Damian Tomaszczyk 0 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Witam, moje Audi przykapca na czarno. Nie cały czas tylko np przy mocniejszym przyciśnięciu pedała gazu. Nie wiem czy tak powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zrób logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Tak jak wyżej + posprawdzaj dolot. Ile oleju pije? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Tomaszczyk 0 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Tak jak wyżej + posprawdzaj dolot. Ile oleju pije? Oleju nie bierze, silnik po remoncie, turbina po przeczyszczeniu bo kierownice byly zapieczone i sie nie wlaczala. Zrób logi. Widze że masz ten sam model i Twoje nie puszcza dymu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Diesel musi dymić zwłaszcza gdy butujesz od dołu zanim turbo nadmucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Tomaszczyk 0 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Diesel musi dymić zwłaszcza gdy butujesz od dołu zanim turbo nadmucha. No właśnie też tak słyszałem. Ale jeszcze chciałem się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 A tak z ciekawości, co tam remontowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Tomaszczyk 0 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 A tak z ciekawości, co tam remontowałeś? Uszczelka pod głowicą, odrazu olej wymieniony, pierscienie trzymały dobrze, głowica splantowana, uszczelniacze zaworowe wymienione, wymieniona pompa go po wymienia uszczelki padla pompa wtryskowa, no i wyczyszczone turbo. Bo sie nie załaczalo. Nie wiem ile wasze Audi smiga na seryjnych czesciach, moje wyciagnelo 200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gosc2500 0 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Witam. Chyba nie do końca tak jest z tym dymieniem. Tez mam silnik AFN i przebieg dochodzi do 300 i właśnie niedawno zaczęło mi dymić . Wcześniej aż dziw ale ciężko było wydusić z niego żeby zaopcuł. Miesiąc temu czyściłem Turbo i zaczęło się dymienie. EGR też miałem zatkany i zastany- teraz chodzi. Wykapowałem że początek wtrysku mam 62-63. Czy to może być przyczyną czarnej chmury??? Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Witam. Chyba nie do końca tak jest z tym dymieniem. Tez mam silnik AFN i przebieg dochodzi do 300 i właśnie niedawno zaczęło mi dymić . Wcześniej aż dziw ale ciężko było wydusić z niego żeby zaopcuł. Miesiąc temu czyściłem Turbo i zaczęło się dymienie. EGR też miałem zatkany i zastany- teraz chodzi. Wykapowałem że początek wtrysku mam 62-63. Czy to może być przyczyną czarnej chmury??? Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka Nie. Szukaj nieszczelności na dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prrezes 0 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Może jakiś STP lub inny preparat do czyszczenia diesla pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Najpierw niech się zajmie dolotem, potem może przeczyscić wtryski środkiem LM do ich czyszczenia. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gosc2500 0 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Witam, winowajca czarnej chmury i braku mocy zlokalizowany Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Ja i karaluch, od razu Ci pisaliśmy żeby najpierw ogarnąć dolot. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gosc2500 0 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 I dlatego bardzo dziękuję, tam też szukałem dopiero tetaz bo wcześniej czasu brakowało. Raz jeszcze DZIĘKI !!! Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludi_a4 0 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Jakieś dwa tygodnie temu miałem to samo....wina jak wyżej+ sparciały wężyk dochodzący do zaworu N37 Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Taki łącznik gumowy cena w ASO kosmos. Ja kupiłem w sklepie motoryzacyjnym. Mieli to na metry Zapłaciłem 1.70 zł śmigam już 5 rok i trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się