Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje


Ddarecki

Rekomendowane odpowiedzi

Do odcinki http://vaglog.pl/log-002_033_031_uwH57.html

przed skasowaniem w 15-redlines tylko kat nie miał adaptacji, błędy następujące:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba nie pozostaje Ci nic innego jak wymiana pompy paliwa... Czasy wtrysku powyżej 20ms... Pomiar ciśnienia potwierdziłby moje podejrzenia, ale cena pompy (zamiennik) przy tym co już robiłeś to pikuś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... kolejna wymiana, dziwnie na wykresie widać powietrze jakbym przystopował. Pedał był w podłodze na prostej do odcinki

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO da wymiana pompy paliwa skoro przy pełnym obciążeniu paliwa jest pod dostatkiem ?

xsebo, jaki masz zalozony filtr paliwa?

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skombinuj dobry wakuometr i zmierz podciśnienie w kolektorze.

Z rozrządem wszystko git ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, nowe rolki, paski i sprzęgło alternatora. Kolektor jeden z magikow spawał i pewnie od jego wymiany zacznę. Jadąc na wstecznym po wysprzegleniu obroty spadają do 1100, no normy jedynie po zatrzymaniu. Też tak macie? Jak zmierzyć ciśnienie w kolektorze? Gdzie wpiąć wakuometr?

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podciśnienie możesz zmierzyć na króćcu przy przepustnicy, ale najłatwiej chyba sciągnąć wężyk z regulatora ciśnienia paliwa i zobacz co tam pokazuje... Ale najlepiej na przepsutnicy, wykluczasz wtedy nieszczelność wężyków itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alt ma regulator ciśnienia paliwa?

Rozrząd robiłeś ale czy w vagu dobrze pokazuje. Zrób log statyczny kanału 93

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, myślałem że jest tak jak w b6 1.8t - regulator na stałe cisnienie w filtrze paliwa.

Może warto sprawdzić też w sumie regulator cisnienia paliwa przy okazji i czy dochodzi do niego podciśnienie, no i zmierzyc te podciśnienie trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alt ma regulator ciśnienia paliwa?

Rozrząd robiłeś ale czy w vagu dobrze pokazuje. Zrób log statyczny kanału 93

Ok, zloguje kanał 93 wieczorem. Kasować nastawy?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelności w układzie dolotu powietrza, występujące za przepustnicą, powodują spadek podciśnienia. Podciśnienie odpowiedzialne jest za wysterowanie regulatora ciśnienia paliwa. Największe podciśnienie występuje w momencie kiedy silnik pracuje na biegu jałowym a przepustnica jest zamknięta. Wtedy regulator ciśnienia paliwa wysterowany jest na małe ciśnienie. Kiedy wartość podciśnienia maleje (otwiera się przepustnica bądź są nieszczelności) regulator zwiększa ciśnienie paliwa. Wysokie ciśnienie paliwa na biegu jałowym sprawia, że silnik dostaje za bogatą mieszankę, więc ECU broniąc się przed zalewaniem skraca procentowy czas wtrysku, czyli korekty % idą na MINUS. U Seby są na PLUS...

Chyba, że jest nieszczelność przed przepustnicą ale MAF pokazuje dobrze... Ja bym zmierzył to ciśnienie paliwa. Te czasy powyżej 20ms przy obciążeniu to jest za dużo - zazwyczaj są do 18ms... A jak to nie jest problem z dostarczaniem paliwa, to może rzeczywiści coś już nie tak z silnikiem, mechanicznie... Mi już zaczyna brakować pomysłów... Zrób jeszcze tego loga z rozrządu jak Tomek sugeruje i będziemy myśleć dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się ciśnienia paliwa nie czepiał, prawdopodobnie jest gdzieś nieszczelność w podciśnieniach lub odmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz w tym aucie w ogole by sie przydalo zmierzyc podcisnienie w kolektorze, cisnienie paliwa, kompresje, posprawdzac każdy wężyk itp... Ogarniety mechanik w godzine by to zrobil i sprawa rozwiazana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglog.pl/log-093_002_001_m9l9g.html


Łukasz w tym aucie w ogole by sie przydalo zmierzyc podcisnienie w kolektorze, cisnienie paliwa, kompresje, posprawdzac każdy wężyk itp... Ogarniety mechanik w godzine by to zrobil i sprawa rozwiazana...

Kompresję i ciśnienia ogarnę, odma i podcisnienia były brane w dwóch zamontowanych fabryczne zestawach więc raczej nie ma co sprawdzać

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odpadam. Bezgraniczna wiara właściciela auto w to że jeżeli kupił dobre części to napewno jest to dobrze poskładane i nie ma co sprawdzać nie doprowadzi do rozwiązania tego problemu.

Nie zdajesz sobie sprawy w ilu miejscach taki silnik może ssać lewe powietrze

Wszystko wskazuje na lewizne to nie bo kupione są części z aso. A poskładac to dobrze to inna sprawa.

Kupię najdroższe opony na świecie ale ktoś mi je założy odwrotnie to co. Jest dobrze?

Wymieniaj cały silnik.

Pozdrawiam

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie kolego, coś na bank jest do d*py. Na wolnych obrotach ma bardzo ubogo, dymi z rury. W dynamicznych logach poza dluzszymi czasami wtrysków są jeszcze jakieś anomalie? Te zestawy są p&p, więc dlatego nie powinno się nic z nimi dziać. Przy zmianie rozrządu było wszystko rozbierane i oglądane żeby wykluczyć nieszczelności, można by się fizycznie przyczepić jedynie do posmarkanego dolnego rogu kolektora od strony kierowcy i połatanego łączenia czwornika z dolotem - charmonijka pękła. Pospawał kolektor trochę amatorsko i poszukam używki. Auto zachowuję się tak od drugiego remontu czyli od września i nie ukrywam że też mam niezłego ćwieka

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelności się nie rozbiera i nie ogląda tylko szuka na złożonym aucie.

Zrozum że to nie tylko kolektor ale prawie cały jego osprzęt może powodować lewizne. Mało tego może uzmysłowi Ci trochę sprawę że lewe powietrze może nawet się brać z uszkodzonego serwa hamulcowego. To tak dla przykładu

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...