Jacek31 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Witam ,,,mam duży problem ze swoją audi a4 silnik 1Z dzisiaj podczas jazdy nagle obrotomierz zaczął szaleć ,,,,audi zgasło i nie chce odpalić co się mogło stać ? rozrząd zmieniony ,,, zaworek zamykający i otwierający paliwo sprawny miał ktoś taki przypadek ? co mogę sprawdzić samemu ? Witam ,,,mam duży problem ze swoją audi a4 silnik 1Z dzisiaj podczas jazdy nagle obrotomierz zaczął szaleć ,,,,audi zgasło i nie chce odpalić co się mogło stać ? rozrząd zmieniony ,,, zaworek zamykający i otwierający paliwo sprawny miał ktoś taki przypadek ? co mogę sprawdzić samemu ? pompa paliwo ciągnie lecz nie daje na wtryski ,,,,,, pompa do wymiany ?
Alfi Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Z tą pompą się wstrzymał. Podłącz vag może pokaże jakieś błędy pompy. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Po czym poznałeś że pompa ciągnie paliwo? Odkręć śrubke z podstawy filtra paliwa i sprawdź czy jest w nim wacha. No i jak kolega wyżej napisał, podłącz vaga.
Jacek31 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 Po czym poznałeś że pompa ciągnie paliwo? Odkręć śrubke z podstawy filtra paliwa i sprawdź czy jest w nim wacha. No i jak kolega wyżej napisał, podłącz vaga. audi paliło na pół obrotu nawet przy dużych mrozach ,,, nigdy nie było z nią problemów dziwne jest to z tym obrotomierzem ,,przez chwilę przed zgaśnięciem zaczął szaleć do góry i do dołu ,obroty silnika skakały ale nie tak jak pokazywał obrotomierz paliwo ciągnie bo podłączyłem przewód do butelki ,,, nadmiarem też idzie tylko nie idzie na wtryski ,,,, nawet kropelka
Langista Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 zapchane przewody do wtrysków?
Jacek31 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) zapchane przewody do wtrysków? auto zostało przed chwilą zaprowadzone do mechanika ,,,,,podpią kompa i powiedział że usuną parę błędów lecz nie powiedział jakich przy próbie odpalenia dalej nic auto zostało w warsztacie , mechanik ma sprawdzić przekaźnik od pompy Stwierdził że ten samochód się nie psuje hehe a jednak zapchane przewody do wtrysków? auto zostało przed chwilą zaprowadzone do mechanika ,,,,,podpią kompa i powiedział że usuną parę błędów lecz nie powiedział jakich przy próbie odpalenia dalej nic auto zostało w warsztacie , mechanik ma sprawdzić przekaźnik od pompy Stwierdził że ten samochód się nie psuje hehe a jednak Wszystko wiadome ,,,, zatarta pompa paliwa , zdjęty był nastawnik i pod nim ten wałek z otworem co łączy się z nastawnikiem nawet nie drgnie zakładana jest druga pompa,,,,,,, czy da się ją zregenerować ? zapchane przewody do wtrysków? auto zostało przed chwilą zaprowadzone do mechanika ,,,,,podpią kompa i powiedział że usuną parę błędów lecz nie powiedział jakich przy próbie odpalenia dalej nic auto zostało w warsztacie , mechanik ma sprawdzić przekaźnik od pompy Stwierdził że ten samochód się nie psuje hehe a jednak zapchane przewody do wtrysków? auto zostało przed chwilą zaprowadzone do mechanika ,,,,,podpią kompa i powiedział że usuną parę błędów lecz nie powiedział jakich przy próbie odpalenia dalej nic auto zostało w warsztacie , mechanik ma sprawdzić przekaźnik od pompy Stwierdził że ten samochód się nie psuje hehe a jednak Wszystko wiadome ,,,, zatarta pompa paliwa , zdjęty był nastawnik i pod nim ten wałek z otworem co łączy się z nastawnikiem nawet nie drgnie zakładana jest druga pompa,,,,,,, czy da się ją zregenerować ? została wstawiona pompa z seata która pochodziła jeden dzień ,,, pękł wałek który łączy się z nastawnikiem (na pół pękł ) to już druga pompa :( Panowie włożona jest trzecia pompa ,,,, dawka paliwa była ok , kąt wtrysku ustawiony ,,, odpala ok Lecz problem jest podczas jazdy przy prędkości 70 , 80 km/h autko przy przyspieszaniu szarpie silnikiem (nie zawsze ) pomaga odpuszczenie gazu i ponowne dodanie i po jakimś czasie powtórka Audi na wolnych obrotach nie faluje ,,, mechanik wykasował błąd czujnika obrotowego wału , może coś z nim ? i zauważyłem że czasem po włączeniu zapłonu w pompie wtryskowej zaczyna coś brzęczeć na chwile i przestaje ale to jest raz na jakiś czas ,, została zmierzona oporność wtrysku sterującego i mechanik stwierdził że jest ok Edytowane 10 Października 2016 przez Jacek31
Jacek31 Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Może wina turbo? zrobiłem test z odpiętą wtyczką tego czujnika prędkości ,,,i szarpania nie było czyli nastawnik ?
Langista Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Możliwe, że jest źle skorygowany.
Mozgu Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Kolego kupujesz uzywki ze szrotu i takie kwiatki wychodza, jak nie zrobisz tego porzadnie lub nie dasz komus kto czysci profi nastawnik to bedziesz mi problem, ale masz jeszcze 2 nastawniki to niech ci mechanik przerzuci z ktorejs z tamtych pomp. Co do sterujacego to nie ma reguly, ja mialem opornosc ok ale szarpal od 3 biegu przy 1800rpm, wszystkie inne predkosci obrotowe byly ok bo ponizej i powyzej nie szarpal. Na poczatek wyczysc wtyczke od sterujacego i wypsikaj sprayem do stykow bo jak jest zaolejona to tez moze sie tak dziac
Jacek31 Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 Kolego kupujesz uzywki ze szrotu i takie kwiatki wychodza, jak nie zrobisz tego porzadnie lub nie dasz komus kto czysci profi nastawnik to bedziesz mi problem, ale masz jeszcze 2 nastawniki to niech ci mechanik przerzuci z ktorejs z tamtych pomp. Co do sterujacego to nie ma reguly, ja mialem opornosc ok ale szarpal od 3 biegu przy 1800rpm, wszystkie inne predkosci obrotowe byly ok bo ponizej i powyzej nie szarpal. Na poczatek wyczysc wtyczke od sterujacego i wypsikaj sprayem do stykow bo jak jest zaolejona to tez moze sie tak dziac a więc tak ,,,, sam wymieniłem nastawnik , odpaliłem i gitara tylko majster ustawiał mi dawkę bo nie mam programu (lecz już na dniach bedzie) stary nastawnik sam wyczyściłem był strasznie brudny (nic trudnego) i jest na zapas ,,,,, szarpanie ustało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się