jaro36 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Witam,miesiąc temu kupiłem swojego pierwszego diesla a mianowicie audi a4 b6 1.9 tdi 130 km ,silnik avf ..całe życie jezdziłem głównie zagazowanymi benzyniakami..długo główkowałem jakiego diesla i jaki model auta kupić..po przewertowaniu wielu forów internetowych wybór padł na audi..a że lubię być zapobiegawczy to zaraz po zakupie dostał pakiet startowy -olej motul,nowy filtr powietrza,filtr paliwa,czyszczenie przepływki i całego dolotu łacznie z eg-erem ..ale kilka dni po zakupie,podczas postoju na światłach zauwazyłem ze silnikiem bardzo telepie,czuc nierówna pracę i nieregularne drgania lewarka...bardzo mnie to zmartwiło ..w domu forum i załamka -pierwsze typy -walniety któryś wtryskiwacz ,albo listwa,może dwumasa,albo poduchy silnika jednym słowem lipa ...ale ktoś tam napisał że miał to samo i łapiąc się ostatniej szansy wlał środek do czyszczenia wtryskiwaczy ,nie pamiętam nazwy..po kolejnym przewertowaniu forum wybór padł na środek STP made in UK..nie byłem jakoś pozytywnie nastawiony do tych wynalazków ale pomyslałem co mi zależy to tylko 20 złotych ..zalałem 50 litrów do baku i wlałem cała buteleczkę 200 ml ..i co ? i zdziwko bo auto po około 200 km przestało podszarpywać ,telepać silnikiem na jałowym ,zero dymienia cisza i spokój ..mam zamiar stosować ten preparat co czwarty pełny zbiornik jak zaleca producent. spróbujcie oczywiście niekoniecznie tego który ja stosowałem ale przekonałem się że dobre dodatki do paliw naprawdę działają ..może komuś to pozwoli zaoszczędzić nerwów i dużo kasy..pozdrawiam
lukasz51237 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 tdi pd często telepią i to nic nadzwyczajnego tak po prostu mają i już. Zalałeś specyfik, ok. Ale nie lepiej jest porobić logi, zobaczyć jak pompki pracują?
piotrsob1 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak to mówi stare , mądre przysłowie " jedna jaskółka wiosny nie czyni " Przyczyn telepania na jałowym może być przynajmniej kilka , od tego która wystąpiła u ciebie zależy czy się będzie powtarzać czy nie Napisz za jakiś czas jak to wygląda w dłuższym okresie Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez piotrsob1
adamresinski Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 I telepać będzie, problem zaczyna się gdy motor z poduszek chce się wyrwać
jaro36 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2016 nie ma problemu napiszę! skoro telepało i przestało to nie wierzę że te silniki TAK PO PROSTU MAJĄ I JUŻ! ,auto przed wlaniem tego uszlachetniacza w ogóle nie kopciło,nawet przy mocnym wciskaniu gazu wiec podejrzewam że któraś pompka pop prostu była zasyfiona ..
siluk Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Kolego oby to nie było nic grubego. U mnie jak telepalo silnikiem to skończyło sie na wymianie, poduszek silnika, koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem i regeneracji pomopowtrysku ale przestało telepać
piotrsob1 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Kolego oby to nie było nic grubego. U mnie jak telepalo silnikiem to skończyło sie na wymianie, poduszek silnika, koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem i regeneracji pomopowtrysku ale przestało telepać A najciekawsze jest, że te wszystkie naprawy i wymiany były na 90 % nie potrzebne Wystarczyło najprawdopodobniej zrobić porządek z uszczelnieniem pompowtrysków w głowicy http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/page-1
jaro36 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2016 to ciężki temat,zauważyłem że dużo ludzi ma ten problem i łatwo dać się na ciągnąc na niepotrzebne naprawy ..wiele elementów moze odpowiadać za telepanie silnika-dwu masa,starty wałek rozrządu ,,pompki,listwa zasilająca,poduchy silnika,czujniki np.temperatury..i teraz znajdz odpowiedniego mechanika który poprawnie zdiagnozuje i wyeliminuje problem bez naciągania na koszty!!!
lukasz51237 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 A najlepsi są Ci którzy mówią Ci od razu przez telefon, że trzeba wszystkie pompki regenerować . Potem można wyczytać opinie, że pompowtryski są wadliwe, że drogie, awaryjne, a prawda jest zupełnie inna.
siluk Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Kolego oby to nie było nic grubego. U mnie jak telepalo silnikiem to skończyło sie na wymianie, poduszek silnika, koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem i regeneracji pomopowtrysku ale przestało telepać A najciekawsze jest, że te wszystkie naprawy i wymiany były na 90 % nie potrzebne Wystarczyło najprawdopodobniej zrobić porządek z uszczelnieniem pompowtrysków w głowicy http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/page-1 Akurat u mnie przed regeneracja pompki trafiły do umycia i obowiązkowo nowe gumki i nie pomogło, wiec zapadła decyzja o regeneracji.
Ralen Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zanim pójdziesz w koszta, pobaw się synchronizacją wałka rozrządu może coś się zmieni U mnie problem zredukował się do prawie nie wyczuwalnego jak zmieniłem synchronizację.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się