Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z pracą silnika na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem nowy na forum jesli napisałem w zlym miejscu bardzo przeprasza. Mam problem z moim Audi A4 1,9 tdi 101 km avb . Mianowicie Odpalam auto po nocnym postoju pali idealnie zadnych błedów a silnikiem trzesie dodam wyzej obroty ok 1200 jest okej i dzieje sie tak nie do nagrzania silnika 90 .Nie ma spadku na mocy , pali ciepły zimny tak samo , nie dymi . Odrazu po adpaleniu sie nie dzieje po około 2 , 3 minutach . Dodam ze w aucie była czyszczona turbina , wymieniony termostat , i wyczyszczony egr przekłąmywał troche przepływomiesz po czyszczeniu było ok . autem przejechałem 1200 km bez problemu do niemiec schłodziłem turbine 2 minutki pochodził po 12 godzinach odpalam i tak juz sie działo . Jeszcze dodam przed wyjazdem spr vcds pompki i było idealnie wszystkie mniej wiencej po rowno

Edytowane przez Wąski94
Opublikowano

Wygląda to na uszczelnienia pompowtrysków, zrób loga grup 013,018 i 023 od momentu odpalania i potem na biegu jałowym aż do momentu jak będzie najmocniej telepało :naughty:

Opublikowano (edytowane)

Jak bym był w Polsce nie ma problemu. Oni nawet w Niemczech nie potrafią komputerem się posłużyć, odczyt błędów a ich nie ma byłem na komputerze. Kolego myślisz ze by tak robił na zimnym a na ciepłym nie. Te Miedziane podkładki pod wpływem ciepła się rozciągają i uszczelniaja. Chyba ze chodzi tobie o te gumowe 4 oringi ale nie mam paliwa w oleju

Edytowane przez Wąski94
Opublikowano

Tam są oringi , gumowe. Podkładka jest tylko jedna na samym dole. Problem jest z oringiem najnizej i spaliny dostają sie do szyny paliwowej i powodują zakłócenia w pracy pd.

Opublikowano

Kolego ale nie mam żadnej szyny paliwowej ta są pompowtryski

Opublikowano

Kolego ale nie mam żadnej szyny paliwowej ta są pompowtryski

Jeżeli tej szyny w twoim silniku nie ma , to w jaki sposób jest do pompowtrysków doprowadzane paliwo i odprowadzany jego przelew ? :decayed::P

Opublikowano

Napiszcie mu od razu, że to są kanały/szyny paliwowe wewnątrz głowicy to nie będzie pytał :P


Objaw, że taki sam jak u mnie...

Opublikowano

Dziękuję koledzy. Mam jeszcze jedno pytanie jest szansa tym autem wrócić do pl 1200 km. Nie mam żadnych kluczy tutaj. Na chodniku w centrum nie mogę bo karę mogę dostać takie uroki Niemiec

Czyli koledzy chodzi o ten 4 oringi w środku głowicy przykrecony takim dekielkiem podajrze na 2 śrobki

Opublikowano

Chodzi o o-ringi pompo-wtryskiwacza ! czytaj uważnie co koledzy Ci piszą. Patrz - Pierścienie uszczelniające

pom1.jpg

Opublikowano

A może ktoś mi wytłumaczyć dla czego równo po osiągnięciu 90 przestaje silnik wpadać w wibracje

Opublikowano (edytowane)

90 stopni na wskaźniku szafy widzisz jak faktyczna temperatura silnika mieści się w granicach pi razy oko 82 do 100 stopni Celsjusza :decayed:

A to właśnie dla tego by zbyt dociekliwi nie zadawali męczących pytań, to po prostu zakres prawidłowych temperatur pracy silnika :whistling:

Dla tego wyciąganie jakiegoś wniosku na podstawie tego co widać na blacie jest obarczone dużą możliwością błędu :wink:

A uszczelniacze mają to do siebie , że w jednym przypadku przepuszczją na zimnym, w drugim na gorącym, dla czego ?

Trzeba by wróżki zapytać :P

Jeżeli poza wibracjami na biegu jałowym nie ma żadnych innych organoleptycznie wyczuwalnych niepokojących objawów, oleju nie przybywa, to możesz śmiało wracać do kraju , nic się nie powinno po drodze takiego wydarzyć , co przerwało by twoją podróż z powodów związanych z tą przypadłością :)

Nie mniej jednak trzeba się po powrocie tym zająć , bo samo się nie naprawi :hi:

P.S.

Zalecał bym tylko w miarę delikatne traktowanie pedału gazu , bo ekstremalne obciążenia w takim stanie wskazane nie są :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Dziekuj za wyrozumiałość i rady.Napewno się tym zajmę. Możesz mi powiedzieć jeszcze jaka odległość powinien mieć każdy wtryskiwacz od głowicy do pompowtrysku

Opublikowano
9cpcohnd.jpg
Opublikowano

Wracam do Polski 2 wrzesnia obrazu zajmę się wymiana,półki co bardzo dziękuję. Napisze po wymianie. Pozdrawiam

Witam dziś rano wsiadam do auta zapali normalnie po 1sekundzie zgasł przy następnej próbie odpalił po 8 sekundach. Te spaliny mogą tak robić wcześniej tego nie było auto stało 2 noce

Opublikowano (edytowane)

Układ się zapowietrza jak jest nieszczelny :naughty:

Jak możesz to staraj się stawiać auto tyłem na górce i utrzymuj w zbiorniku jak najwyższy poziom paliwa , wtedy będzie miało mniejszą tendencje do zapowietrzania się :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Typowe objawy uszczelnień pd

Opublikowano (edytowane)

Fakt faktem zawsze mam ponad pół baku, a jakoś nie bylo po drodze na stacj ale i tak kreska przed rezerwa. Dzięki ze czytacie i pomaganie na forum. To mój pierwszy pompowtrysk.

Edytowane przez Wąski94
Opublikowano

Dzięki kolego

Witam jestem juz w Polsce. Obrazu pojechałem na komputer. Błąd wypadanie zapłonu na 2 cyl. Mogę go zregenerować chcą 800 zł lub uzywka 300. Końcówka numeru AJ może ktoś taki ma

Opublikowano

A podginałeś konektorki w listwie zasilającej PD ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...