Emil94 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Witam. Otóż mam następujący problem z moim A4 B5 2000r. Auto przy mocniejszym dodaniu gazu traci moc, tzn. tak jakby w ogóle nie miało turbiny, gaz do dechy a ono ledwo się toczy. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy aż do następnego podkręcenia go do 3.5-4k obrotów. Do tego zaczęło mocno kopcić na czarno, dosłownie kłęby dymu. Co może być przyczyną takiego zachowania auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 sprawdz szczelnosc dolotu.przeplywomierz.przewody podcisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 To chyba masz notlauf. Podłącz kompa, zrób logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel 1983 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Może się podepne do tematu bo u mnie podobnie jest. Tylko dzięje się to czasami. Otóż gdy jadę nagle traci moc jak u kolegi praktycznie auto może stanąć w miejscu a gdy wybije bieg i dam dwójkę to dalej jedzie normalnie tylko nieraz muszę robić to co chwilę. Myślałem też że to turbina ale byłem na kompie i nic nie wykazało. Wszystko chodzi ładnie. Denerwujące jest to bo mogę jeździć tydzień i nic mu się nie dzieje a jak go złapie to się jeździć nie da. Dziś rozebralem potencjometr w pedale gazu ale nic tam nie widziałem żeby było coś nie tak. Sprawdziłem też wtyki i nic. Wężyki podciśnienia też. Macie jakieś pomysły jeszcze? Aha auto to A4 b5 1.9 tdi ahh 90 km Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez pawel 1983 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil94 0 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Witam. Wrocilem do kraju i zajalem sie tematem Audi, niestety bez zadnego skutku. Auto traci moc przy obrotach wyzszych niz 2200, chociaz poza tym i tak czuc duzy spadek mocy, do tego czasem turbina wydaje dziwny dzwiek na niskich obrotach i niekiedy szarpnie przy ruszaniu tak jakby odcinalo moc na moment, EGR wyczyszczony, nic nie pomoglo. Czy jak podepne auto pod komputer to pokaze co z nim nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Moze cie naprowadzic na to co jest nie tak ale jak mocno kopci to szukaj dziury w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Sprawdzenie błędów nie zaszkodzi. Kolega quadral20004, napisał co należy sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Jak turbina dziwne dźwięki wydaje to może sprawdź w jakim stanie jest wirnik, czy ma luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil94 0 Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 przeplywomierz wymieniony na nowy boschowski, ogolnie dynamika troche lepsza ale nadal odcina moc powyzej 2200 obrotow. jak sie zabrac do tego dolotu? czy mozliwe ze ww. objawy to kwestia wtryskow? pozdrawiam no i kopcenie pozostalo. przy okazji od strony pasazera w przedniej czesci auta przy dodawaniu gazu slychac ciag powietrza cos jak suszarka do wlosow i ten nieprzyjemny dzwiek turbiny przy ruszaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmyar 0 Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Mam podobny problem. Po rozgrzaniu turbina przestaje działać, po wciśnięciu pedała przy ok 2000 obr nie ma przyrostu momentu. Silnik po kpl. remoncie, turbina rozebrana i wyczyszczona (kierownice i wirnik), nie zauważyłem luzów na łożyskach - przed uruchomieniem zalane olejem. Oczywiście nowy filtr powietrza. Czy tylko N75, czy jeszcze jakieś cóś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 (edytowane) Zacznij od N75, jak to nie pomoże to jedź do kogoś, kto zna sie na kompie w samochodzie i niech sprawdzi Ci program, bo możliwe, że po odpicowaniu silnika program trzeba zmienić. Edytowane 7 Października 2017 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fibol 0 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Panowie miałem identyczny problem ze swoją Audi AJM, u mnie zacinały się kierownice w turbo, zdecydowałem się wymienić na regenerowaną bo po zdjęciu już był luz na wirniku wyraźnie wyczuwalny . Po wymianie ręką odjął śmiga jak trzeba. Można to sprawdzić, ruszyć ośką od gruchy (delikatnie nic na siłę) i zobaczyć czy pracuje w pełnym zakresie jeżeli przycina to albo do czyszczenia lub wymiana turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się