Król Julian Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Siema Zapalił mi się check, po podłączeniu kompa wywaliło takie błędy: 17522- Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wyskoie zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16795- Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17536- Mieszanka za uboga strona1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność 16524- Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 2) - BŁĄD SPORADYCZNY 16804- System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia W aucie siedzi LPG STAG reduktor GOLD. Silnik BEX. Quattro. Objawy: brak mocy- okropnie mułowaty (na PB jest minimalnie żwawszy). Po kasacji błędów auto idzie o niebo lepiej, niestety znów pojawił się check i pokazało te same błędy, z tym że pierwszy pojawił się 17522, dopiero później dołączyła reszta. Od czego zacząć naprawę? Regulacja LPG? Wywalenie kata, wstawienie dp i usunięcie drugiej sondy? Sprawdzenie całego układu dolotowego ( na co najbardziej zwrócić uwagę)? Miałem w planach wirusa, niestety musi poczekać, aż uporam się z tym. Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez Król Julian
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Zacznij od sprawdzenia dolotu kompresorem i po usunieciu nieszczelnosci, zrob logi dynamiczne.
Król Julian Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) Dolot sprawdzony... wniosek: kierownica powietrza do wymiany! kod z etki: 06B133356AH jeden z z tych "paluchów" które wychodzą z tej kierownicy jest praktycznie urwany, wydaje mi się że siedzi tam jakiś czujnik xD (//edit: nie czujnik a zaworek n75 - jednak szukanie w google nie boli ) Teraz pytanie: Czy kupić ori dolot czy może dołożyć (z myślą o moich planach) i kupić już silikonowy (http://fmic.pl/tip-turbo-inlet-pipe/46181-audi-a4-b6-b7-vw-passat-b5-18t.html), albo jeszcze inny? Co do logów to czekam na kabel: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 Wyczytałem, że ten będzie odpowiedni do mojego autka. Jeszcze jedna sprawa przy wymianie rozrządu zauważyłem pocenie się prawego IC, jakaś rada? Odkryłem wodę w pompie wtórnego powietrza... Naprawiać czy usunąć, bo i tak będzie wstawiany downpipe? Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez Król Julian
otis89 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Sai wywal, no icek jak puszcza to do wymiany
Król Julian Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2016 No dobra a co z tym dolotem? Silikon czy kwasówka? http://baq-garage.pl/produkt/sztywny-dolot-tip-1-8t-audi-a4-b5-b7-passat-94-07/ Pilna sprawa muszę to jak najszybciej zamówić
X18XET Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Metalowe TIPy robi ktoś z forum (chyba nawet niejedna osoba), pewnie ze 100pln taniej. Tylko nie pamiętam kto .
Król Julian Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 gregor10 robi ale widziałem w jednym temacie że w tej chwili nie prowadzi zamówień...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się