marcin_1800 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Witam. Po porannym odpaleniu silnika zauważyłem ze nie dziala poprawnie. Zaczęło nim telepac, zaczął migac check , nierowno chodzil i falowaly obroty. Kiedy ruszyłem czulem mocne drżenie pod podwoziem auta (siedząc jako kierowca czulem jakby cos drzalo pod siedzeniem), odczulem tez brak mocy. Drżenie wystepowalo tylko mniej wiecej do 2,5 tys obrotów, gdy wkrecalem go na wyższe nie czułem. Po przejechaniu ok 10 km check przestal migac, palił sie caly czas, drgania przeszly , wrocila moc. Po ponownym uruchomieniu ciepłego silnika, check swiecil sie caly czas, nie bylo szarpania. Mial ktos takie same objawy? Aktualnie nie mogę podłączyć kompa?
liquid8p Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Miałem podobnie, silnik po odpaleniu trząsł się, po prze gazowaniu pracował równo. Palił się check, jak pochodził chwilę na jałowym to check zaczął mrugać i komputer przełączał się w tryb awaryjny. Nie szło wtedy jechać, nie miał mocy i szarpał. Przyczyną był wypalony zawór wydechowy w głowicy.
kt65c453 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 uzupełnij profil, co to za silnik , czy masz lpg, ?? wygląda na wypadanie zapłonów i padniętą cewkę,
marcin_1800 Opublikowano 1 Października 2016 Autor Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) Audi a4 b6 1.8 Turbo 163 km 2002r . benzyna + lpg. Z tym ze powyższy problem wystąpił na benzynie. Teraz jeżdżę tylko na PB, od 3 tygodni? Komp podłączony, wyszło że jest cos nie tak z wtryskiem na 4 cylindrze. Jeżeli wtrysk jest padniety to czy zimny czy ciepły silnik, nie działalby poprawnie tak? A u mnie tylko na zimnym w Silniku występują wyżej wymienione dolegliwosci.. Edytowane 1 Października 2016 przez marcin_1800
radi Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Zamien wtryski miejscami i zobacz co i jak i podaj nr bledu
Klawisz-84 Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Do wymiany wtrysków potrzebujesz imbus 6 czy 8 plus klucz 14 i 17 oraz śrubokręt płaski i obcążki wymiana to 10 min pamiętaj żeby podłożyć ręcznik czy jakiś papier pod przewód paliwa bo po rozłączeniu poleci troszkę wachy i to samo będzie przy wyjmowaniu wtrysku z listwy. Robota prosta i szybka
aiwer Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 U mnie powodem mrugania checka, braku mocy, telepani itd była padnięta cewka także to też sprawdź przy okazji wymiany wtrysku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się