alpin Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 To może lepiej poszukać sobie Volvo V50 w dieslu 136km Właśnie kilka dni temu sąsiadka kupiła nówke jak wsiadłem do środka to poczułem się jak w maluchu podłokietnik jest na rączke dziecka,zegary ze starego forda chyba mondeo podświetlenie zielone jak w fordzie, po odpaleniu klimy jeden wielki szum wentylatorów. Jedyna zaleta to cena 95.tyś a wersja podstawowa chyba coś około 65.tyś za sedana
mwasiu Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 A ja od lat wierny VAG ... Myślałem nad S60 D5 ... i kupiłem BLB
Piasek k-6 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Jeździłem dwa miechy temu S60 z 280KM w benzynie i powiem krutko : to autko to ma pierd....cie nie bylo autka ktorego bym nie lykał (nie trafilem na S-ke i na RS-a ani na BMW M3/5/6 szedl slicznie ale to tylko jeden pozytyw ze strony volvo s60. negatyw: 1.wir w baku z paliwem 2; bardzo malo miejsca z tylu dla pasazerow 3. skrzynia biegow mnie denerwowala, i to chyba na tyle co moge powiedziec na temat volvo a i jezdzilem nim przez 3 tyg. jako auto zastepcze gdy moje audi stalo u mechanika
impuls2 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Ja tez mam sławny BLB, kupiłem go rok temu z przebiegiem 150 tys, ale niedawno dorwałem historie tego auta i okazało się że poł roku przed zakupem miał nalatane 210 tys.Teraz ma pewnie 250 tys.albo i więcej. Czy przy takim przebiegu jest prawdopodobne ze wspomniany wadliwy napęd pompy oleju mógł być juz naprawiany - wymieniony?
H4mm3R Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Ja tez mam sławny BLB, kupiłem go rok temu z przebiegiem 150 tys, ale niedawno dorwałem historie tego auta i okazało się że poł roku przed zakupem miał nalatane 210 tys.Teraz ma pewnie 250 tys.albo i więcej. Czy przy takim przebiegu jest prawdopodobne ze wspomniany wadliwy napęd pompy oleju mógł być juz naprawiany - wymieniony? Mógł być a nie musiał, bo to nie jest reguła że w każdym BLB przy 160kkm pada napęd. Jaką masz skrzynie?
impuls2 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 manual 6cio biegowy[br]Dopisany: 05 Sierpień 2009, 10:16_________________________________________________mam historię napraw tego auta ale nie wszystko rozumiem, jak ja wstawić na forum aby ktoś ją zinterpretował?
H4mm3R Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zeskanować albo porobić wyraźne foty i wstawić linki.
turdzi Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 szedl slicznie ale to tylko jeden pozytyw ze strony volvo s60. negatyw: 1.wir w baku z paliwem a te 280 KM to napedzane powietrzem pewnie byly [br]Dopisany: 05 Sierpień 2009, 11:42_________________________________________________Piasek k-6 a jak oceniasz srodek w porownianiu do Audi.Tzn jakosc plastikow , spasowanie czy cicho w srodku czy wszystko trzeszczy i sie telepie.Moze bym sobie taka sprawiel tyle ze R AWD
sebus77 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Witam wszystkich forumowiczów, chcialem kupic A4 Avant 2.0 140ps ale natknolem sie na ten temat i teraz juz nie wiem czy chce kupic? Czy jest jakis silnik który jest dobry i nie wystepuje ta usterka? A moze lepiej kupic ten 1.9tdi? Czy w sielnikach 2.0 170 Ps tez to wystepuje???? Na co zwracac uwage przy kupnie takiego samochodu? dziekuje za odpowiedzi
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Witam wszystkich forumowiczów, chcialem kupic A4 Avant 2.0 140ps ale natknolem sie na ten temat i teraz juz nie wiem czy chce kupic? Czy jest jakis silnik który jest dobry i nie wystepuje ta usterka? A moze lepiej kupic ten 1.9tdi? Czy w sielnikach 2.0 170 Ps tez to wystepuje???? Na co zwracac uwage przy kupnie takiego samochodu? dziekuje za odpowiedzi w 2006 lancuch zostal zastapiony kolami a audi popracowalo troche na materialami i ponoc nie ma jz takego zagroenia. Mysle ze kupujac roczniki 2007 i 08 mozesz byc spokojny.
B@nita Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 A czy BPW z 2005 roku jest dobrym silnikiem czy też trzeba raczej go omijać?Widze że główny problem to BLB
piotreki Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 BPW od poczatku 2006 r mialo naped na kolach zamiast lancuszka, gdzies na forum byl link do rosyjskiej stronki ze zdjeciami w wymianie tegoz elementu i podaniem numeru VIN kiedy bylo kolo a kiedy lancuszek ja mam silnik 03,2006 i mam juz kola
dymian1 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 BPW od poczatku 2006 r mialo naped na kolach zamiast lancuszka, gdzies na forum byl link do rosyjskiej stronki ze zdjeciami w wymianie tegoz elementu i podaniem numeru VIN kiedy bylo kolo a kiedy lancuszek ja mam silnik 03,2006 i mam juz kola mam silnik BPW z września 2005 i juz mam zastosowane koła (tak bynajmniej wychodzi z VIN) więc wychodzi na to że prędzej dawali juz kóleczka niż 2006
yesfan Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 dymian1 - VIN o niczym nie świadczy, to że w etce są koła nie znaczy że tak jest w rzeczywistości
MAJKI Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Jak sprawdzasz w ASO czesci po nr VIN to zawsze wyskakują te części ktore faktycznie są zamontowane w aucie.
dymian1 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 dymian1 - VIN o niczym nie świadczy, to że w etce są koła nie znaczy że tak jest w rzeczywistości dowiedziałem się, że łańcuchy były stosowane konkretnie do pewnego nr VIN a powyżej tego były już koła zębate
Bart-S Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 dymian1 - VIN o niczym nie świadczy, to że w etce są koła nie znaczy że tak jest w rzeczywistości dowiedziałem się, że łańcuchy były stosowane konkretnie do pewnego nr VIN a powyżej tego były już koła zębate Zgadza się. Jak sprawdzasz w ASO czesci po nr VIN to zawsze wyskakują te części ktore faktycznie są zamontowane w aucie. A tutaj się nie zgadza Teoretycznie powinno być to samo co serwis widzi on-line w ETCE ale... Można się naciąć. Np. kompresor klimatyzacji mam inny niż podaje ETKA - weź pod uwagę fakt, że poprzedni właściciel auta ze względu na oszczędności mógł dłubać także poza ASO. Najlepiej po prostu sprawdzić...
H4mm3R Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Najlepiej po prostu sprawdzić... Bart-S Ty chyba sobie nie zdajesz sprawy ile z tym roboty jest :gwizdanie: rozbierania i skręcania połowa dnia...
petron Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Popieram w każdym calu oby to coś pomogło.
yesfan Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 ETKA podaje że od 080 172, ale jest to nie prawda, bo powyżej tego numeru też może być łańcuch!
Rekomendowane odpowiedzi