RumJanek Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Witajcie Aż boję się co wyszło, dlatego proszę o łagodne mnie potraktowanie Może ktoś pomóc to rozszyfrować? Z góry serdeczne dzięki. http://vaglog.pl/log_270418.htmlhttp://vaglog.pl/log_270419.htmlhttp://vaglog.pl/log_270420.htmlhttp://vaglog.pl/log_270421.htmlhttp://vaglog.pl/log_270422.html
Łukasz13 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Wygląda w miare poprawnie, jedynie co to przepływka delikatnie zaniża.
RumJanek Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 Hehe, spodziewałem się czegoś innego, ale jeśli twierdzisz że jest w miarę ok, to jestem spokojny. Dzięki Po czym mogę poznać że przepływka nie domaga i czy pomoże coś, jeśli zostanie na początek przeczyszczona? Nie uśmiecha mi się kupować nowej jeśli czyszczenie pomoze, od nikogo też nie mam możliwości podmiany... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Możesz spróbować przeczyścić ale tylko środkiem do tego przeznaczonym, zaniżanie nie jest jakieś duże więc wpływu na moc za bardzo nie ma.
RumJanek Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 Problem w tym, że niektórzy co jechali tym autem mówili że to 190ps nie ma, ta moc leżała gdzieś obok tych 190ciu. Ile obecnie jest? - nie wiem, jedynie hamowania może to wiedzieć, nie mam takiej w pobliżu która ma podwójne rolki. Osobiscie też jakoś dziwnie odczuwam ta moc, no chyba że porównanie do Subaru które mialem mnie rozprasza... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
X18XET Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Jak już Łukasz wspomniał, przepływka może trochę zaniżać. Nie wiem jaki przepływ ma zdrowy BEX, ale stosując forumowy przelicznik, kilka g/s brakuje. Turbo ładnie wstaje i trzyma doładowanie do końca. Ogólnie logi raczej w normie. Zastanawia mnie jeszcze grupa 020. Pierwszy cylinder jak skała, a na pozostałych cofa zapłon. W ogóle to są jakieś normy cofania zapłonu w sprawnym 1.8t?
RumJanek Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 Co zrobić żeby wyeliminować cofanie zapłonu? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Żeby było ciekawie, sprzedawca zapewniał mnie ze turbo jest w idealnym stanie. Rozgrzewa i chłodzenia przed każdą jazda, więc tak naprawdę musi latać bo nie jest katowane. Wyeliminowanie problemu z zapłonem to kwestia wymiany cewek? - bo świece są półroczne... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
8pit Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Problem w tym, że niektórzy co jechali tym autem mówili że to 190ps nie ma, ta moc leżała gdzieś obok tych 190ciu. Ile obecnie jest? - nie wiem, jedynie hamowania może to wiedzieć, nie mam takiej w pobliżu która ma podwójne rolki. Osobiscie też jakoś dziwnie odczuwam ta moc, no chyba że porównanie do Subaru które mialem mnie rozprasza... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka nie potrzebujesz extra hamowni. hamujesz jak jak ośkę i płacisz jak za ośkę. tył się nie włączy podczas hamowania
8pit Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 testowałeś? dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie...
Imhotet Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 testowałeś? dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie... hamowałes quattro na hamowni na 1 oś ? Ciekawe jaką temperature miał olej w skrzyni.. seria nie powinna cofac wplyw moze miec slabe paliwo temperatura w dolocie.. slaba kompesja..
krzysiekml Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 tylko czy EDS pozwoli na takie hamowanie podmień cewki miejscami i sprawdz czy się zmieni razem z cewką te wypadanie
RumJanek Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 testowałeś? dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie... hamowałes quattro na hamowni na 1 oś ? Ciekawe jaką temperature miał olej w skrzyni.. seria nie powinna cofac wplyw moze miec slabe paliwo temperatura w dolocie.. slaba kompesja.. Paliwo to shell nitro+Zobaczę z cewkami, w najbliższe dwa-trzy dni nie dam rady, ogarniam inny temat, potem rodzina, praca i tak w kółko. Ostatnio za dużo pracuje, muszę zwolnić, 70h na tydzień to trochę sporo. Apropo cewek: widziałem ostatnio na jebaju jakieś produkowane prze, firmę co ponoć są lepsze niż seryjne i używane są w motosporcie. Kosztują tak mniej więcej £105-130, w zależności os modelu silnika, mowa o 4ch cylindrach. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Apropo hamowania na dwa kapcie tylko: nie odważył bym się na taki numer, nawet opony kupując to zakładam zawsze 4 nowki żeby napęd i skrzynia nie dostała w dupe Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
8pit Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 testowałeś? dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie... hamowałes quattro na hamowni na 1 oś ? Ciekawe jaką temperature miał olej w skrzyni.. seria nie powinna cofac wplyw moze miec slabe paliwo temperatura w dolocie.. slaba kompesja.. :)wiesz kiedy następuje dołączenia tylnego napędu?
Imhotet Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 dołączenie ? chyba odłączenie to nie haldex - wiem jak działa quattro w b6.
8pit Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) dołączenie ? chyba odłączenie to nie haldex - wiem jak działa quattro w b6. przez hamowanie osi rozumiem że dokonuje się pomiaru jednej osi a nie dwóch - bo wyniki u mnie przy jednej i dwóch osiach były jednakowe. nie znaczy to że oczywiście ze jedna oś stoi - bo to nie możliwe a4 w a3 juz tak. Edytowane 17 Lipca 2016 przez 8pit
Imhotet Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 hahaha no to ważna informacja a3 to spojonie... pozdro
Łukasz13 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Zamiast wydawac na cewki to juz lepiej kupic przeplywke, jesli jest pewnosc ze nieszczelnosci nie ma, cofanie powinno sie zmniejszyc.
RumJanek Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Opublikowano 17 Lipca 2016 Sprawdzę to, jutro auto idzie na warsztat... Co do hamowania i auta a3: Mam możliwość kupienia audi s3 (bam) ale jak zacząłem czytać o haldexie, to mi się odwidzialo. Ktos się wypowie na ten temat? No i nie lepsze by było już a4 z 2.5 lub 3.0tdi? Mowa o quattro oczywiście, tylko i wyłącznie Pilne dla mnie ze względu na umówione oględziny S3-ki Warto się bać tego napędu czy raczej nie taki straszny i nie wyrzuca na zakrętach zwłaszcza w zimie jak to gdzie nigdzie piszą? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się