GRAF Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 zwracam honor patrzylem na 174. Z danych wynika ze kolo 7.2 no to rzeczywiscie jest czym sie bujac :gwizdanie: wlasnie nie ma sie czym bujac owszem z miejsca to jedzie ok, (nawet moze 7,2sek 0-100 miec ale szkoda napedow) natomiast nie mam wrazenia jazdy mocnym autem, z rolki zamula wyraznie bo biegi sa zadlugie ps: TDI ma byc 130 + chip+pewnie FMIC z czasem, wieksza suszarka jesli finanse pozwola
konradzed Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 But i jedzie. [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 16:39_________________________________________________A poza tym kultura pracy w porównaniu do 1.9 TDI, jest bez porównania.
Gość mmcv Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 But i jedzie. [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 16:39_________________________________________________A poza tym kultura pracy w porównaniu do 1.9 TDI, jest bez porównania. no to raczej , do 1.9 ciagnik URSUS mozna przyrownac. Charczy pierdzi ja nie wiem o co kaman OT dziale technicznym
konradzed Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 Mam w domu 1.9 TDI (130 KM), ale nie w budzie , więc wiem co i jak. Bardzo dobry silnik, niezwykle ekonomiczny, a do tego z butem, ale mojej benzynce nic do niego nie brakuje. [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 17:23_________________________________________________Właśnie odebrałem autko od mechanika. Cała impreza kosztowała mnie nieco ponad 1260 zł. Cennik wygląda tak: rozrząd kompletny (rolka prowadząca, rolka napinająca, tłumik drgań, napinacz paska, pasek rozrządu, pompa wody) 770 zł, napinacz paska alternatora 150 zł i robocizna 200 zł, plus naprawa alternatora 140 zł.
GRAF Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 But i jedzie. [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 16:39_________________________________________________A poza tym kultura pracy w porównaniu do 1.9 TDI, jest bez porównania. mnie chyba nie stac mnie za placenie za kulture dodatkowo 8-9L na kazde przejechane 100km wogule ile powinien palic 2.8 w ruchu miejskim? mi wychodzi 16,5-17 czasem nawet 18 dodam ze nie sa to szalensta a jezdzac tak samo golfem V TDI spalam 7,3
konradzed Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 GRAF Chyba nie kupowałeś 2.8 benzyny, licząc na oszczędną jazdę?
tomek a4 2.8 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 But i jedzie. [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 16:39_________________________________________________A poza tym kultura pracy w porównaniu do 1.9 TDI, jest bez porównania. mnie chyba nie stac mnie za placenie za kulture dodatkowo 8-9L na kazde przejechane 100km wogule ile powinien palic 2.8 w ruchu miejskim? mi wychodzi 16,5-17 czasem nawet 18 dodam ze nie sa to szalensta a jezdzac tak samo golfem V TDI spalam 7,3 16,5 litra po mieście to raczej normalne, 18 to juz pewnie w potężnych korkach... Nie myślałeś nad zagazowaniem silnika?
konradzed Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 Mój 2.4 pali maksymalnie ok. 12 l/100km, ale spokojnie mogę zejść do 9. Znajomy ma 2.6 i mówił, że wciąga ok. 15 l/100 km, więc 2.8 powinno łykać jakieś 2 litry więcej. Skoro ja schodzę na 9, to te silniki spokojnie mogą spalić 2-3 litry mniej i wcale nie przy dramatycznie wolnej jeździe.
