Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B9 2.0 TFSI 252 KM Quattro S-tronic S LINE


Kosmita

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Kodzak33 napisał:

Jaka to hamownia? 

Maha lps3000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, soczi napisał:

Maha lps3000

Źle spytałem, u kogo ta hamownia? Gdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kodzak33 napisał:

Źle spytałem, u kogo ta hamownia? Gdzie?

Unitronic Polska

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, H4mm3R napisał:

A heble seria :thumbdown:

hehe. No ale już wymienione po roku cały kpl. Jeszcze pół roku i znowu wymiana bo nie da się na nich dłużej jeździć.

Następna fura to najprawdopodobniej będzie S5 sprtbck to już ten szcześciotłok będzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kosmita napisał:

hehe. No ale już wymienione po roku cały kpl. Jeszcze pół roku i znowu wymiana bo nie da się na nich dłużej jeździć.

Następna fura to najprawdopodobniej będzie S5 sprtbck to już ten szcześciotłok będzie ;)

To wtedy zaproponuję Ci heble z RS5 375x36 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, H4mm3R napisał:

To wtedy zaproponuję Ci heble z RS5 375x36 :decayed:

hehehe. No tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Moja 2.0 TFSI w serii wyplula 269KM / 370Nm (nie mam zdjecia). Mam od soboty co nieco wiecej pod butem, a mianowicie 320 PS / 470Nm (tutaj screen z hamowni, kiedy mielismy jeszcze 327PS ale zeszlismy troszke z góry).  Po modzie mamy +51PS i + 100Nm. Zapłony nie wypadają, wszystkie parametry w logach w normie.

BOX w pełni konfigurowalny, żadne P&P, można w nim zrobić tyle ustawień, że głowa boli. Dedykowany tylko i wyłącznie do Silnika 2.0 TFSI, czyli A4, A5, Macan.

Tuner zaufany, śmiechu sporo bo jak sam mówił pierwszy raz robił program auta z komórki :) 

Poniżej filmik z boxa Revo, gdzie 2.0 TFSI Stage 1 bije S4 stock (pamiętajcie, że S4 100kg cięższe + inna skrzynia). Moje A4 ma 13 PS mniej ale również 13 Nm więcej niż ta z filmu Revo, jednak śmiem zakładać że mógłbym iść z S4 "łeb w łeb".

https://www.youtube.com/watch?v=Ro4QmxjRECc

 

Od soboty zakochałem się od nowa w moim A4. Samochód przyspiesza w sposób fantastyczny, jadąc trasę z Krk do Szczecina zrobiłem najlepszy wynik, jadąć w trybie efficiency mam więcej pod butem niż dynamic przed modem. Spalanie niższe o 0,5 l / 100km.

Kolejny STAGE 2 to będzie IC, dolot, hamulce S4 do przodu. Celujemy w 350 PS. Będę informował u siebie w poście.

 

ps. Kosmita sorry za offtop :) chodzi o to, że nowe Boxy z dobrej firmy potrafią cuda. No i gwarancja została :) 

Mod A4 Box (Large).jpg

Edytowane przez st@rost
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no widzisz :) Dobrze, że napisałeś. Sam też wciąż się zastanawiam :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosmita

Mam dwa pytania, w swoim samochodzie

- masz koło zapasowe dojazdowe i jaki rozmiar (bo chyba nie normalne) czy zestaw naprawczy ?

- masz jeden uchwyt do ręcznego zamykania bagażnika po prawej stronie w klapie bagażnika czy może dwa, jeden po lewej a drugi po prawej stronie (od wewnątrz, w tapicerce) ?

Edytowane przez krzychu252
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, krzychu252 napisał:

Kosmita

Mam dwa pytania, w swoim samochodzie

- masz koło zapasowe dojazdowe i jaki rozmiar (bo chyba nie normalne) czy zestaw naprawczy ?

- masz jeden uchwyt do ręcznego zamykania bagażnika po prawej stronie w klapie bagażnika czy może dwa, jeden po lewej a drugi po prawej stronie (od wewnątrz, w tapicerce) ?

Dojazdówka chyba 18 cali albo 17. Ale duża jest. Sprawdzę jutro.

uchwyt jest tylko z prawej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, koło pewnie jest 19" ?.

Ja mam zestaw naprawczy i chciałby dokupić albo pełne koło 18" albo dojazdowe - chyba będzie 175/50 R19 lub 125/70 R19, a może cos z 18" ??

Pełne może nie zmieścić się we wnęce - np. kolidować z akumulatorem ?

Jak byś kiedyś znalazł czas to możesz podać numery części - wkład styropianowy i co tam jeszcze potrzebne?

W Passacie mam uchwyty po obu stronach i z przyzwyczajenia szukam tego lewego. Taki odruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 hours ago, krzychu252 said:

Dzięki za info, koło pewnie jest 19" ?.

Ja mam zestaw naprawczy i chciałby dokupić albo pełne koło 18" albo dojazdowe - chyba będzie 175/50 R19 lub 125/70 R19, a może cos z 18" ??

Pełne może nie zmieścić się we wnęce - np. kolidować z akumulatorem ?

