czachapll Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Witam u mnie na wolnych obrotach jest 9-10 mg a np u kuzyna ten sam silnik jest tylko 5mg. Jak włączę klimę to ponad 11mg czy to normalne?
daros Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Jak wtryski zaczynają niedomagac, to wtedy są podwyższone wskazania. Sprawdź synchronizację wałka. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
czachapll Opublikowano 30 Września 2016 Autor Opublikowano 30 Września 2016 po wymianie rozrządu synchro jest na -1.1 ale przedtem było mniej więcej to samo
Ralen Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 wydaje mi się że mimo wszystko pompki trochę Ci nie domagają
czachapll Opublikowano 30 Września 2016 Autor Opublikowano 30 Września 2016 Mam korekcje na 4 cylindrze +2.5mg więc może to przez to ? Możliwe, że przez jeden pompowtrysk taką dawkę podaje? Naczytałem się o wytartych wałkach itp i narazie zbieram info, żeby kasy w błoto nie wywalić
daros Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Przełóż pompke na inny cylinder. Jak korekcje pójdą za PD, to jest do wymiany/robienia.
czachapll Opublikowano 1 Października 2016 Autor Opublikowano 1 Października 2016 Tylko klucz dynamometryczny muszę kupić i się za to zabiorę.
kamil-vag Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 A tak z ciekawości jakie Ci pokazuje spalanie na postoju w l/h (w VAGu) przy takiej dawce ? Co do wymiany, może Ci pomóc ten temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/370660-pompowtryski-pd-demontaz-wymiana-ustawienie/
czachapll Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 spalanie na vagu 0.6 l/h
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się