Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje


Ddarecki

Rekomendowane odpowiedzi


Za wyjątkiem błędu P0420 niesprawny katalizator pomimo, ze kat jest nowy ale to przypadłość dosyć częsta przy LPG.

Kwestia odpowiedniej regulacji, właściwej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem przyczynę telepania mojego silnika, uboga mieszanka. Cały czas jest ubogo, wysokie korekty sondy lambda. Czas otwarcia wtryskow po rozgrzaniu powinny mieć 2.5-3ms a mają ponad 4ms. W kanałach 14-16 zaobserwowałem sporadyczne losowe wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze i wygląda to na winę komputera. Jakby nie potrafił przystosować się. Spec nie mógł skasować nastawów, mówił że może za dużo razy był kasowany i pewnie całkowity reset by pomógł. Z błędów to wyrzucało sondę lambda, kilka razy adaptacje robiłem bo wracał sonda lambda i przepływomierz nowe bosch. Będę drążył temat, zawór odpowietrzania baku siadł i charmonijka odmówiła współpracy z czwornikiem o końcówce Q. Chcę zmierzyć ciśnienie na listwe wtryskow przed i za regulatorem.

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem przyczynę telepania mojego silnika, uboga mieszanka. Cały czas jest ubogo, wysokie korekty sondy lambda. Czas otwarcia wtryskow po rozgrzaniu powinny mieć 2.5-3ms a mają ponad 4ms. W kanałach 14-16 zaobserwowałem sporadyczne losowe wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze i wygląda to na winę komputera. Jakby nie potrafił przystosować się. Spec nie mógł skasować nastawów, mówił że może za dużo razy był kasowany i pewnie całkowity reset by pomógł. Z błędów to wyrzucało sondę lambda, kilka razy adaptacje robiłem bo wracał sonda lambda i przepływomierz nowe bosch. Będę drążył temat, zawór odpowietrzania baku siadł i charmonijka odmówiła współpracy z czwornikiem o końcówce Q. Chcę zmierzyć ciśnienie na listwe wtryskow przed i za regulatorem.

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Czekamy na wyniki bo u mnie fachowcy chcą rozbierać dolot więc się na razie wstrzymam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nieszczelności wykluczylem, było wszystko rozkrecone, uszczelki nowe, cała odma z czwornikiem oraz ezektorem i wszystkie węże podcisnienia zakupione w komplecie w aso. b3d903866daf2d5ba4db65deb6171be3.jpg

dea4d74cfc76407bbe80ce65fb00174c.jpg

Regenerowany wariator i napinacz, stary przeciekał

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzić wartość podciśnienia w kolektorze ssącym na wolnych obrotach... awaria komputera? bez przesady...

mi to wygląda poprostu na lewe powietrze - nieszczelność jednak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korekty

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korekty

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Czesc:) tak czytam jakie macie problemy yutaj z audiczkiem i zastanawiam sie dlaczego zamiast pakowac tysiace w samochodzik nie zrobiliscie najpierw logow dynamicznych i nie wrzuciliscie ich na forum? Zaraz ktos obeznany by wam podpowiedzial co robic i bylo by latwiej. Ja u siebie tez dlugo w 1.8t walczylem z uboga mieszanka i w koncu sie udalo (przeplywomierz) plus mialem delikatna nieszczelnosc i zawalony sadzą zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa i peknieta odme. Po naprawach tych rzeczy wszystko git. Logi statyczne i dynamiczne zrobcie, wrzuccie na forum i chlopaki napewno pomoga:) powodzenia:)

Btw 90% mechanikow to jakies nieporozumienie i patologia. Cuezko na fachowca trafuc

Edytowane przez WYSKUN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka i sonda lambda nowe bosch, nie jakieś parchy. Logi statyczne i dynamiczne mam zrobione, ciśnienie chce na listwie zmierzyć po wymianie filtrów, myślę że mi to więcej powie

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zaworki jedno kierunkowe i inne wymienione? W ciemno?

Dalej obstawiam nieszczelności. Poza tym to że uszczelnienia wymienione nie oznacza że ktoś to dobrze poskładal...

Prosty pomiar podciśnienia w kolektorze dużo nam powie

Po resecie kompa przy sprawnym silniku korekty od razu mają być w okolicach zera.

A reset korekt następuje zawsze po skasowaniu błędów nawet jeśli ich nie ma.

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korekty

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Czesc:) tak czytam jakie macie problemy yutaj z audiczkiem i zastanawiam sie dlaczego zamiast pakowac tysiace w samochodzik nie zrobiliscie najpierw logow dynamicznych i nie wrzuciliscie ich na forum? Zaraz ktos obeznany by wam podpowiedzial co robic i bylo by latwiej. Ja u siebie tez dlugo w 1.8t walczylem z uboga mieszanka i w koncu sie udalo (przeplywomierz) plus mialem delikatna nieszczelnosc i zawalony sadzą zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa i peknieta odme. Po naprawach tych rzeczy wszystko git. Logi statyczne i dynamiczne zrobcie, wrzuccie na forum i chlopaki napewno pomoga:) powodzenia:)

Btw 90% mechanikow to jakies nieporozumienie i patologia. Cuezko na fachowca trafuc

Jeżeli miałeś problem z ubogą mieszanką to rozumiem, ze wywalało ci "checka" i miałeś błąd ubogiej mieszanki ? Bo u mnie nie ma żadnych błędów związanych z mieszanką a autem telepie.Jedyny błąd jaki mi się pojawia to błąd P0420 wydajności katalizatora zarówno na PB jak też LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyrzuca błędu ubogiej mieszanki, widzę po korektach sondy że mieszanka jest uboga i po ostatnich świecach a77aa5a583dc135a53e1407d4b6f8b78.jpg

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj korekty, odpal motor na jałowym od zimnego do pełnego rozgrzania i zloguj podczas rozgrzewania grupy 002+033+032. Potem te same grupy zloguj dynamicznie.

