Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Żywotność silników benzynowych


Wojtek75

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli na wszystkich cylindrach masz takie same parametry to sprawa jasna że ślinik jest ok. Natomiast jeśli na jednym cylindrze masz 7 bar, a na innych np, 11/12 no to znaczy że się ten jeden wysypał :). Sprawdź np. w Auto Dacie jakie powinny być parametry dla tego silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 265 tyś benzin+lpg . pali od strzała i zamiata równie dobrze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem posiadaczem 1.6 i na dzien dzisiejszy wymienilem w silniku uszczelke po pokrywa. No i rozrzad juz drugi raz no ale to standard i olej z filtrem a ma juz nalatane 256 i dodam ze ponad 65na gazie sek. I problemu z tym silnikiem nie mialem wcale(narazie) ale tez jeszcze nie taki dziadek (z moca):naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seata Toledo sprzedałem jak miał 250 tyś. i bardzo ładnie jeździł. Nie brał oleju ponad normę i jeździ do dzisiaj. Ponad 100 tyś na lpg. Pewnie ma już 270 tyś. W Audi mam 165 więc to żaden wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy tu za przebiegi podajecie smieszne u mnie jest 325 tys i zero wkładu , pali od strzała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się pochwale, 1.8T 1999 APU kupiony w salonie w Polsce jestem drugim właścicielem kupiłem samochód od pierwszej właścicielki przy przebiegu 178tys aktualny przebieg 291tys nie kręcony, wymienione turbo przy 265tys silnik jak na razie ok, zużycie oleju około 0,1-0,2ml na tysiąc km wiec już postanowione na dniach głowica w gore i uszczelniacze zaworowe do wymiany, przy okazji przed zabiegiem zmierzę kompreche. Jeśli będzie wszystko ok to Zastanawiam się nad założeniem pod tlenku gazotu(LPG)

Styl jazdy spokojny rzadko go mocno cisnę, ale zdąży się, a tak to sama eksploatacja olej wymieniany co 7-8 tys i inne części wymieniane przed czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W benzynie? Dużo za dużo...

Możliwe, że kolega mierzył z wpiętym układem paliwowym, wychodzi te 1.5-2bar więcej.

Moje A4, 2.8 30V Quattro, rocznik 99. Ostatni przegląd w marcu 2012, w książce 345.000km [na blacie 190 :facepalm: ], u mnie zrobił już ponad 30.000km, w sumie będzie prawie 380tys km, w kwietniu wymieniałem sprzęgło i uszczelniacze wariatorów rozrządu. Sprężanie 12/12/12/12/12/ i tu d*pa 6 bar :kwasny: , ma swoje luzy, szarpnięcia i niedociągnięcia, ale jak na samochód, który dojechał na księżyc i tak źle nie jest :quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie stuknęło 250kkm i mam wrażenie że silnik się tym dopiero tylko podjarał :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie za 4tysiące będzie przejechane 200.000 :)

1.8 ADR. 125km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam a4 po lifcie z silnikiem 1.6 benzyna i od roku gaz na liczniku ma 240 tyś przejechane od puki mam to audi musiałem zrobić remont głowicy ponieważ brał olej to nie była wina gazu bo jeszcze przed montażem to zauważyłem moim zdeniem ktoś ciągał przyczepke w Niemczech bo z tamtąd sprowadziłem auto i miało już hak i widać było że był używany ale po remoncie jest ok a po za tym oczywiście kompletny rozrząd oleje filtry i płyny i teraz było wymieniane sprzęgło bo było jeszcze fabryczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W benzynie? Dużo za dużo...

Wystukane z Pegasusa

Akurat kolego silniki FSI tym się charakteryzują :). Układu paliwowego oczywiście nie odpinałem.

Dla potomnych, stopień sprężania w 1.6 FSI to 12,0:1 to znaczy Pspr=0,125x12,00=1,5MPa t/j ok 15-17 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha to spoko, to taki pol diesel, duże sprężanie, bezpośredni wtrysk a jeździ na benzyne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj 1,8t ajl 180 Km ma aktualnie 414kkm nalatane. Przy 150kkm zalozylem lpg.

Mierzylem kompresje i na kazdym jest po 12,5 bara.

Olej 0w40 mobil a od jakichs 2 lat motuln5w40. Ubywa jakies 300ml na 10000km

Turbina nie ruszana przezemnie. Halasuje juz napinacz rozrzadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam adr. Na szafie 284 tys, 80 tys na lpg i bez problemu, pali normalnie, oleju ubywa 200 ml na 10000 tys km, zaczyna sie odzywac visco i sprzeglo ale swoje juz to przejechalo.

Wysłane z mojego LG-E610

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 265 tyś benzin+lpg . pali od strzała i zamiata równie dobrze :decayed:

Na dzień dzisiejszy 280tyś , miesiąc temu mierzone ciśnienie 12.5 na każdym :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...