Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Źle ustawiony kąt wtrysku - przestawiać czy nie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam u mnie kat wtrysku wg. vaga jest 17-20 czyli duzo za malo(powinno byc 49-51) ale z odpalaniem nie mam zadnego problemu czy w lato czy w zime i teraz niewiem czy jest sens ruszac to ???. A mam jeszcze jedno pytanie jak podepne vaga, na odpalonym silniku jak klikam Basic Setting i zmienia sie praca silnika jakby troche ciszej chodzi ,jak wychodze z BS to znowu glosniej czy to normalne???

uzupełnij profil

Opublikowano

az sie nie chce wierzyc ze dobrze zapala w zimie....mimo to zalecilbym ustawienie zgodne z normą :wink4:

Opublikowano

jak miałem mały kąt wtrysku 21-29, to zanim odpaliłem to musiałem ze 3-4 sekundy trzymać zapłon.

Jak kąt został przestawiony na 60 stopni to pali od pierwszego.

Nie umiem sobie wyobrazić jak to możliwe żeby kąt wtrysku 17-20 palił dobrze. Coś chyba s pomiarem jest skopane...

Jak podpinam vaga i łączę się z silnikiem to też lekko zmienia się jego praca, ale czy na ciszej to nie umiem stwierdzić.

POLECAM LOGI STATYCZNE I DYNAMICZNE - bardzo dużo podczas nich wychodzi

Opublikowano

witam u mnie kat wtrysku wg. vaga jest 17-20 czyli duzo za malo(powinno byc 49-51) ale z odpalaniem nie mam zadnego problemu czy w lato czy w zime i teraz niewiem czy jest sens ruszac to ???. A mam jeszcze jedno pytanie jak podepne vaga, na odpalonym silniku jak klikam Basic Setting i zmienia sie praca silnika jakby troche ciszej chodzi ,jak wychodze z BS to znowu glosniej czy to normalne???

uzupełnij profil

Właśnie przez nieprawidłowy kąt wtrysku silnik głośniej pracuje.

Opublikowano

ok w sobote przestawie i dam znac czy sa jakies zmmiany [br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 11:39_________________________________________________panowie w Basic Stetting na pozycji 2 wartosci skacza od 17 do 21 , ale w Mass Blocks(08) w pozycji 2 jest od 50 do 54 ,czyli kat wtrysku jest dobry czy nie

Opublikowano

Zły... jest lekko za późny zapłon... ustaw tak zeby w Basic Settings bylo ~60 - oczywiscie przy temp. silnika >80*...

Opublikowano

ustawilem na 53-56 ale w odpalaniu niema roznicy moze jak bedzie duzy mroz to bedzie lepiej teraz przy -5 odpala jak odpalal

Opublikowano

jak wszystko jest ok to po co ruszać, bedzie problem to zmienisz,

Opublikowano

wczoraj rano bylo -18st i opalil bez problemu ale po odpaleniu zawachaly sie obroty ze trzy razy czemu tak ???

Opublikowano

Nie no nie przesadzajmy ze sie zawachaly obrty 3 razy to najwidoczniej silnik tak musial zrobic ja ostatnio mialem - 20 s Zapalil Od pierwszego razu i tez przez chwile sie wachaly moze ssanie sie załącza i przestaja sie wachac ;d :>

Opublikowano

moze ssanie sie załącza i przestaja sie wachac

a moze byłes po kilku głębszych i sam sie wahałeś..... :rolleyes:

PS.sam zainstalowałes ssanie w swojej A4??podziel sie z innymi bo to może dobre rozwiązanie na mrozne dni :kox:

Opublikowano

moze ssanie sie załącza i przestaja sie wachac

a moze byłes po kilku głębszych i sam sie wahałeś..... :rolleyes:

PS.sam zainstalowałes ssanie w swojej A4??podziel sie z innymi bo to może dobre rozwiązanie na mrozne dni :kox:

Generealnie wniosek taki :

Przy takim mrozie najlepiej parkować przy "trasie" lub blisko "lokalu"

"Ssanie" z rana będzie aż miło i silniki w niuniach nie będą się wahać :polew:

Przepraszam za OT

Opublikowano

ja tylko zazartowale z tym ssaniem.. widze ze te forum trzeba rozuszac bo ludzie sie na zartach nie znacie... :> pozdro :a4fan:

yyy, a czekaj, to czasem nie forum motoryzacyjne ? kurza twarz ! motyla noga (*) !

No masz, faktycznie... To gdzie pójdziemy se pożartować ? Moze na onet.pl ?

(*) - znasz takie powiedzenie ? motyla noga ? :wink4:

Opublikowano

(*) - znasz takie powiedzenie ? motyla noga ? :wink4:

Wujek - dobra rada czyli porucznik MO Lech Ryś.

No ale Kolega "dowcipny" chyba nie pamięta :polew:

Będzie wielkie OT, może mnie nie zlinczują :)

Odnosnie dowcipny :

Jak dzielimy srodki antykoncepcyjne ?

Doustne i dowcipne :)

Opublikowano

wczoraj rano bylo -18st i opalil bez problemu ale po odpaleniu zawachaly sie obroty ze trzy razy czemu tak ???

przy takich temperaturach ECU przez moment zalewa wiecej paliwka ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...