Możesz dać logi grupy 14+15+16 - zobaczymy czy zapłony nie wypadają... oraz 20+91 od faz rozrządu. W 15-Readiness masz same 0 ?

Ubogo jest wtedy gdy jest za duzo powietrza względem paliwa, więc jak przepływka OK to może problem z samym dostarczaniem paliwa ? ? ? Daj logi popatrzymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korekty

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Czesc:) tak czytam jakie macie problemy yutaj z audiczkiem i zastanawiam sie dlaczego zamiast pakowac tysiace w samochodzik nie zrobiliscie najpierw logow dynamicznych i nie wrzuciliscie ich na forum? Zaraz ktos obeznany by wam podpowiedzial co robic i bylo by latwiej. Ja u siebie tez dlugo w 1.8t walczylem z uboga mieszanka i w koncu sie udalo (przeplywomierz) plus mialem delikatna nieszczelnosc i zawalony sadzą zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa i peknieta odme. Po naprawach tych rzeczy wszystko git. Logi statyczne i dynamiczne zrobcie, wrzuccie na forum i chlopaki napewno pomoga:) powodzenia:)

Btw 90% mechanikow to jakies nieporozumienie i patologia. Cuezko na fachowca trafuc

Jeżeli miałeś problem z ubogą mieszanką to rozumiem, ze wywalało ci "checka" i miałeś błąd ubogiej mieszanki ? Bo u mnie nie ma żadnych błędów związanych z mieszanką a autem telepie.Jedyny błąd jaki mi się pojawia to błąd P0420 wydajności katalizatora zarówno na PB jak też LPG.

Tak wywalalo mi checka. 17536 p1128.

Zrobcie jak "kamil vag" mowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.directupload.net/file/d/4525/4mj2t9p3_jpg.htm

Ato są moje świece z lipca tego roku po 20kkm.


Gdzie nieszczelność? Wszystkie wezyki trojniki nowe z aso w dwóch zestawach, silnik na nowych uszczelkach i wszystko oglądane. Może być tak że po odłączeniu zasilania komputer od nowa robi nastawy i dlatego nie pozwala na reset. Zauważyłem że z każdym kilometrem chodzi inaczej. Jutro wieczorem znów popatrzę w korekty
Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Czesc:) tak czytam jakie macie problemy yutaj z audiczkiem i zastanawiam sie dlaczego zamiast pakowac tysiace w samochodzik nie zrobiliscie najpierw logow dynamicznych i nie wrzuciliscie ich na forum? Zaraz ktos obeznany by wam podpowiedzial co robic i bylo by latwiej. Ja u siebie tez dlugo w 1.8t walczylem z uboga mieszanka i w koncu sie udalo (przeplywomierz) plus mialem delikatna nieszczelnosc i zawalony sadzą zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa i peknieta odme. Po naprawach tych rzeczy wszystko git. Logi statyczne i dynamiczne zrobcie, wrzuccie na forum i chlopaki napewno pomoga:) powodzenia:)

Btw 90% mechanikow to jakies nieporozumienie i patologia. Cuezko na fachowca trafuc
Jeżeli miałeś problem z ubogą mieszanką to rozumiem, ze wywalało ci "checka" i miałeś błąd ubogiej mieszanki ? Bo u mnie nie ma żadnych błędów związanych z mieszanką a autem telepie.Jedyny błąd jaki mi się pojawia to błąd P0420 wydajności katalizatora zarówno na PB jak też LPG.

Tak wywalalo mi checka. 17536 p1128.

Zrobcie jak "kamil vag" mowi

Kurde zrobiłbym tak gdybym miał odpowiedni program ale niestety nie mam. Muszę polegać na "fachowcach" a jeszcze nie znalazłem dobrego w Gdańsku :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek, kabel za 25 zł do tego program z forum i sam ogarniesz... nie płacąc nikomu itp...


Przygotowałem co i jak z interfejsem i konfiguracją programu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/350881-vag-com-3112-pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek, kabel za 25 zł do tego program z forum i sam ogarniesz... nie płacąc nikomu itp...

Przygotowałem co i jak z interfejsem i konfiguracją programu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/350881-vag-com-3112-pl/

Jestem laikiem w tej dziedzinie i stąd moje pytanie z jakim kablem to zadziała bo ja posiadam interfejs ELM 327.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. już kupiłem. Po świętach zapewne będę go miał . Dzięki za pomoc. Jak tylko ogarnę program wstawię logi zgodnie z tym co proponujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...