eneron Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Mam problem z silnikiem AFN tzn dziś dwa razy zgasł podczas dynamicznej jazdy na 3cim biegu przy obrotach okolo 3,5 tys rpm. Gaśnie tylko wtedy gdy jest okolo 3,5 tys rpm i wcisnę sprzęgło żeby zmienić bieg na wyższy ;( Problem pojawił pierwszy raz i nie wiem co to jest? Dodam, że jak zgaśnie, kręce kluczykiem po 10 sek z przerwami i okolo 10 prób bez dodawania gazu i dopiero zaczyna coś załapywać. Rozrusznik kręci a silnik nie reaguje jakby nie było paliwa (cały zbiornik zalany). Wymienione wszystkie filtry i nigdy czegos takiego nei miałem Dodam, że turbo przeładowuje (kierownice). Na VAGu jeszcze nie byłem ale może ktoś miał taki już przypadek? Co to może być ? ;(
demoralizator Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Dodam, że turbo przeładowuje tu chyba tkwi bezpośredni problem[br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 21:33_________________________________________________sprawdz jeszcze czy wszystko ok z paliwem
eneron Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 Dodam, że turbo przeładowuje tu chyba tkwi bezpośredni problem[br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 21:33_________________________________________________sprawdz jeszcze czy wszystko ok z paliwem tylko, że ledow mogę odpalic silnik ! Rozrusznik normalnie kręci a silnik w ogóle nie załąpuje dopiero po baaaaardzo długim kręceniu zaczyna jakby lapać z wielkimi trudami i dalej kręcąc rozrusznikiem zaczyna silnik pracować, gdy już odpali, i zgaszę to kolejny raz odpala na dotyk bez najmniejszego problemu
kola Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Wydaje mi się że to nic innego jak zapowietrzający się układ paliwowy. [br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 22:14_________________________________________________Kiedyś miałem podobny problem. Sprawcą całego zamieszania okazał sie zasyfiony smok w zbiorniku.
eneron Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zapowietrza Ci się uklad paliwowy. A jak mogę go odpowietrzyć? W jaki sposób [br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 16:40_________________________________________________ Wydaje mi się że to nic innego jak zapowietrzający się układ paliwowy. [br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 22:14_________________________________________________Kiedyś miałem podobny problem. Sprawcą całego zamieszania okazał sie zasyfiony smok w zbiorniku. W jaki sposób z tym problemem poradziłeś? Jak do tego smoka można sie dostać? i jak można go przeczyścić w stopniu najmniej inwazyjnym (jak najmiej rozbierania auta)
kola Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Niestety musisz wyjąć cały smok ze zbiornika i go wyczyścic. Przy okazji przedmuchaj kompresorem przewody paliwowe i koniecznie zamontuj nowy filtr paliwa. Na koniec odpowietrz cały układ.
Sławosz(+) Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Jak do tego smoka można sie dostać? pewnie tędy http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_bledne_wskazania_poziomu_paliwa_naprawa_plywaka-t19271.0.html
xavier Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 może być też, zasyfiony nastawink pompy wtryskowej u mnie były takie objawy i jeszcze falowanie na wolnych obrotach, ale nie duże (+-100rpm)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się