czaki22 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 graf o czym ty piszesz ? chcesz jakieś mody robić za duże pieniądze a mówisz ze na kulture 9 litra cie nie stac? - jakas bzdura, myslisz ze taki po wirusie z wielkim turbo mniej spali ? jak nie masz wrażenia z jazdy może masz cos skopane ? bo 200 kucy to już czuć napewno
GRAF Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 graf o czym ty piszesz ? chcesz jakieś mody robić za duże pieniądze a mówisz ze na kulture 9 litra cie nie stac? - jakas bzdura, myslisz ze taki po wirusie z wielkim turbo mniej spali ? jak nie masz wrażenia z jazdy może masz cos skopane ? bo 200 kucy to już czuć napewno - 1.9 TDI po miescie nie spali wiecej niz 10L a przy normalnej jezdzie z 8L sprawdzone u znajomych (diesel na innej zasadzie spala paliwo i pali wyraznie mniej w korkach i na krotkich trasach) - te mody zwroca mi sie po 3 latach jazdy, liczac to ze wartosc auta wzrosnie to po 1.5 roku - kupowalem 2.8 bo okolice 170-200 to minim przy 4x4 zeby sie dalo milo jezdzic - liczylem na spalanie ok 13-14 przy spokojnej jezdzie i niezle odejscie - nie ma tego i tego (tylko na trasie jest bardzo ok) - ogladalem wersje TDI byla 6 tys drozsza i gorzej wyposazona i na dodatek zepsuta wiec wolalem kupic 2.8 w super stanie i z super wyposazeniem. W sumie nie bylo co kupic Audi A4 Quattro to najlepsze auto w cenie do 30tys tyle ze wybor wersji TDI bardzo maly i przewaznie zatyrane a 2.5 TDI jak wiadomo odpada ze wzgledu na awarie i relatywnie dosc duze spalanie
Suli Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 But i jedzie. [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 16:39_________________________________________________A poza tym kultura pracy w porównaniu do 1.9 TDI, jest bez porównania. mnie chyba nie stac mnie za placenie za kulture dodatkowo 8-9L na kazde przejechane 100km wogule ile powinien palic 2.8 w ruchu miejskim? mi wychodzi 16,5-17 czasem nawet 18 dodam ze nie sa to szalensta a jezdzac tak samo golfem V TDI spalam 7,3 16,5 litra po mieście to raczej normalne, 18 to juz pewnie w potężnych korkach... Nie myślałeś nad zagazowaniem silnika? Graf - mnie po mieście w tej chwili bierze poniżej 15 - 14,4 ostatnio. Sprawdź Ty lepiej chłopaku termostat i flitry - tak na wszelki wypadek :gwizdanie:
konradzed Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 Dokładnie, bo dziwnie to wygląda. [br]Dopisany: 13 Marzec 2009, 16:42_________________________________________________A poza tym, co to za porównanie? :gwizdanie: 1.9 TDI vs 2.8 ?
eMeM Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 GRAF a nie masz moze tego auta w automacie ? bo ogolnie to bzdury gadasz
GRAF Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Graf - mnie po mieście w tej chwili bierze poniżej 15 - 14,4 ostatnio. Sprawdź Ty lepiej chłopaku termostat i flitry - tak na wszelki wypadek dzieki za konkretne info, filtry i termostat mam nowe olej tez moze bzudry moze nie, mam nadzieje ze sie jak najszybciej przekonam - chetnie sie tez zmierze z jakas 2.8Q z ciekawosci
czaki22 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 a moze termostat to zamiennik, a moze czujnik temp a moze przeplywka, 200 źreba goni i to ładnie zreszta w kraku na spoty napewno ktos wpada z 200 konikami a napewno jakis asn w b6, stanijcie na kresce dla porównania, sprawdz zoabcz i moze faktycznie bedziesz mial jakas awarie
GRAF Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 stanijcie na kresce dla porównania, sprawdz zoabcz i moze faktycznie bedziesz mial jakas awarie porownywalem sie ze skoda superb 2.8 (oska) z miejsca ona szans nie ma, ale z rolki jest szybsza wyraznie powyzej 120-130 (wszysto chodzi u mnie ok zadnych oznak awarii i moc jest ale czuje ze momentu brak w calym zakresie)
czaki22 Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 masz hamownie w kraku , sprawdź ! a120-130 tona trójce chyba a audi ma ja mocna dosc
Gość mmcv Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 dziiiiiiiiiiiiiiiiiiiwne . powinenes lykac ta octavie chyab ze az taka roznica w wadze jest - Q wazy swoje... i jak to ten sam motorek to oska bedzie odchodzic potem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się