Jak byś kiedyś znalazł czas to możesz podać numery części - wkład styropianowy i co tam jeszcze potrzebne?

W Passacie mam uchwyty po obu stronach i z przyzwyczajenia szukam tego lewego. Taki odruch.

W sumie krzychu poruszyles dobry temat. Bo mam u siebie dojazdowke, a ze na zime mam 18'' a na lato 19'', to pasowaloby zmieniac dojazdowke wraz z kompletem kol. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoim mam teraz 245/35 R19 i zestaw naprawczy. Strach na wakacje pojechać bez koła zapasowego - najlepiej normalnego, takiego jak wszystkie 4 pozostałe.

Na tych 245/35 R19 ciężko się jeździ w mieście, czuć każdą nierówność w jezdni.

Planuję zmianę kół na 235/45 R18 (trochę za duże w stosunku do oryginalnych wymiarów 225/45 R18 245/55 R18).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę dzisiaj co tam siedzi i dam znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna Bukowinka zaliczona. Spalanie wyszło ok. Po 10 tys. od wymiany oleju musiałem półlitra dolać. Także nowe silniki też coś łykają..

 

4E51EC85-BF0C-4C0E-87AB-D56096D01531.jpeg

1889FFF3-29FB-455B-B02A-07DD86BEF755.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kosmita napisał:

Kolejna Bukowinka zaliczona. Spalanie wyszło ok. Po 10 tys. od wymiany oleju musiałem półlitra dolać. Także nowe silniki też coś łykają..

 

4E51EC85-BF0C-4C0E-87AB-D56096D01531.jpeg

1889FFF3-29FB-455B-B02A-07DD86BEF755.jpeg

0,5 L na 10K to nic.Ładnie wyglada w daytona gray i na tej feldze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5. mars 2018 o 15:23, st@rost napisał:

Witam,

 

Moja 2.0 TFSI w serii wyplula 269KM / 370Nm (nie mam zdjecia). Mam od soboty co nieco wiecej pod butem, a mianowicie 320 PS / 470Nm (tutaj screen z hamowni, kiedy mielismy jeszcze 327PS ale zeszlismy troszke z góry).  Po modzie mamy +51PS i + 100Nm. Zapłony nie wypadają, wszystkie parametry w logach w normie.

BOX w pełni konfigurowalny, żadne P&P, można w nim zrobić tyle ustawień, że głowa boli. Dedykowany tylko i wyłącznie do Silnika 2.0 TFSI, czyli A4, A5, Macan.

Tuner zaufany, śmiechu sporo bo jak sam mówił pierwszy raz robił program auta z komórki :) 

Poniżej filmik z boxa Revo, gdzie 2.0 TFSI Stage 1 bije S4 stock (pamiętajcie, że S4 100kg cięższe + inna skrzynia). Moje A4 ma 13 PS mniej ale również 13 Nm więcej niż ta z filmu Revo, jednak śmiem zakładać że mógłbym iść z S4 "łeb w łeb".

https://www.youtube.com/watch?v=Ro4QmxjRECc

 

Od soboty zakochałem się od nowa w moim A4. Samochód przyspiesza w sposób fantastyczny, jadąc trasę z Krk do Szczecina zrobiłem najlepszy wynik, jadąć w trybie efficiency mam więcej pod butem niż dynamic przed modem. Spalanie niższe o 0,5 l / 100km.

Kolejny STAGE 2 to będzie IC, dolot, hamulce S4 do przodu. Celujemy w 350 PS. Będę informował u siebie w poście.

 

ps. Kosmita sorry za offtop :) chodzi o to, że nowe Boxy z dobrej firmy potrafią cuda. No i gwarancja została :) 

Mod A4 Box (Large).jpg

Podatny ten silnik jest.Zeby w takie moce celować w B8 to juz trzeba było o K04 myślec.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda, silnik tak, bardzo podatny. Jednakze slabym ogniwem w tej wersji 2.0 TFSI wydaje sie byc sama skrzynia, ktora fabrycznie jest przystosowana do przenoszenia 400 Nm momentu. Jasnym jest, ze części z których jest wykonana mają "safety factor", zapewne ok 50%, czyli powinna bez problemu przenosić do 600 Nm, niemniej jednak jest to jakieś ograniczenie.

 

Jak pisałem wyżej, gdy skończymy pełnię modów, założę osobny temat pt. Stage 2, gdzie wszystko pięknie opisze. Z IC, dolotem będziemy raczej bez problemu mieli moc rzędu 350 PS / 500-520 Nm. I to już wystarczy w zupełności :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, turdzi napisał:

0,5 L na 10K to nic.Ładnie wyglada w daytona gray i na tej feldze.

Dzięki :)

1 godzinę temu, st@rost napisał:

Jak pisałem wyżej, gdy skończymy pełnię modów, założę osobny temat pt. Stage 2, gdzie wszystko pięknie opisze. Z IC, dolotem będziemy raczej bez problemu mieli moc rzędu 350 PS / 500-520 Nm. I to już wystarczy w zupełności :)

No moc S4 za ponad połowę mniejsze pieniądze.. A, że lżejsza będzie to będzie nawet lepiej to jeździło no i skrzynia szybsza..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...