byc Standard :> W ramach ciekawostki - po przejechaniu ok. 800 km od wymiany silnika, na starych pompkach szarpanie praktycznie znikło. Czasem mam delikatne kołysanie na jałowych ale nie ma już szarpania ok 2000 obr i skończyło się poddymianie na jałowych po zastosowaniu STP do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla. jaro4444 jak po wymianie silnika? Pewnie już zrobiłeś kilka km więc podziel się wrażeniami
turdzi Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Opublikowano 23 Lutego 2009 Ja dzis tez oddalem auto na wymiane PD wiec zdam relacje.
siemian Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 gregory78 a nie dojeżdżasz czasem do świateł na luzie, bo wtedy objawy są takie że obroty spadają na chwile za nisko
jaro4444 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 jaro4444 jak po wymianie silnika? Pewnie już zrobiłeś kilka km więc podziel się wrażeniami jaro4444 jak po wymianie silnika? Pewnie już zrobiłeś kilka km więc podziel się wrażeniami Dziele się więc 1. Absolutna cisza jeśli chodzi o wałki 2. Silnik skończył poszarpywać ok 2000-2500 obr/min, 3. Na jałowych czasem zdrży deliktnie, ale tak to i drżą 1.9 PD, 4. Drugi IC i turbina BRD powoduje, że bez korekty softu i tak lepiej ciągnie górą i absolutnie nic nie kopci. 5. Chwilowo hałasował troszkę nowy dwumas - wydawał z siebie ciche "ćwierkanie" ale tak jest zawsze dokąd się nie dotrze. Generalnie oby tak dalej a będę zadowolony
Piero Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Pozwól, że zapytam: skąd miałeś silnik, ile Cię kosztował, po jakim był przebiegu, co wymieniałeś konkretnie ? Jeśli jestem za bardzo wścibski to mów...
jaro4444 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 a ile masz teraz KM? Nie wiem Przed wymianą miał 147 KM. Ile mam teraz to okaże się 12.03 bo wówczas Witek (znaczy się dr Newton ) wyznaczył mi audiencję na jego rolkach. Pozwól, że zapytam: skąd miałeś silnik, ile Cię kosztował, po jakim był przebiegu, co wymieniałeś konkretnie ? Jeśli jestem za bardzo wścibski to mów... Wszystko masz opisane tu: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t59308.0.html;highlight=koncepcja+na+dłubnięcie Ale powtórzę Ci to naprędce: - tzw. "słupek" silnika z Passata 2.0 TDI 16V BKP, pompki zmienione na moje Boscha (Passat ma Siemensy), koniec 2007 r. 19 kkm, przerobiony na silnik wzdłużny, - turbina BRD, - nowe kompletne sprzęgło z dwumasem LUK, - dodany drugi IC z 2.0 TFSI, - układ hamulcowy z 3.0 TDI, 2.0 TFSI, 3.2 FSI. Genetelmeni nie gadają o kasie (bynajmniej publicznie ), ale słupek silnika bez pompek kosztował mnie 1/3 tego, co kosztuje komplet naprawczy wałków wyrównoważających w ASO
ArkadiuS Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 a ile masz teraz KM? Nie wiem Przed wymianą miał 147 KM. Ile mam teraz to okaże się 12.03 bo wówczas Witek znaczy się (dr Newton ) wyznaczył mi audiencję na jego rolkach. dłuuuuuuuuuuuuuuuuga kolejka, ale poczekamy na wynik
jaro4444 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 dłuuuuuuuuuuuuuuuuga kolejka, ale poczekamy na wynik Kolejka długa bo własnie Rogal ma zbiorowe chipowanie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206894&sid=cf8dcd248cd0f58596b81a887451ca50 Dodatkowo za 2 dni mam planowany termin porodu dziecka... Więc poczekam i dam Witkowi na spokojnie zrobić moje auto. Co do wyników szału nie spodziewam się. Jesli będzie bezdymne 185-195KM/400 Nm, to mi w zupełności wystarczy.
ArkadiuS Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Jesli będzie bezdymne 185-195KM/400 Nm, to mi w zupełności wystarczy. heheheheh, całkiem przyzwoity wynik
Madas Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 gratulacje Jaro44444 i bardzo dobrze że się nie śpieszysz ..... spokój to podstawa w tej kwestii....
gregory78 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 no no sieman czasami dochodze na luzie, ale jak chwile przed zatrzymaniem wysprzęglam sytuacja jest taka sama , dziwne 3 letnie autko z czterema kółkami i takie numery.W mojej dawnej b5 1.8 T nigdy sie nic nie dzialo mino 280 tys km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się