Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 2.0 tfsi quattro 288KM & 420Nm Vag Tune


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hey Wszystkim , kolejny powrót do audi , wcześniej jeżdzilem a8 4.2v8 :)

Po dokładnym sprawdzeniu auta ,pojechałem sprawdzić blacharsko,mechanicznie itp.

Shamowałem w VTG Warszawa , wszystko okazało się prawie ok gdyż program nie był robiony w r performance jak bylo napisane w ogłoszeniu , ale wszystko sprawne więc postanowiłem kupić bo i tak celuję w stage 3.

Po zakupie udałem się do zaprzyjażnionego Mirasa z Vag Tune , który stroił od nowa auto.

Wypluło 288 KM & 420 Nm.

Kolejny etap to wymiana coolera ...

A4 2.0 tfsi quattro usa 2010

S line zewnetrzny , wewnetrzny

Bang&Olufsen

MMI 3G z dzojstikiem

Czujniki martwego pola w lusterkach

Klimatyzacja 3 strefowa

Key less-go

Czarna podsufitka

Szyberdach

Kamera cofania

Aktywny tempomat

Bixenon

Grill przedni pomalowałem w czarny połysk

W tylnych lampach zmodyfikowany kierunkowskaz, tak aby był jak cała lampa w technologii LED (fabrycznie kierunek jest na zwykłej jednej żarówce)

Zmieniona tylna dokładka zderzaka od wersji S4 do której dopasowany cały układ wydechowy (od samego Turbo downpipe 3", później rozejście na 2 *2,5",)Po zakupie były 4 tłumiki , 1 wyciąłem , wspawałem rurę 3 cale i zostały 2 końcowe tłumiki + 1 środkowy :)

Dokładkę pomalowałem w czarny połysk

Zawieszenie gwintowane AP

Felgi na których kupiłem auto, jeżdzą na s5 , czekam na nowe felgi 19/9,5 + opony 235/35/19

Po zakupie przyciemniłem wszystkie szyby

W planach :

stage 3

większy cooler

większy zestaw hamulcowy

Kierownica ..

7645643457faac7fgen.jpg

d0bb3ef1b5d26527gen.jpg

1a5dcd11708208f5gen.jpg

65679ebeba4e0d93gen.jpg

e65a8b1702edc5b7gen.jpg

e4af878d7c9d201bgen.jpg

56aada5597dea4afgen.jpg

5e6774cbc90e0c7dgen.jpg

36186e3fe96e6e30gen.jpg

Opublikowano

Robi wrażenie! Brakuje tylko S-tronica! ;)

Opublikowano

Kolor super , fajnie wygląda na tych felgach - co to za model ?

Opublikowano

Robi wrażenie! Brakuje tylko S-tronica! ;)

Nic dodać, nic ująć.

Jeszcze jak Stage 3 zrobisz to już w ogóle ten manual będzie ograniczał.

Opublikowano

Mega wypas, S-line robi robotę. Z mocą tez szalejesz widzę :kox:

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze jak Stage 3 zrobisz to już w ogóle ten manual będzie ograniczał.

Czemu ma ograniczac ? wczesniej mialem pomodzone auta,ostatnia to bmw e60 biturbo 402 KM 791 Nm z automatem i wlasnie skrzynia ograniczala :)

Sprzeglo wlozy sie "mocniejsze" , nie planuje w tym aucie 400 KM ale 300+ musi byc :)

Kolor super , fajnie wygląda na tych felgach - co to za model ?

Felga to replika vossena - oems 20/9,5cala

Edytowane przez PawelDSW
Opublikowano

Porównujesz automat z E60 z S-troniciem?

wierz mi, ta druga by cię nie ograniczała :) zreszta śmiać mi sie trochę chce jak słyszę takie wypowiedzi.. Równie dobrze mógłbyś powiedziec ze Rs6 z którego robią ponad 1000 koni jest ograniczany przez skrzynie... A ja sobie nie wyobrażam takich aut z manualem..

Opublikowano

Porównujesz automat z E60 z S-troniciem?
wierz mi, ta druga by cię nie ograniczała :) zreszta śmiać mi sie trochę chce jak słyszę takie wypowiedzi.. Równie dobrze mógłbyś powiedziec ze Rs6 z którego robią ponad 1000 koni jest ograniczany przez skrzynie... A ja sobie nie wyobrażam takich aut z manualem..

Nic nie porownuje.ktos napisal ze skrzynia bedzie ograniczala itp ...

Niestety nie bralem nowego auta z salonu,nie moglem wybrac skrzyni

Jako dupowoz spokojnie styka, jakos to jedzie :)

Opublikowano

Skrzynia będzie ograniczała w takim sensie, że po takim Stage 3 na biegach 1,2,3 będziesz krótko jeździł i co chwilę wachlował.

Opublikowano

USA i manual ? Ale rodzynek ci sie trafil, nie wiem jak wygladaja przelozenia w A4 ale w s3 na stage 3 juz sie trzeba troche wajcha namachać przy szybszej jezdzie, co nie zmienia faktu ze nawet sprawia to frajde.

Opublikowano

USA i manual ? Ale rodzynek ci sie trafil, nie wiem jak wygladaja przelozenia w A4 ale w s3 na stage 3 juz sie trzeba troche wajcha namachać przy szybszej jezdzie, co nie zmienia faktu ze nawet sprawia to frajde.

Pewnie masz racje, ale do czasu..:P

Opublikowano

Pewnie masz racje, ale do czasu.. :P

To jest jako 2gie auto wiec nie przeszkadza mi a od kilku lat mialem same automaty :)

Dlugo sie auta mnie nie trzymaja , jak zatesknie za automatem to sie zmieni auto :P

Opublikowano

Fajny wózek z fajnym wypasem. :)

Stronic przy dłubanym silniku może okazać się bardzo droga skrzynia. Wszystko co ma ~270+ wymaga programu do skrzyni, a za to tunery biorą x2...

288 samym programem? Brzmi dosyć sporo ;)

Opublikowano

Wydech dłubany, na 98 możliwe.

Opublikowano

Chociaż skrzynia Ci się nie wysypie porównując do s tronika.

Opublikowano

Ahh te mity.

Prędzej mu padnie sprzęgło i dwumas, niż się S-Tronic zacznie sypać.

Opublikowano

Przy Stage 3 wymiana sprzęgła to " oczywista oczywistość". 400+ stronik z dwulitrówki nie wytrzymał by długo bo jednak ma kilka innych wnętrzności jak ten z S4.

Na forum występują dwie skrajne opinie o stroniku. Prawda jak to przeważnie bywa leży po środku. Jedyna miarodajna ocena stanu faktycznego może być kondycja warsztatów naprawiających te skrzynie. :wink:

Opublikowano

Bez przesady, Stage 3 dla tego TFSI to nie 400+ :)

Opublikowano

Stage 3 dla 2.0 tfsi to 350-380KM i miedzy 440 a 480NM , seryjne sprzeglo w manualu w zupelnopsci sobie z tym radzi to samo jesli chodzi o s-tronic.

Opublikowano (edytowane)

Damy rade :)

Pokrecilem troche gwintem i wlozylem nowe 19/9,5 cala jr 11 + nowe oponki 235/35/19 Achilles ATR Sport2

Jednak wg mnie za male i wracam do 20' wiec jak ktos chetny to gonie nowy kpl felg z oponami

ab0623f532c9c0ecgen.jpg

dff614994ef73a0agen.jpg

41fd12ee369d0a38gen.jpg

Edytowane przez PawelDSW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...