darekaudi4 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 witam u mnie kat wtrysku wg. vaga jest 17-20 czyli duzo za malo(powinno byc 49-51) ale z odpalaniem nie mam zadnego problemu czy w lato czy w zime i teraz niewiem czy jest sens ruszac to ???. A mam jeszcze jedno pytanie jak podepne vaga, na odpalonym silniku jak klikam Basic Setting i zmienia sie praca silnika jakby troche ciszej chodzi ,jak wychodze z BS to znowu glosniej czy to normalne??? uzupełnij profil
Wihajster Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 az sie nie chce wierzyc ze dobrze zapala w zimie....mimo to zalecilbym ustawienie zgodne z normą
Doman13 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 jak miałem mały kąt wtrysku 21-29, to zanim odpaliłem to musiałem ze 3-4 sekundy trzymać zapłon. Jak kąt został przestawiony na 60 stopni to pali od pierwszego. Nie umiem sobie wyobrazić jak to możliwe żeby kąt wtrysku 17-20 palił dobrze. Coś chyba s pomiarem jest skopane... Jak podpinam vaga i łączę się z silnikiem to też lekko zmienia się jego praca, ale czy na ciszej to nie umiem stwierdzić. POLECAM LOGI STATYCZNE I DYNAMICZNE - bardzo dużo podczas nich wychodzi
szogun0 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 witam u mnie kat wtrysku wg. vaga jest 17-20 czyli duzo za malo(powinno byc 49-51) ale z odpalaniem nie mam zadnego problemu czy w lato czy w zime i teraz niewiem czy jest sens ruszac to ???. A mam jeszcze jedno pytanie jak podepne vaga, na odpalonym silniku jak klikam Basic Setting i zmienia sie praca silnika jakby troche ciszej chodzi ,jak wychodze z BS to znowu glosniej czy to normalne??? uzupełnij profil Właśnie przez nieprawidłowy kąt wtrysku silnik głośniej pracuje.
audi.wielun Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Kąt wtrysku ważna rzecz,ustaw według norm.
darekaudi4 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2008 ok w sobote przestawie i dam znac czy sa jakies zmmiany [br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 11:39_________________________________________________panowie w Basic Stetting na pozycji 2 wartosci skacza od 17 do 21 , ale w Mass Blocks(08) w pozycji 2 jest od 50 do 54 ,czyli kat wtrysku jest dobry czy nie
przemik Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zły... jest lekko za późny zapłon... ustaw tak zeby w Basic Settings bylo ~60 - oczywiscie przy temp. silnika >80*...
androv Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Sprawdź kąt w TDI Timing tu masz opis http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html i ustaw między 49-51.
darekaudi4 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 ustawilem na 53-56 ale w odpalaniu niema roznicy moze jak bedzie duzy mroz to bedzie lepiej teraz przy -5 odpala jak odpalal
boseron Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 jak wszystko jest ok to po co ruszać, bedzie problem to zmienisz,
darekaudi4 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2009 wczoraj rano bylo -18st i opalil bez problemu ale po odpaleniu zawachaly sie obroty ze trzy razy czemu tak ???
AFN_VGT Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Nie no nie przesadzajmy ze sie zawachaly obrty 3 razy to najwidoczniej silnik tak musial zrobic ja ostatnio mialem - 20 s Zapalil Od pierwszego razu i tez przez chwile sie wachaly moze ssanie sie załącza i przestaja sie wachac ;d :>
Wihajster Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 moze ssanie sie załącza i przestaja sie wachac a moze byłes po kilku głębszych i sam sie wahałeś..... PS.sam zainstalowałes ssanie w swojej A4??podziel sie z innymi bo to może dobre rozwiązanie na mrozne dni
jacekm Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 moze ssanie sie załącza i przestaja sie wachac a moze byłes po kilku głębszych i sam sie wahałeś..... PS.sam zainstalowałes ssanie w swojej A4??podziel sie z innymi bo to może dobre rozwiązanie na mrozne dni Generealnie wniosek taki : Przy takim mrozie najlepiej parkować przy "trasie" lub blisko "lokalu" "Ssanie" z rana będzie aż miło i silniki w niuniach nie będą się wahać Przepraszam za OT
AFN_VGT Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 ja tylko zazartowale z tym ssaniem.. widze ze te forum trzeba rozuszac bo ludzie sie na zartach nie znacie... :> pozdro
pre_pl Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 ja tylko zazartowale z tym ssaniem.. widze ze te forum trzeba rozuszac bo ludzie sie na zartach nie znacie... :> pozdro yyy, a czekaj, to czasem nie forum motoryzacyjne ? kurza twarz ! motyla noga (*) ! No masz, faktycznie... To gdzie pójdziemy se pożartować ? Moze na onet.pl ? (*) - znasz takie powiedzenie ? motyla noga ?
AFN_VGT Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 no jednak znasz sie na zartach hhe rowny gosc z ciebie.. Pozdr :>
jacekm Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 (*) - znasz takie powiedzenie ? motyla noga ? Wujek - dobra rada czyli porucznik MO Lech Ryś. No ale Kolega "dowcipny" chyba nie pamięta Będzie wielkie OT, może mnie nie zlinczują Odnosnie dowcipny : Jak dzielimy srodki antykoncepcyjne ? Doustne i dowcipne
spanky Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 wczoraj rano bylo -18st i opalil bez problemu ale po odpaleniu zawachaly sie obroty ze trzy razy czemu tak ??? przy takich temperaturach ECU przez moment zalewa wiecej paliwka ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się