kolec Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam wszystkich mam mały problem jakiś czas temu miałem wycieki z pompy wtryskowej pojechałem do gości i wymienili mi dwie uszczelki na górze pompy, przestało mi już cieknąć ale jak autko postoji całą noc to rano dziwnie pali niema ciężko ale ma taki przeskok minimalny jakby już chwyciło ale jeszcze musi go dokręcić ,natomiast puzniej już tego niema. Podobno goście się znają zajmują się tylko pompami więc to nie jest jakiś tam warsztacik , sprawdzali ciśnienie na pompie i gościu mówił ze jest dobre. Z góry dziękuje za pomoc .
jarek3251 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 z tego co sie orientuje to samo ciśnienie pompy to nie wszystko jest jeszcze mechanizm odpowiadający za wyprzedzenie wtrysku przy rozruchu zimnego auta mam podobny problem oddaj auto do tych pompiarzy i niech wyciągną pompę i wszystko sprawdza takie jest moje zdanie
szogun0 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Musiał zdjęć dekiel, a wtedy mogło się przestawić. Sprawdź kąt wtrysku.
kolec Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 Dzięki jutro będę do nich dzwonił i na pewno pojadę ,zastanawiam się jeszcze nad świecami może już tam jakaś mi pada , zastanawia mnie ten problem bo to dzieje se si tylko przy porannym odpalaniu lub gdy auto długo stoi .
demoralizator Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 nastawnik jest lekko przesunięty i zmianie uległa dawka paliwa. poprawić i będzie dobrze
kolec Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 jeśli chodzi oten nastawnik pompy to czy naprzykład wymiana i kupno go jest drogie i czy można to samemu zrobić ,czy trzeba robierć na nowo pompe , chciałbym wiedzieć żeby mi wałka nie pocisnęli że musieli niewiadomo co robić, dzięki demoralizator za informacje i wszyskim którzy próbóją mi pomóc.
daw2 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Witam, ja też mam problemy z odpalaniem zimnego silnika otóż kręci ok 3 sekund po czym zaczyna odpalac ale jeszcze musze krecic ze 2 sekundy rozrusznikiem bo nie zapali tak do konca czyli nie pali na wszystkie cylindry. Potem juz odpala na strzał. Paliwo sie nie cofa, miałem ustawiony kąt na ok 30-33 przestawiłem na 49-52 co prawda krócej trzeba kręcić rozrusznikiem ale nadal to nie to, co jeszcze mogę sprawdzić?
krolu Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Ja mam podobnie... jak autko postoi całą noc to rano odpala i jest tka jakby złapał ale jeszcze raz kręci i jest dźwięk jakby tarcia.. Nic nie było przy pompie robione... świece wszystkie są ok...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się