Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Telepanie silnika na biegu jałowym!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,miesiąc temu kupiłem swojego pierwszego diesla a mianowicie audi a4 b6 1.9 tdi 130 km ,silnik avf ..całe życie jezdziłem głównie zagazowanymi benzyniakami..długo główkowałem jakiego diesla i jaki model auta kupić..po przewertowaniu wielu forów internetowych wybór padł na audi..a że lubię być zapobiegawczy to zaraz po zakupie dostał pakiet startowy -olej motul,nowy filtr powietrza,filtr paliwa,czyszczenie przepływki i całego dolotu łacznie z eg-erem ..ale kilka dni po zakupie,podczas postoju na światłach zauwazyłem ze silnikiem bardzo telepie,czuc nierówna pracę i nieregularne drgania lewarka...bardzo mnie to zmartwiło ..w domu forum i załamka -pierwsze typy -walniety któryś wtryskiwacz ,albo listwa,może dwumasa,albo poduchy silnika jednym słowem lipa ...ale ktoś tam napisał że miał to samo i łapiąc się ostatniej szansy wlał środek do czyszczenia wtryskiwaczy ,nie pamiętam nazwy..po kolejnym przewertowaniu forum wybór padł na środek STP made in UK..nie byłem jakoś pozytywnie nastawiony do tych wynalazków ale pomyslałem co mi zależy to tylko 20 złotych ..zalałem 50 litrów do baku i wlałem cała buteleczkę 200 ml ..i co ? i zdziwko bo auto po około 200 km przestało podszarpywać ,telepać silnikiem na jałowym ,zero dymienia cisza i spokój ..mam zamiar stosować ten preparat co czwarty pełny zbiornik jak zaleca producent.

spróbujcie oczywiście niekoniecznie tego który ja stosowałem ale przekonałem się że dobre dodatki do paliw naprawdę działają ..może komuś to pozwoli zaoszczędzić nerwów i dużo kasy..pozdrawiam

Opublikowano

tdi pd często telepią i to nic nadzwyczajnego tak po prostu mają i już. Zalałeś specyfik, ok. Ale nie lepiej jest porobić logi, zobaczyć jak pompki pracują?

Opublikowano (edytowane)

Jak to mówi stare , mądre przysłowie " jedna jaskółka wiosny nie czyni " :decayed:

Przyczyn telepania na jałowym może być przynajmniej kilka , od tego która wystąpiła u ciebie zależy czy się będzie powtarzać czy nie :hi:

Napisz za jakiś czas jak to wygląda w dłuższym okresie :)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

I telepać będzie, problem zaczyna się gdy motor z poduszek chce się wyrwać :P

Opublikowano

nie ma problemu napiszę! skoro telepało i przestało to nie wierzę że te silniki TAK PO PROSTU MAJĄ I JUŻ! ,auto przed wlaniem tego uszlachetniacza w ogóle nie kopciło,nawet przy mocnym wciskaniu gazu wiec podejrzewam że któraś pompka pop prostu była zasyfiona ..

Opublikowano

Kolego oby to nie było nic grubego. U mnie jak telepalo silnikiem to skończyło sie na wymianie, poduszek silnika, koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem i regeneracji pomopowtrysku ale przestało telepać ;)

Opublikowano

Kolego oby to nie było nic grubego. U mnie jak telepalo silnikiem to skończyło sie na wymianie, poduszek silnika, koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem i regeneracji pomopowtrysku ale przestało telepać ;)

A najciekawsze jest, że te wszystkie naprawy i wymiany były na 90 % nie potrzebne :P

Wystarczyło najprawdopodobniej zrobić porządek z uszczelnieniem pompowtrysków w głowicy :naughty:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/page-1

Opublikowano

to ciężki temat,zauważyłem że dużo ludzi ma ten problem i łatwo dać się na ciągnąc na niepotrzebne naprawy ..wiele elementów moze odpowiadać za telepanie silnika-dwu masa,starty wałek rozrządu ,,pompki,listwa zasilająca,poduchy silnika,czujniki np.temperatury..i teraz znajdz odpowiedniego mechanika który poprawnie zdiagnozuje i wyeliminuje problem bez naciągania na koszty!!!

Opublikowano

A najlepsi są Ci którzy mówią Ci od razu przez telefon, że trzeba wszystkie pompki regenerować :kox:. Potem można wyczytać opinie, że pompowtryski są wadliwe, że drogie, awaryjne, a prawda jest zupełnie inna.

Opublikowano

Kolego oby to nie było nic grubego. U mnie jak telepalo silnikiem to skończyło sie na wymianie, poduszek silnika, koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem i regeneracji pomopowtrysku ale przestało telepać ;)

A najciekawsze jest, że te wszystkie naprawy i wymiany były na 90 % nie potrzebne :P

Wystarczyło najprawdopodobniej zrobić porządek z uszczelnieniem pompowtrysków w głowicy :naughty:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/page-1

Akurat u mnie przed regeneracja pompki trafiły do umycia i obowiązkowo nowe gumki i nie pomogło, wiec zapadła decyzja o regeneracji.

Opublikowano

Zanim pójdziesz w koszta, pobaw się synchronizacją wałka rozrządu :) może coś się zmieni :)
U mnie problem zredukował się do prawie nie wyczuwalnego jak zmieniłem synchronizację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...