Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Załączający się ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów.

Przed wymianą wszystko było ok ale tarcze były już dość mocno zardzewiałe z tyłu więc zdecydowałem się na wymianę tarcz, klocków i łożysk, koronkę ABS przełożyłem i została przeczyszczona tak samo jak czujniki ABS z tyłu.. Był problem z odpowietrzeniem układu bo mi pedał wpadał ale się udało i już hamują bardzo dobrze:) Oczywiście wszystko nowe nie żadne używki z allegro.. Niestety teraz podjeżdżając i hamując delikatnie do świateł poniżej 15km/godz załącza mi się ABS i drży pedał.. Podłączyłem Vaga i niestety nie ma żądnych błędów, czego to może być wina? Dodam że wymianiałem też alusy ale kupiłem oryginalne Audi, nie żadne chinole.. Póki co jeżdżę bez pierścieni centrujących bo felgi mają większy otwór niż piasta czy to może mieć wpływ na ten ABS? Na kierownicy nie czuję żadnych wibracji podczas jazdy ani hamowaniu..

Proszę o pomoc

Z góry dziękuję

Opublikowano

cos z ta koronka wam nie wyszlo.czujnik zle zbiera impulsy

Opublikowano

wejdz w bloki pomiarowe ABS i zobacz które koło traci sygnał , a najlepiej podnieść tył i kręcić kołami i sprawdzać na vagu

Opublikowano

Zrobiłem nawet LOG w VAGu jednak za bardzo nic z niego nie widać które to koło, chyba że macie inne zdanie.

Oto link:

http://vaglog.pl/log_274200.html

Dajcie znać

wejdz w bloki pomiarowe ABS i zobacz które koło traci sygnał , a najlepiej podnieść tył i kręcić kołami i sprawdzać na vagu

Opublikowano (edytowane)

Najbardziej typowałbym to z 4 okienka ( to chyba prawy tył ) , lewy tył też w pewnym momencie traci sygnał ( wszystkie mają 5,0 a to 1,0 jakby stało w miejscu )

Ustawcie czujniki ponownie

Edytowane przez Banan
Opublikowano

A to jest jakaś różnica jak ustawiony jest czujnik czy np musi być kablem w dół (mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi?:)

Opublikowano

tu bardziej o odległość chodzi

Opublikowano (edytowane)

Trzeba zdjąć tylne zaciski oraz jarzma i doregulowac czujniki względem koronek

Edytowane przez Dev
Opublikowano

tez wymieniłem ostatnio cale

hamulce z tylu i mam identyczne objawy z tym abs...

Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Rzeczywiście wystarczyło poprawić czujniki ABS i problem zniknął, przynajmniej póki co nie zadrżał mi ani razu a prędzej non stop na światłach:)

Opublikowano

Rzeczywiście wystarczyło poprawić czujniki ABS i problem zniknął, przynajmniej póki co nie zadrżał mi ani razu a prędzej non stop na światłach:)

Trzeba ściągnąć jarzma i zaciski? czy wystarczy ze wjade na kanal i stamtad sięgne?

a czujnik wyciagnales czy w jaki sposób go poprawiles?

Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Bez zdjęcia jarzm nie dojrzysz koronek i czujników

Opublikowano

Nie wiem jak jest u Ciebie dokładnie ale ja teraz robiąc hamulce tą blachę za tarczą wyrzuciłem bo wg mnie ona tylko przeszkadza a i tez mi tarła o tarczę więc u mnie po zdjęciu koła widać wszystko bez problemu ale czujniki ABS akurat widać bez ściągania jarzma więc nie wiem co za głupoty piszą inni.. Ruchem w lewo w prawo wyciągni go i przeczyść.. Ja go ustawiłem że przewód szedł wzdłuż belki jeżeli wiesz o czym mówię i to mi pomogło..

Opublikowano

Usterka naprawiona :) ściągnąłem kolo i bez problemu wyciągnąłem czujnik przeczyscilem go i wsadziłem z powrotem i problem znikł :)

Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Cholera za to u mnie problem powrócił ale tym razem uwalił się czujnik ABS bo już pokazuje mi błąd ma fisie:) czujnik zamówiony i czekam aż przyjdzie i mam nadzieję że problem zniknie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...