MaTeo85 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Witam wszystkich. Od czasu kiedy stałem się posiadaczem Audi sporo czasu poświęciłem na różne mody ingerujące w elektrykę auta. Oryginalne rozwiązanie preferowane przez grupę VAG nie do końca mi odpowiadało, chodzi o zakup przewodów naprawczych (np. 000 979 009E) i późniejsze lutowanie bądź jakieś paskudne łączenie wiązki z kilku kawałków. Niestety nawet w ASO tak robią. Bardzo nie lubię tego typu druciarstwa i poświęciłem trochę czasu na przegrzebanie internetów żeby jakoś to obejść, na forum niestety nie znalazłem takiego wątku w którym tajemna wiedza była by dostępna. Rozwiązaniem jest oczywiście allegro i kilku sprzedawców u których można kupić same złączki do kostek jednak do części przewodów można zakupić złączki w ASO. Z opisów ETKI wynika że nie da się tego zrobić na sztuki, jednak przetestowałem i ASO może sprowadzić takie złączki nawet po 1 sztuce. (Sprawdzałem na wybranych dwóch rodzajach, myślę że z innymi będzie tak samo) cena w zależności od wielkości w przedziale 0,6 - 1,5 zł Poniżej lista wraz z opisami i uwagami z ETKI Komuś może się przyda. Edit: Cany z ASO z dnia 22.09.2016 N 906 845 05 - 1,45 zł za szt. N 907 647 01 - 0,68 zł za szt. Takie akurat zamawiałem. Edytowane 28 Kwietnia 2020 przez MaTeo85
Lukasz_mk2 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 toś się chłopie napracował, można by to gdzieś podkleić
kkam Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Ja od siebie polecam sklep wtyczkolandia.pl Mają naprawdy duży wybór pinów i kabli w ori kolorach
MaTeo85 Opublikowano 28 Września 2016 Autor Opublikowano 28 Września 2016 sama tabelka to pikuś, a i tak szukałem info o tych pinach... mam nadzieję że się komuś przyda. korzystałem z wtyczkolandii tyle że przez allegro (gelson_mandela), jednak nie mają wszystkiego zresztą tak samo jak ASO, a z drugiej strony jak potrzebujemy 2 czy 3 szt do jakiejś drobnej sprawy szkoda płacić za przesyłkę jak w ASO jest za free a cena pinów podobna.
mtomus Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 „lista wraz z opisami i uwagami z ETKI” wygasla to samo linki do rysunku z ETKI moze ktos podlinkuje?
MaTeo85 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2020 4 godziny temu, mtomus napisał: „lista wraz z opisami i uwagami z ETKI” wygasla to samo linki do rysunku z ETKI moze ktos podlinkuje? edytowałem pierwszy post i wrzuciłem tabelkę na nowo
mtomus Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 dzieki teraz musze zdobyc ETKE niby jest online, ale wolalbym miec na dysku polecilbys jakies zrodla?
szymonrs Opublikowano 24 Lipca 2020 Opublikowano 24 Lipca 2020 Witam jaki mają numer OE piny pozłacane we wtyczce (pod fotelem) od airbaga bocznego w A4 B7? mam błąd airbaga bocznego bo rezystancja za duża, a psikając preparatami do styków udało się zejść z 9.0 na 6,1ohm ale nadal jest to za dużo. wkurza mnie to mocno i w sumie zamiast lutować na krótko wolałbym to naprawić oryginalnymi pinami. z góry dzięki
MaTeo85 Opublikowano 24 Lipca 2020 Autor Opublikowano 24 Lipca 2020 Kup po prostu nową wtyczkę w ASO i nie ruszaj pinów. Powinno pomóc, u mnie taki zabieg działa. A jak będę miał chwilę to zobaczę jakie tam piny powinny być.
