Przemek324 0 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Tak jak w temacie. Zmieniał ktoś wtryski z Siemensa na Boscha? W, 2.0tdi? Lub ma ktoś wtryski Siemens z litera T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Siemensy są sterowane stosem piezoelektrycznym, Bosche mają cewki elektromagnetyczne , to całkiem inne poziomy napięć i prądów sterujących, bez wymiany ECU się nie obejdzie Popytaj dobrych tunerów czy jest to do ogarnięcia za rozsądne pieniądze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 fajny pomysl pod warunkiem ze kupisz niezajechane pompki bosch... pompki bosch to 140 KM, więc konieczna zmiana softu pod kątem wykorzystania potencjału mechaniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r.kuderawiec 2 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 W blb masz pompki simensa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekTdi 4 Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 W dniu 2016-08-01 o 21:02, Musashi napisał: fajny pomysl pod warunkiem ze kupisz niezajechane pompki bosch... pompki bosch to 140 KM, więc konieczna zmiana softu pod kątem wykorzystania potencjału mechaniki. Kolego znasz może kogoś kto przeprowadził taką modyfikację ? Czy w 2.0 TDi 16v na Siemensie wystarczy aby zmienić na Boscha należy zmienić pompki, wiązke od pompek i sterownik silnika czy coś jeszcze jest do przełożenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Coś mi się wydaje że wtyczki ECU w obydwóch rodzajach ECU nie są takie same i może się okazać że trzeba wymienić wiązkę kompa , przekodować wskaźniki i HGW wie co jeszcze .... Jak się upierasz przy takiej opcji to chyba najrozsądniej by było znaleźć dawcę wszystkich gratów ( pompki , ecu, wiązki, szafa, stacyjka , kluczyki i zamki ). Wtedy jesteś w stanie ogarnąć sprawę samodzielnie, inaczej bez fachury się nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekTdi 4 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 12 godzin temu, piotrsob1 napisał: Coś mi się wydaje że wtyczki ECU w obydwóch rodzajach ECU nie są takie same i może się okazać że trzeba wymienić wiązkę kompa , przekodować wskaźniki i HGW wie co jeszcze .... Jak się upierasz przy takiej opcji to chyba najrozsądniej by było znaleźć dawcę wszystkich gratów ( pompki , ecu, wiązki, szafa, stacyjka , kluczyki i zamki ). Wtedy jesteś w stanie ogarnąć sprawę samodzielnie, inaczej bez fachury się nie obejdzie Dzięki Piotrze za odpowiedź i zainteresowanie tematem. A w B7 tylko BLB miał głowicę 16v i pompki Bosha ? Ja po przygodach z Piezoelektrykami siemensa mam do nich uraz i uczulenie, albo aut pójdzie na sprzedaż albo coś będę radził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 BLB i BRE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azalewsk 7 Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Co złego jest w pompkach Siemensa? Jedyny problem to, że lubią się zwierać do masy. Temat ogarnąłem przez dobranie się do uszczelek przepustów prądowych wtrysków, oczyściłem kontaktem-U, uszczelniłem silikonem bezoctowym i od półtora roku działa bez problemu. Przyczyną uszkodzenia jest starzejący się plastik między oringiem na przepuście prądowym a widełkami do kostki przyłączeniowej. Dla ciekawskich wtryskiwacz włącza się napięciem około 150 V, aby go wyłączyć należy odwrócić polaryzację zasilania wtryskiwacza. Dlatego żeby nie zniszczyć silnika przy uszkodzonym stosie VW po prostu wyłącza dawkowanie paliwa na wszystkie wtryski. Praktyka wskazuje, że uszkodzone wtryski zazwyczaj są zamknięte i żeby uruchomić silnik na trzech cylindrach należy po prostu odłączyć uszkodzony wtryskiwacz. Sterownik wchodzi wtedy w tryb awaryjny i ogranicza obroty do 2500 na minutę. Dodam, że poprawiałem jeden wtryskiwacz po majstrach z Nadarzyna (300 zł) i zamiast silikonu użyli żywicy poliuretanowej. Po siedmiu miesiącach od ich naprawy padł mi w trasie i zrobiłem to po swojemu. Jak na razie działa bez problemu. Wtryski magnetyczne Bosch są pięciokrotnie wolniejsze od piezoelektryków Siemensa dlatego w nowych wtryskach wstawiają tylko piezoelektryki ze względu na cichą pracę silnika i bardziej precyzyjne dawkowanie paliwa (nawet pięć do siedmiu dawek na jeden wtrysk). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się