jacekbalcerzak Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Mam problem z moim audi ponieważ samochód nie ma mocy, 131km a muł jak Nw, przy prędkości 100km/h rozpędza sie wieczność, strach wyprzedzać. Zauważyłem tez wysokie spalanie, trasa 1000km prędkość do 140km/h na trmpomacie 7,2l. Skrzynia 6 biegowa. Rozrzad dobrze ustawiony, wyregulowane wtryskiwacze i wszystkie uszczelki wymienione....nie mam pojęcia co to moze byc, czyściłem egr bo wpadał w tryb awaryjny. Turbina tez Ok, gruszka sie nie zacina....
jacekbalcerzak Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 Musza byc dynamiczne? Nie mam baterii w łapie zeby zrobić dynamiczne w trasie
lukasz51237 Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Zrób na razie statyczne 04, 13, 18, 23 i 11BS. Tryb awaryjny, a Ty czyścisz EGR? Nie tędy droga. Edytowane 29 Września 2016 przez lukasz51237
nik23 Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Zacznij od początku, sprawdz szczelność dolotu, szczelność węży podciśnienia, kruciec na vacum, gruszke turbo. Pedał Hamulca nie twardnieje po kilku depnięciach? A tak wogóle to po zgaszeniu i odpaleniu jest chwile moc czy wogóle niema? Jakie błędy w sterowniku silnika.?
jacekbalcerzak Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 Zacznij od początku, sprawdz szczelność dolotu, szczelność węży podciśnienia, kruciec na vacum, gruszke turbo. Pedał Hamulca nie twardnieje po kilku depnięciach? A tak wogóle to po zgaszeniu i odpaleniu jest chwile moc czy wogóle niema? Jakie błędy w sterowniku silnika.? mechanik przy wymianie rozrzadu powiedzial ze troche intercooler nieszczelny ale mowił ze to nie odcięłoby aż tyle mocy, moze troche. Czyściłem EGR bo wlaczał sie tryb awaryjny i pomogło, turbo też czyszczone miałem. Gruszka ok, nie zacina, pedał też nie twardnieje. Samochód normalnie jedzie, nie ma czegos takiego ze zgasze czy cos i wieksza moc, po prostu do 100km/h rozpędza się tak w miarę, ale jak na 131km to nie jest to, a powyżej 100 rozpedza sie wieczność, mam problem z rozwinięciem większej prędkości, bo strasznie wolno to robi. Nie wpada w żaden tryb awaryjny
karaluch8 Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Przez egr nie wchodzi w tryb awaryjny.
nik23 Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Błędy w ecu? Jeżeli nieciągnie to jest w trybie awaryjnym.
jacekbalcerzak Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 dziwne bo czyszczenie EGR pomogło ostatni błąd który usuwałem to był od poduszki silnika Błędy w ecu?Jeżeli nieciągnie to jest w trybie awaryjnym.
Łukasz Sawczuk Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Witam, podpinam się pod temat bo chyba najbardziej pasuje o mojego dzisiejszego problemu. Audi A4 B6 2001 ON 1,9 TDI 130km Tydzień temu zauważyłem, że po kilku skręceniach kierownicą na desce zapala się kontrolka ESP, natomiast przed wczoraj podczas przyspieszania usłyszałem łupniecie, sykniecie jakby wyrwało jakiś wąż pod klapą bagażnika, auto od razu straciło moc,zaczęło kopcić, przejechałem ledwo jeszcze jakieś 2 km do mechanika. Tam obejrzeliśmy auto i okazało się, że odczepił się albo raczej wyrwało przewód w kształcie "S" przy turbinie, przewód został wymontowany i wczoraj założono mi (z tego co się z forum dowiedziałem) zamiennik za 240zł.Dziś odpaliłem samochód, problem z płynnym gazowaniem zniknął ale auto nie przyspiesza tak jak powinno, maksymalnie mogę się rozpędzić do 100km, nabranie większej prędkości graniczy z cudem. Co więcej zauważyłem podczas hamowania "twardy hamulec",co jeszcze przed wczoraj nie miało miejsca. Gdy zaparkowałem samochód, na ziemi zauważyłem czarne mokre kropki, które najpewniej wyleciały z rury wydechowej.Co może być tego przyczyną? Edytowane 30 Września 2016 przez Łukasz Sawczuk
karaluch8 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Gdzieś się podciśnienie odpieło? Otwórz mache i lukaj. Te węże na zapinki zrypane to jest zmora tych silników... Kiedyś na opaske zaciskową było, dorypałeś ile sie dało i szczelne było. A nie...
jacekbalcerzak Opublikowano 30 Września 2016 Autor Opublikowano 30 Września 2016 https://megawrzuta.pl/filesgroup/2b9b05352c2563e57a1a7745b06d29a9.htmlzrobilem jakos te logi statyczne, nie wiem czy poprawnie ale wrzucam
lukasz51237 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 logi wklejaj tutaj: http://vaglog.pl/?l=pl
rudy51 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Lukasz sawczuk Wąż przy turbie który wymieniłeś jest efektem przeładowania turbiny a powody to: Zablokowana sztanga turbo, czyli zawalona turbina Luz na króćcu przy pompie vacum Problem z gruszka na turbinie, wtedy brak sterowania sztanga i turbo ładuje max powietrza i lubi rozedrzec któryś wąż Ps u mnie też kmkilka miechów temu wyrąbało ten wąż zaraz za turbem, ale kupiłem nowy zamiennik coś ok 150 zł
jacekbalcerzak Opublikowano 1 Października 2016 Autor Opublikowano 1 Października 2016 Zrób na razie statyczne 04, 13, 18, 23 i 11BS. Tryb awaryjny, a Ty czyścisz EGR? Nie tędy droga. Grupa 004, 013, 018: http://vaglog.pl/log_280304.html Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_280305.html
kamil-vag Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Pompki mają dość... Możesz próbować doraźnie LM Spulung z butelki, potem wymiana uszczelnień i zamiana największego plusa z minusem miejscami, żeby sprawdzić czy to wtryski. Warto by zmierzyć kompresję.
jacekbalcerzak Opublikowano 1 Października 2016 Autor Opublikowano 1 Października 2016 Pompki mają dość... Możesz próbować doraźnie LM Spulung z butelki, potem wymiana uszczelnień i zamiana największego plusa z minusem miejscami, żeby sprawdzić czy to wtryski. Warto by zmierzyć kompresję. zmieniane byłły te gumki na wtryskiwaczach bo były regulowane, uszczelka głowicy tez zmieniana. Czyli moze kupic ten srodek do czyszczenia wtrysków i przeczyścić je tak? jak na filmie?
lukasz51237 Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Możesz je przeczyścić, ale skoro miałeś zmieniane uszczelnienia, to zmierz kompresję na początek bo pierwszy cylinder wyraźnie niedomaga.
kamil-vag Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Pytanie na ile profesjonalnie ktoś zmienił te uszczelnienia i ustawił pompki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się