kamil-vag 1358 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Tylko odłącz aku jak będziesz się tym bawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ddarecki 1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Dzięki za Tylko odłącz aku jak będziesz się tym bawił Dzięki za szybką odpowiedź. Na razie porządnie to zaizolowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Spoko, od zwarcia na jednym czujniku poduchy odpalić nie powinny, sterownik jest o wiele mądrzejszy, analizuje dane ze wszystkich czujników oraz czujnika przeciążeń zabudowanego w samym sterowniku AIRBAG. Gdyby od zwykłego zwarcia na czujniku strzelały poduchy to głupia wiewiorka, kuna, mysz by mogla nam odpalić jaśki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ddarecki 1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Da Jeśli wszystko ok, i nie ma się już czego czepiać to problemem może być łożysko na waleWysłane z mojego E6553 przy użyciu TapatalkaZnalazłem nieszczelnośćWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Daj znać jak wszystko poskładasz. Ciekaw jestem czy wibracje znikną. U mnie przyczyna jednak tkwi gdzie indziej. Patrząc na Twoje logi jest zasadnicza różnica. U mnie wszystkie korekty ok, więc lewego powietrza nie zasysa. Cały czas podejrzewam koło pasowe - padnięty tłumik drgań. Czytałem gdzieś w necie taki przypadek jak mój tylko że w BMW E46, padnięte było koło pasowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Siemka z rana. Wszystko poskladane, minimalnie tylko drży. Wymiana poduch powinna całkowicie zniwelować mikrodrgania. Teraz mnie kontrolka wqrza W wymienionym korpusie filtra oleju jest padnięty czujnik chyba. I znów coś... Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 na szczęście to już drobiazg, no ale irytuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 po wymianie dwumasy i tłumika nadal są wibracje chyba trzeba się z tym pogodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ddarecki 1 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 po wymianie dwumasy i tłumika nadal są wibracje chyba trzeba się z tym pogodzić Wibracje masz na jałowym czy też podczas jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 po wymianie dwumasy i tłumika nadal są wibracje chyba trzeba się z tym pogodzić po wymianie dwumasy i tłumika nadal są wibracje chyba trzeba się z tym pogodzić dwumasę robiłeś ? łeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Na jałowym są wyczuwalne na siedzeniu kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Każde miejsce mocowania poduchy ma trzy wypusty, do tego uchwyt mocowania ma regulacje na trzech srubach i można go przesuwać. Poducha lewa: Poducha prawa: Może tu jest pies pogrzebany Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 xsebo1, Twoje te poduchy ? Bo jedna wydaje się być wylana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Ślady zaschnietego czerwonego oleju są od poprzednich poduch, defacto widać jak by leciało spod gumki i nie tłumią całkiem wstrząsów na jałowym. Narazie inwestycje w auto wstrzymane, żona już ma dość Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Listopada 2016 przez xsebo1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 jaki jest objaw padniętych poduch ? tylko wibracje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Prawa poducha powoduje stukanie na progach i dziurach. Minimalne wibracje na jałowym. Do zawiechy nie ma się co przyczepić, gumy stabilizatorow nowe z aso 105 zł. Taniej niż zamienniki Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Listopada 2016 przez xsebo1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Prawa poducha powoduje stukanie na progach i dziurach no właśnie bo mam dylemat.. cały zawias wymieniony amory ok, sprężyny ok. podjeżdżam pod krawężnik (niezbyt wysoki) i jest takie dosyć głośne stuknięcie, na dziurach wybiera lepiej ale wydaje mi się że coś powinno się jeszcze wymienić mechanior mówił że poduszki jeszcze są spoko, ja jednak zauważyłem kiedyś na podnośniku czerwony płyn na plastikowej osłonie silnika, poduchy też całe czerwone.. wydatek niewielki może należy się tym zająć druga sprawa, xsebo1 czy wymieniałeś pompę oleju ? mój ALT pracuje coraz głośniej, ostatnio mechanik właśnie podrzucił mi ten pomysł, jednak mówił ze dopóki nie będę miał błędu z ciśnieniem oleju nie ma się co przejmować... praca silnika jest co raz to głośniejsza. wiem że koszt wymiany pompy to nie jest mała kwota :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Pompa oleju trzyma parametry więc nie ma co wymieniać, a w silniku halasują szklanki. Po remoncie nie słyszę ich wogole. Czerwony olej to bankowo poducha, mogą one stukać a nawet skrzypiec gdy długo wylane. Z zamienników chwalą i polecają Cortecto dostępne na forum lub ori. Trzeba je parami wymieniać, bo łatwo je uszkodzić. Poducha skrzyni jest droga, ale na forum dostaniesz wkład lemfordera w bardzo przyzwoitej cenie. Przekrecasz stopkę ze starej i jest ok Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Edytowane 28 Listopada 2016 przez xsebo1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 szklanki ? czyli popychacze zaworowe ? a ja myślałem że to napinacz + rolka, tak większość osób pisała no ale skoro u Ciebie nic już nie słychać to znaczy że masz rację. dużo przycichł ?, u mnie to jak TIR chodzi no i czy wymiana tych popychaczy jest konieczna ? czy poza wkurzającym dźwiękiem nic się nie dzieje ? jeżeli chodzi o poduchy to również skrzypią, np; jak podjeżdżam pod wysepkę. zajmę się tym dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Tak, popychacze zaworowe. Słychać równomierne szumy czy sieczkarnie. Wychodzi longlife... Po remoncie słychać tylko wtryski, rolka prowadząca na środku silnika też trochę halasowała - łożysko. Mogę nagrać filmik Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 edit: trochę się dzisiaj naczytałem, problem może dotyczyć również pompy oleju........... jak sprawdzić ciśnienie oleju w naszych ALT ? u mnie jeszcze aż tak nie wali ale powoli zaczayna: później wstawie jak to słychać u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się