Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zgasła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,,,mam duży problem ze swoją audi a4 silnik 1Z

dzisiaj podczas jazdy nagle obrotomierz zaczął szaleć ,,,,audi zgasło i nie chce odpalić

co się mogło stać ? rozrząd zmieniony ,,, zaworek zamykający i otwierający paliwo sprawny

miał ktoś taki przypadek ? co mogę sprawdzić samemu ?


Witam ,,,mam duży problem ze swoją audi a4 silnik 1Z

dzisiaj podczas jazdy nagle obrotomierz zaczął szaleć ,,,,audi zgasło i nie chce odpalić

co się mogło stać ? rozrząd zmieniony ,,, zaworek zamykający i otwierający paliwo sprawny

miał ktoś taki przypadek ? co mogę sprawdzić samemu ?

pompa paliwo ciągnie lecz nie daje na wtryski ,,,,,,

pompa do wymiany ?

Opublikowano

Z tą pompą się wstrzymał. Podłącz vag może pokaże jakieś błędy pompy.

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Po czym poznałeś że pompa ciągnie paliwo?

Odkręć śrubke z podstawy filtra paliwa i sprawdź czy jest w nim wacha.

No i jak kolega wyżej napisał, podłącz vaga.

Opublikowano

Po czym poznałeś że pompa ciągnie paliwo?

Odkręć śrubke z podstawy filtra paliwa i sprawdź czy jest w nim wacha.

No i jak kolega wyżej napisał, podłącz vaga.

audi paliło na pół obrotu nawet przy dużych mrozach ,,,

nigdy nie było z nią problemów

dziwne jest to z tym obrotomierzem ,,przez chwilę przed zgaśnięciem zaczął szaleć do góry i do dołu ,obroty silnika skakały ale nie tak jak pokazywał obrotomierz

paliwo ciągnie bo podłączyłem przewód do butelki ,,, nadmiarem też idzie

tylko nie idzie na wtryski ,,,, nawet kropelka

Opublikowano (edytowane)

zapchane przewody do wtrysków?

auto zostało przed chwilą zaprowadzone do mechanika ,,,,,podpią kompa i powiedział że usuną parę błędów lecz nie powiedział jakich

przy próbie odpalenia dalej nic

auto zostało w warsztacie , mechanik ma sprawdzić przekaźnik od pompy

Stwierdził że ten samochód się nie psuje hehe

a jednak

zapchane przewody do wtrysków?

auto zostało przed chwilą zaprowadzone do mechanika ,,,,,podpią kompa i powiedział że usuną parę błędów lecz nie powiedział jakich

przy próbie odpalenia dalej nic

auto zostało w warsztacie , mechanik ma sprawdzić przekaźnik od pompy

Stwierdził że ten samochód się nie psuje hehe

a jednak

Wszystko wiadome ,,,,

zatarta pompa paliwa ,

zdjęty był nastawnik i pod nim ten wałek z otworem co łączy się z nastawnikiem nawet nie drgnie :(

zakładana jest druga pompa,,,,,,,

czy da się ją zregenerować ?

zapchane przewody do wtrysków?

auto zostało przed chwilą zaprowadzone do mechanika ,,,,,podpią kompa i powiedział że usuną parę błędów lecz nie powiedział jakich

przy próbie odpalenia dalej nic

auto zostało w warsztacie , mechanik ma sprawdzić przekaźnik od pompy

Stwierdził że ten samochód się nie psuje hehe

a jednak

zapchane przewody do wtrysków?

auto zostało przed chwilą zaprowadzone do mechanika ,,,,,podpią kompa i powiedział że usuną parę błędów lecz nie powiedział jakich

przy próbie odpalenia dalej nic

auto zostało w warsztacie , mechanik ma sprawdzić przekaźnik od pompy

Stwierdził że ten samochód się nie psuje hehe

a jednak

Wszystko wiadome ,,,,

zatarta pompa paliwa ,

zdjęty był nastawnik i pod nim ten wałek z otworem co łączy się z nastawnikiem nawet nie drgnie :(

zakładana jest druga pompa,,,,,,,

czy da się ją zregenerować ?

została wstawiona pompa z seata która pochodziła jeden dzień ,,, pękł wałek który łączy się z nastawnikiem (na pół pękł )

to już druga pompa :( :(

Panowie włożona jest trzecia pompa ,,,, dawka paliwa była ok , kąt wtrysku ustawiony ,,, odpala ok

Lecz problem jest podczas jazdy

przy prędkości 70 , 80 km/h autko przy przyspieszaniu szarpie silnikiem (nie zawsze ) pomaga odpuszczenie gazu i ponowne dodanie i po jakimś czasie powtórka

Audi na wolnych obrotach nie faluje ,,, mechanik wykasował błąd czujnika obrotowego wału , może coś z nim ?

i zauważyłem że czasem po włączeniu zapłonu w pompie wtryskowej zaczyna coś brzęczeć na chwile i przestaje ale to jest raz na jakiś czas ,, została zmierzona oporność wtrysku sterującego i mechanik stwierdził że jest ok

Edytowane przez Jacek31
Opublikowano

Może wina turbo?

zrobiłem test z odpiętą wtyczką tego czujnika prędkości ,,,i szarpania nie było czyli nastawnik ?

Opublikowano

Kolego kupujesz uzywki ze szrotu i takie kwiatki wychodza, jak nie zrobisz tego porzadnie lub nie dasz komus kto czysci profi nastawnik to bedziesz mi problem, ale masz jeszcze 2 nastawniki to niech ci mechanik przerzuci z ktorejs z tamtych pomp. Co do sterujacego to nie ma reguly, ja mialem opornosc ok ale szarpal od 3 biegu przy 1800rpm, wszystkie inne predkosci obrotowe byly ok bo ponizej i powyzej nie szarpal. Na poczatek wyczysc wtyczke od sterujacego i wypsikaj sprayem do stykow bo jak jest zaolejona to tez moze sie tak dziac

Opublikowano

Kolego kupujesz uzywki ze szrotu i takie kwiatki wychodza, jak nie zrobisz tego porzadnie lub nie dasz komus kto czysci profi nastawnik to bedziesz mi problem, ale masz jeszcze 2 nastawniki to niech ci mechanik przerzuci z ktorejs z tamtych pomp. Co do sterujacego to nie ma reguly, ja mialem opornosc ok ale szarpal od 3 biegu przy 1800rpm, wszystkie inne predkosci obrotowe byly ok bo ponizej i powyzej nie szarpal. Na poczatek wyczysc wtyczke od sterujacego i wypsikaj sprayem do stykow bo jak jest zaolejona to tez moze sie tak dziac

a więc tak ,,,, sam wymieniłem nastawnik , odpaliłem i gitara :) tylko majster ustawiał mi dawkę bo nie mam programu (lecz już na dniach bedzie)

stary nastawnik sam wyczyściłem był strasznie brudny (nic trudnego) i jest na zapas ,,,,, szarpanie ustało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...