Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Żywotność silników benzynowych


Wojtek75

Rekomendowane odpowiedzi

Tak można by było się domawiac w górę-ktos z RS4 powiedziałby,że moja tęż nie jedzie :evil::decayed:

tu nawet nie chodzi o moc lecz o kulturę pracy silnika, V to V i to nie ważne czy to 2,4 2,6 2,8 czy 2,7 biT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można by było się domawiac w górę-ktos z RS4 powiedziałby,że moja tęż nie jedzie :evil::decayed:

tu nawet nie chodzi o moc lecz o kulturę pracy silnika, V to V i to nie ważne czy to 2,4 2,6 2,8 czy 2,7 biT

AAA to o to chodzi :cool1::wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja poprzednia Audi 80 B3 (obecnie jeździ nią moja sis) ma silnik 1.8 na gaźniku RU (75KM) teraz ma przejechane jakieś 310tys z czego ponad 8000tys na LPG i śmiga aż miło, zero problemów. Nigdy nie było w silniku nic robione, prócz wymiana uszczelki głowicy

Moja obecna A4 ma silnik 1.8T AEB, ma przejechane 205000tys i również śmiga bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co się komu podoba... Ty lubisz dźwięk V inni świst turbiny i gwizd DV... nie mowię Tu o 2.7BT bo to już inna inszość, to jak hybryda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja A4 1.8 przy 160 tys padła pompa wody sprawdziłem ja i orginalna Audi a tak poza tym wszystko git odpukać he pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja A4 1.8 przy 160 tys padła pompa wody sprawdziłem ja i orginalna Audi a tak poza tym wszystko git odpukać he pozdro

no bo jak się kupuje auto to się wymienia rozrząd razem z pompą, więc Twoja wina a nie audi :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że ja mam osobno pompę wody kolego a rozrząd był wymieniany przy 121 tys a mam 160 tys więc w tym senk po co wymieniać jak chodziła dobrze pchać się w koszty jakbym tak myślał to pół samochodu bym wymienił bo zawsze się coś znajdzie :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pompa wody też padła przy 160 tyś :naughty: (zaczęła przeciekać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że ja mam osobno pompę wody kolego a rozrząd był wymieniany przy 121 tys a mam 160 tys więc w tym senk po co wymieniać jak chodziła dobrze pchać się w koszty jakbym tak myślał to pół samochodu bym wymienił bo zawsze się coś znajdzie :disgust:

to co z tego? jest to część którą większość mechaników Tobie poleci by wymieniać przy rozrządzie (przy takim przebiegu co trzeba rozrząd wymieniać),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

238kkm jeszcze się turla :wink4:

Zrobiłem 4kkm więc niewiele mogę powiedzieć o naprawach ale jak narazie "nie wymaga wkładu finansowego :naughty: "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak ale mam tą okazję że wymieniam sobię sam czesci te mniej skomplikowane to zawsze jest coś do roboty dla zabicia czasu tak to wygląda u mnie jakbym miał płacić to raczej bym wymienił wszystko za jednym zamachem pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie dojdziecie ile wytrzyma benzynka. Zależy od tego jak ją ktoś traktował wcześniej no i te przebiegi. Jak się dowiedziałem że już nawet w serwisach zmieniają przebiegi (w sensie u nich w bazie) to stwierdziłem że nie da się w tej chwili sprawdzić przebiegu nawet w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisach robia takie przekręty że głowa mała mam kuzyna w Audi to uwierzcie mi ręce opadają jak opowiada ale to tajemnica zawodowa nie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PASSAT B5 1.8T 150KM 1999r, silnik wytrzymal bez awari 330 000 do wymiany turbiny, pozniej przy 420 000 wymiana silnika bo juz omdlał, :) ale auto kombi dostawal w dupe przy sklepie, wozil wszystko, chlapache zdarl o asfalt bo tkai byl doladowywany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B5 1,8 ADR 1995 rok.Aktualny przebieg 470.000,w tym 350 tys na LPG.Cztery lata temu robiona głowica i kula się dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A 4 B 5 1.8 1996r dwa miesiące temu kupiony było 48003 jest obecnie 50700 sprowadzony na oleju Fuchs 5 W 30 czas na zmianę wraz z filtrem na OLEJ MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L 5W-40 dobry wybór? :mysli:[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 12:58_________________________________________________

A 4 B 5 1.8 1996r dwa miesiące temu kupiony było 48003 jest obecnie 50700 sprowadzony na oleju Fuchs 5 W 30 czas na zmianę wraz z filtrem na OLEJ MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L 5W-40 dobry wybór? mysli
ewentualnie zastanawiam się pomiedzy OLEJ MOTUL SPECIFIC 505.01 5W40 5L 5W-40 który wybrać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...