szymonrs Opublikowano 25 Lipca 2020 Opublikowano 25 Lipca 2020 10 godzin temu, MaTeo85 napisał: Kup po prostu nową wtyczkę w ASO i nie ruszaj pinów. Powinno pomóc, u mnie taki zabieg działa. A jak będę miał chwilę to zobaczę jakie tam piny powinny być. Masz na myśli samą obudowę? Czy kompletną wtyczkę z pinami i kawałkiem wiązki? Możesz wspomóc jakimś numerem?? bo na samej wtyczce nie ma żadnego numeru vagowskiego. już w ostateczności rozważałem zakup używanej poduszki z allegro tylko dla wtyczki;-)
MaTeo85 Opublikowano 25 Lipca 2020 Autor Opublikowano 25 Lipca 2020 Od strony fotela masz taką: 8D0971974 - piny 000 979 010 EA Od strony podłogi taką: 8D0971969 - piny 000 979 015 EA Generalnie jak ta w podłodze jest ok i nie ma uszkodzonego zatrzasku to zmiana tej w fotelu powinna załatwić sprawę. airbag1.pdf airbag2.pdf 1
szymonrs Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 A więc Mateo wielkie dzięki za numery. napiszę dla innych userów jak uporałem się z problemem. a wiec zamówiłem obie wtyczki nowe w ASO(ok 2x20zł) i je dziś wymieniłem. Niestety problem nadal istniał jak było ponad 6ohm tak nadal wskazywało. zirytowany wziąłem się ostro do sprawdzania, najpierw sprawdziłem instalację między "podłogą" a sterownikiem AirBag preparując zworę z 2 pinów z kabelkami i rezystorem 3ohmy i jak najbardziej odczyt w kanale 25 był prawidłowy, wiec już było jasne że problem leży po stronie samego fotela. na wyjętych pinach z wtyczki fotela znowu było ponad 6ohm, zatem zrobiłem nakłucia na przewodach za pinami i tam nadal było ponad 6 ohm. Zatem musiałem wymontować fotel aby zajrzeć dobrze w instalację i jak się okazało w B7 poduszka ma instalację łączoną pod siedziskiem i to właśnie ona była przyczyną problemów. w zasadzie ona jest do niczego nie potrzebna i nawet jest TPI na to aby ją usunąć i zalutować na stałe kable pod samym siedziskiem. po zamontowaniu do auta rezystancja jest wzorowa 2.8ohm i oczywiście brak irytującej czerwonej lampki. jak zrzuce foto z telefonu do je dołączę aby było wszystko wiadome. pozdr
MaTeo85 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Tak jest na to TPI, ale zazwyczaj wystarczy zmienić kostki. Ta kostka w fotelu (druga) występuje także w B6 i jest identyczna jak ta w podłodze. Trzeba było podmienić kostkę zamiast lutować, ale najważniejsze że udało się ogarnąć.
szymonrs Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 W dniu 11.08.2020 o 20:59, MaTeo85 napisał: Tak jest na to TPI, ale zazwyczaj wystarczy zmienić kostki. Ta kostka w fotelu (druga) występuje także w B6 i jest identyczna jak ta w podłodze. Trzeba było podmienić kostkę zamiast lutować, ale najważniejsze że udało się ogarnąć. niestety są inne i kolejnych dwóch nie było sensu zamawiać. dodatkowo nie widze potrzeby aby tam było to rozłączane.
MaTeo85 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Ja wciąż uważam że są takie same, nawet etka tak mówi: No ale to nie istotne. Wtyczka w tamtym miejscu przydaje się podczas rozkładania fotela. Np gdy chcemy zmienić poszycie oparcia, albo zamontować maty grzewcze. Dla normalnego użytkowania nie ma znaczenia czy jest wtyczka czy jest lutowane. Jak wspomniałem najważniejsze że problem rozwiązany.
Decybell Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 W dniu 12.08.2020 o 22:13, MaTeo85 napisał: Ja wciąż uważam że są takie same, nawet etka tak mówi: No ale to nie istotne. Wtyczka w tamtym miejscu przydaje się podczas rozkładania fotela. Np gdy chcemy zmienić poszycie oparcia, albo zamontować maty grzewcze. Dla normalnego użytkowania nie ma znaczenia czy jest wtyczka czy jest lutowane. Jak wspomniałem najważniejsze że problem rozwiązany. Ba, po numerze części wygląda nawet na to że w B5 też powinny być takie same
djandriu Opublikowano 18 Lipca 2022 Opublikowano 18 Lipca 2022 Koledzy potrzebuję numery katalogowe pinów pod bezpieczniki do B8, muszę pilnie wyprowadzić zasilanie po stacyjce na hak (do białej kostki z żółtymi kablami) ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się