mordencja Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Witam panowie.mam problem z silnikiem przy odpalaniu np po nocce,na zimnym silniku jest dziwny dźwięk taki jakby terkotał/brzdeczal tak przez 2-3 sek i potem ok już jest. Co to moze byc? Poniżej nagranie Audi A4, 1.8 T, 2001 pozdro
wrestling1000 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Na moje oko wyglada to tak jakby jeszcze rozrusznik byl zazebiony. Albo za dlugo trzymasz przy uruchamianiu( co wykluczam jesli nie jestes poczatkujacym kierowca) albo cos nie rozlacza rozrusznika po puszczeniu kluczyka
mortek1986 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 dobrze kolega pisze, bendiks nie wraca od razu,trzyma go jak by łapało na dłuzej to spalisz rozrusznik
Ddarecki Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 A to nie będzie napinacz łańcucha rozrządu?? Bo mi tak to wygląda.
kaman5151 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) To chyba nie napinacz łańcucha. Zauważ, że po odpaleniu jest chwilowa pauza i dopiero wychodzi taki zgrzyt. Napinacz gdy jest walnięty to sygnalizuje grzechotem od samego startu. Przerabiałem to w dwóch swoich samochodach z tym silnikiem. Nigdy nie było takiej przerwy po odpaleniu zanim zaczęło rzęzić. Ale oczywiście mogę się mylić. Oby nie bo to ładny wydatek. Edytowane 8 Października 2016 przez kaman5151
mordencja Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 Panowie bo tak jest od poczatku jak odpalam za dobrze na tym filmiku nie slychac.jeden kolega tez mi podpowiadal ze to moze byc ten lancuch
muunv Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Dla mnie to brzmi jak lancuch ale po obejrzeniu filmu to jak wrozyc z fusow. Trzeba na zywo posluchac. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kaman5151 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Najlepiej sprawdzic czy to rzeczywiscie łańcuch, to nachylic sie z tylu silnika za pokrywą i nasłuchiwać czy dzwięk jest z tamtąd mocniejszy.
mordencja Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 noo to tak wyglada jakby z tylu silnika byl ten dzwiek
kaman5151 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 No to chyba masz odpowiedź na najgorsze
Ddarecki Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) W moim ALT napinacz oraz łańcuszek wymieniłem wraz z rozrządem. Pomimo, że nie hałasował. Tak mi zalecili w serwisie albo mnie po prostu naciągnęli. U Ciebie to już nie przelewki trzeba działać szybko.Najgorszy jest koszt napinacza i to że nie kupisz zamiennika. U mnie było to 850zł.. Łańcuszek to chyba dalsze 200zł .no i oczywście robocizna. U mnie cały rozrząd kosztował 2000zł - poza ASO. Edytowane 10 Października 2016 przez Ddarecki
kaman5151 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 U mnie sam napinacz łańcucha + łańcuch + uszczelki + robocizna wyszło 1500zł. Koszmarny wydatek. Bolało przez 2 miesiące
Dawid Wątroba Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Są jakieś zamienniki po 500 zł ale ile to wytrzyma tego nikt nie wie :/ miałem wcześniej a6 c5 2.4 benzynę i tam też są te wspaniałe napinacze tyle że dwa heh Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
kaman5151 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Robiąc ten napinacz pierw mechanik wsadził zamiennik niemieckiej produkcji. 800zł w intercarsie... I dosłownie po samym odpaleniu wy***przył check a w nim błąd z nieprawidłowymi fazami rozrządu. Napinacz poszedł do reklamacji a biedny mechanik na gwarancji musiał znowu wymieniać napinacz. Tym razem wsadził jakiś włoski napinacz minimalnie droższy i cud miód malina jak narazie. Z opinii ludzi i mechaników którzy go montowali mają bardzo dobre zdanie o nim. Jakość i wytrzymałość porównywalna do oryginału. Także taka ciekawostka.
Dominik93 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Ja wymieniłem napinacz firmy Vaico i zapłaciłem ok 850 zł z fazatorem. Mam teraz spokój z grzechotaniem na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Zrobione już ok 3 tkm na wspomnianym napinaczu i zero problemów. Jak na mój słuch to zgrzytanie jest wywołane wyeksponowanym napinaczem przy rozruchu Edytowane 11 Października 2016 przez Dominik93
mordencja Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 no to ladnie mnie zdoloawliscie panowie
Rabbi Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Jaki ma przebieg to auto i na jakim oleju jeździsz?
Ddarecki Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 no to ladnie mnie zdoloawliscie panowie Najpierw znajdź fachowca co faktycznie zdiagnozuje problem. Forum wskazuje Ci prawdopodobną przyczynę tego co opisujesz.
mordencja Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 Jaki ma przebieg to auto i na jakim oleju jeździsz? Castrol gtx,196 tys,orginal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się