tony_tr Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Więc tak, wiadomo zmiana programu jak to zmiana programu... osiągnę maksymalnie około 170 KM. Chciałbym osiągnąć 200 KM, nie więcej. Najlepszym rozwiązaniem byłoby wsadzenie turbiny z silnika audi BRD... fakt, że ciężko ja dostać, ale kto szuka nie błądzi. Z taka mocą na pewno musiałbym założyć FMIC to na pewno... Teraz pytanie co ze sprzęgłem i innymi częściami, o których nie pomyślałem? czy trzeba zmieniać wtryskiwacze? (ponieważ myślę, że samochody z silnikami brd mają je mocniejsze..) oraz ostatnie pytanie jakich kosztów (kosztów czyli turbina, FMIC, robocizna oraz inne potrzebne do wymiany części) mam się spodziewać razem z montażem by uzyskać te upragnione 200Km... Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam.
AdasWawa Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 sprzeglo zostaje seria,a PD z koncowka AL, turbo ~2tys,fmic 1500zl,PD~1500zl rozluznic wydech do tego tez musisz
Reggi Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 sprzeglo zostaje seria,a PD z koncowka AL, turbo ~2tys,fmic 1500zl,PD~1500zl Sprzęgło seria wytrzyma 200 KM ? Fmic - chłopdnica 500 zł ..kolanka , złączki , opaski ..dwie ręce i chęci = 700 zł PD - można kupić używki po małym przebiegu 300 zł / szt. = 1200-1500 zł Turbo - ? program - ?
boberek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 dokładnie tylko zastanów sie czy naprawde warto i do czego będziesz uzywał tych 200 PS i około 430 NM
Jarol Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 430Nm to sprzęgło od razu poleci ale kto powiedizał ze trzeba taki duzy moment robić. Jak zrobisz płaskie 380NM to sprzegło spokojnie wytrzyma 200Km i z trakcja nie bedzie problemów. Tak jak wyżej bylo napisane musisz wymienić turbo, PD, IC i wywalić kata i 200km i 380NM powinno być bez problemu. Koszt takich modyfikacji to 6-7tyś zł. Do tego musisz jeszcze troche doliczyć na wymiane hamulców i najlepiej usztywnienie zawieszenia.
Kowi87 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 i wzmocnić hamulce :gwizdanie: bo czasem trzeba sie zatrzymać no nie
Jarol Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 i wzmocnić hamulce :gwizdanie: bo czasem trzeba sie zatrzymać no nie Dokladnie ja proponuje 320mm na przód i 255 mm na tył czyli dokładnie takie jak w 3,0TDI
nandoz Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Tez sie nad tym zastanawiam moje b6 awx auto po chip`ie ma 165 ps i 365 nm .Dalszy koszt modyfikacji na okolice 200ps niemały . Nie wiem jaka masz skrzynie dluga , ja u siebie wymienilbym odrazu skrzynie na 6 mozliwie jak najdluzsza , czyli dodatkowy koszt ,zeby wszystko bylo tip top 10 moze nie starczyc , wiec moze odrazu lepiej sprzedac , kupic b7 3.0 tdi lub 2.0 tfsi soft na okolice 250 ps i masz mega szybka serie i auto odrazu przystosowane do tej mocy.Koszty chyba nie beda wiele wieksze. Pozdr.Ja raczej pozostane przy sofcie a w przyszlym roku podmianka na B7 Pozdrawiam.
tony_tr Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 O to mi chodziło, bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam.
peter22 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 i jaka bedzie twoja decyzja??? Ja mysle ze lepiej kupic B7 3.0 tdi
jaro4444 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Turbo BRD ok 1600-1700 zł, Pompki AL - 1200 zł, Fmic - ok 1000 zł, Program - ? Osiągniesz ok 200 KM i nie przeginając z momentem to pewnie ok 380 Nm wytrzyma sprzegło AWX. Czy warto - jak masz ładną budę i zdrowy wóz to tak. 1.9 TDI pożyje na takiej mocy długo i bezawaryjnie. Mało pali, niskie opłaty, części ogólnie dostepne i naprawi go przeciętniy kowal mający pojącie o wozach. 3.0 to super maszyna tylko koszty jej zakupu i utrzymania to niezły kosmos. 2.0 nie ma co brać bo nie jest lepszy jak 1,9 - może i kulturalniejszy ale bardziej awaryjny. Poczytaj sobie troche tu: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t38351.0.html;highlight=koncepcja+na+dłubnięcie+parcha Przećwiczyłem wszystko na własnej skórze :gwizdanie:
Jarol Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 jaro4444 ma racje AWX podkręcony do 200km to naprawde szybki, oszczędny i malo awaryjny silnik. Do B7 3,0 TDi w dobrym stanie musisz dołożyć około 30 tyś, więc chyba lepiej tuningować to co masz wi wydać 4 razy mniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się