Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 Avant // 2.8 AMX Q+T // H&R //


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak 5hp19 to musisz kolo 3-3,5 kafla szukac ... Mnie skrzynia w B5 poszła 1 kwietnia, taki zarcik - sprzeglo hydro pompa oleju i popalone tarczki 1 biegu oraz cale auto w oleju :)

Opublikowano (edytowane)

Jak 5hp19 to musisz kolo 3-3,5 kafla szukac ... Mnie skrzynia w B5 poszła 1 kwietnia, taki zarcik - sprzeglo hydro pompa oleju i popalone tarczki 1 biegu oraz cale auto w oleju :)

Dokładnie to samo!

Mam oznaczenie skrzyni "FAR"

jakich oznaczeń skrzyń manualnych mam szukać?

EDIT 14.09.2016

Szybkie pytanie, silnik zaczal klekotac jak traktor. dlaczego?

Edytowane przez kajmanovsky
Opublikowano

Obstawiam cewki ewentualnie wtryskiwacze. Błędy jakieś są?

Jak z mocą?

Opublikowano

Paaanie....

poluzowal sie pasek rozrzadu i przestawily sie walki na glowicach :c

rozrzad wymieniony 3k km temu...

mam nadzieje ze glowice sa cale

Opublikowano

Miałem podobną sytuację ale mi wtedy śruba napinacza została ścięta. Nieszczęście tylko nowy napinacz pasek i obudowy rozrządu musiałem zmieniać.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

działaj bo ładna sztuka.. a szyberdach też mi sie marzy ;p

Opublikowano (edytowane)

Laduj tam 2.7 bedziesz zadowolony i to bardzo. Teraz bedziesz wkladal w ten motor to co bus juz mial zrobione na podstawowoy serwis 2.7 a nigdy nie bedzie to tak przyjemnie jezdzilo jak BiT.

Tym bardziej ze fajan sztuka ci sie trafila!

Edytowane przez Jachyr
Opublikowano

A ja myślę włożenie 2.7 bit to nie lada wyzwanie Tylko tak się każdemu wydaje kto tego nie robil ze włożyć biturbo to wyjdzie tanio Wiem co pisze bo sam to przerabialem i wcale tak tanio nie jest

Opublikowano

Mi nie chodzilo o wkladanie i ogarniecie wszystkiego tylko o to ze to co laduje w. 2.8 mogl by wsadzic w 2.7 i ma podstawy zrobione. A jezeli jest opcja kupna okazyjnie motoru to tym bardziej.

Opublikowano (edytowane)

A ja myślę włożenie 2.7 bit to nie lada wyzwanie Tylko tak się każdemu wydaje kto tego nie robil ze włożyć biturbo to wyjdzie tanio Wiem co pisze bo sam to przerabialem i wcale tak tanio nie jest

Wsadziłem już kupę pieniędzy w to auto, głównie w silnik i skrzynie biegów to myślę, że za te pieniądze już bym miał 2.7biturbo i zrobiony remont.

Nawet nie zdążyłem jeszcze ogarnąć tego zawieszenia od ciebie bo tak rzadko widzę to auto w domu :D

Mi nie chodzilo o wkladanie i ogarniecie wszystkiego tylko o to ze to co laduje w. 2.8 mogl by wsadzic w 2.7 i ma podstawy zrobione. A jezeli jest opcja kupna okazyjnie motoru to tym bardziej.

Chłopaki z serwisu powiedzieli mi że gwarancja obejmuje to co się stało, dziś oddaje im samochód, ciekawe czy nadal będą słowni. :D

Edytowane przez kajmanovsky
Opublikowano

Ehh no i stało się coś bardzo złego.

Chmura dymu

Kałuża oleju

Uszkodzenie skrzyni biegów

Zastanawiam się nad wymianą na manual bo jest to rozwiązanie pewniejsze pomimo że droższe. Pytanie do znawców - czy podejdzie tutaj skrzynia 6 biegowa spod 2.7biT?

Nie miałeś żadnych dysfunkcji pracy skrzyni wcześniej?? W sensie to stalo się z dnia na dzień czy skrzynia dawawała znaki że umiera?

Opublikowano

Nie miałeś żadnych dysfunkcji pracy skrzyni wcześniej?? W sensie to stalo się z dnia na dzień czy skrzynia dawawała znaki że umiera?

Skrzynia pracowała świetnie i była w pełni sprawna. Do awarii doszło podczas drogi powrotnej z wakacji, zaczęła szarpać bardzo mocno przy zmianach biegów. Był to efekt braku oleju w skrzyni który wyciekał podczas jazdy.

Opublikowano

No to ostro... A stało się to już po serwisie skrzyni czy jeszcze nie zdążyłeś zrobić?? Wrzucasz manual??

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze przed, po rozbiorce okazało się że skrzynia była remontowana ale ktoś zrobił to byle jak.

Zrobiłem remont skrzyni tzn. sprzęgło, pompa, sterowanie, uszczelnienia, nowa misa olejowa bo tamta była ubita, filtr i tarczki cierne które znajdują się w koszach.

Przekładnie planetarne były ok.

No i oczywiście nowy olej :)

Część elementów jest po regeneracji bo cena nowych przyprawia o ból głowy.

Na manual się nie decydowałem bo nikt tego nie chce zrobić, po drugie w quattro wymaga to też wymiany całego napędu oprócz silnika - skrzynia + półosie przód + wał napędowy tył + dyferencjał tył + półosie tył

Jedyne co to mógłbym się na takie coś szarpnąć przy silniku 2.7biturbo ale 2.8 moim zdaniem nie jest na tyle mocny żeby zrekompensować cene.

Już wolałbym kupić S4B5 z rodowodem. :)

aktualny stan poniżej :P

image.jpg

Edytowane przez kajmanovsky
Opublikowano

fajne zdjecie "opad szczeny" :) . Dokladnie - jak inwestowac to wsadzac pieniadze w rodowod.... i dalej inwestowac....

Opublikowano

wybudzanie z zimowego snu :)

smarowanie

5fktn9.jpg

nowy cichutki wydech

28nnd0.jpg

przegląd "góry"

259lt9j.jpg

24mxs7l.jpg

 

Opublikowano (edytowane)

Wkoncu wskoczyly nowe amorki:

tloki z RS4 B5 i na to springi hr, kola 17"

czuc różnicę :D

pora zabrac sie wkoncu za wyglad zewnetrzny :)

DSC_0267.jpg
DSC_0263.jpg
images upload

 

Edytowane przez kajmanovsky
Opublikowano (edytowane)

Nowe kółeczka, 18x8j. Docelowo zamontowane będą jeszcze dystanse i może kolor bardziej satynowy


DSC_0166.jpg

 

Macie pomysł jak usunąć te piankę co były kiedyś chińskie listewki przymontowane? Z moich doświadczeń schodzi tylko od papieru sciernego ale szkoda uszczelki...

DSC_0168.jpg

Edytowane przez kajmanovsky

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...