Simon Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 A gdzie się kupuje części które długo wytrzymają są jak ori jak się podaje żeby kupić taniej i dobre a nie jakieś noname że mi np.łożysko w czymś tam pójdzie? Np.patrzę na paski rozrządu do 1Z Gates i Bosch który lepszy czy lepsze od oryginału? W ASO pompa wody 303zł
spanky Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 A gdzie się kupuje części w sklepie ............. :twisted:
Simon Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Takim z częściami czy z koszykami na monety?
spanky Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Takim z częściami czy z koszykami na monety? he he he z czesciami samochodowymi ... cały myk polega na tym zeby wiedziec jakiej firmy kupic .... (a tego dowiesz sie uzywajac opcji szukaj) ... p.s osobiscie opisywalem wymiane rozrzadu: co i jakiej firmy ....
Simon Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Wielkie dzięki mod: spanky! Ja taki jestem że jak sie nie znam to bym kupił z ETKI i tyle ale wiem ze pewnie tracę w niektórych przypadkach... np.wąż ciśnieniowy 86zł 1H0 145 834J pewnie gdzie indziej bym taniej znalazł niż w Audi ale jak ostatni wytrzymał 12lat to ta kwota to jest nic! A nie znam się na tyle żeby móc wybrać np.pasek ori 134zł a bosch np.95zł czy gates 89zł po prostu nie wiem.Ale już włączam szukaj
kalina Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Tego węza zrobiłem za 10 zł. Użyłem pewnej części do Poloneza.
Simon Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Znajomy Niemiec powiedziałby: "Polnische Wirtschaft" :frown: ja kupiłem oryginalik 2 jahre gwarancji.
kalina Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 :smile: :smile: - jak bym sobie sam nie poradził to kilka dni auto by stało, bo trzeba zamówić - rozumiem jak bym chciał kupić głowicę, ale kawałek gumowej rurki nie mają na miejscu - paranoja.
spanky Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 :smile: :smile: - jak bym sobie sam nie poradził to kilka dni auto by stało, bo trzeba zamówić - rozumiem jak bym chciał kupić głowicę, ale kawałek gumowej rurki nie mają na miejscu - paranoja. małe OT to jeszcze nic ... kiedys jak miale B4 TDI przy wymianie rozrzadu okazało sie ze musze wymienic srube mocujaca koło pasowe do wałka rozrzadu ... (nie ma zamiennikow tylko oryginał) .... czekałem na nia 4 miesiace :exclaim: ... zapłaciłem 8 zł .... p.s co by nie było watpliwosci przez te 4 miesiace autkiem jezdilem na uzywanej srubie od AFN-a ... koniec OT
netshdw Opublikowano 1 Marca 2007 Opublikowano 1 Marca 2007 Będę wymianiał rozrząd i tu pytanie czy coś jeszcze trzeba kupić poza częściami na zdjęciach? Czy są to dobre (jakość) części? Dodatkowo w sklepie poradzono mi żebym wymienił zewnętrzny napinacz(?) gdyż jest przekrzywiony i może spowodować podobne straty jak awaria rozrządu, czy to prawda czy można jeszcze poczekać z wymianą(koszt to 520 PLN za sam napinacz + 400 za robociznę przy wymianie wszystkiego). Jak widać na zdjęciach jest też olaj Mobile1 czy to dobry wybór czy wymienić na inny? P.S. Audi z rocznika 97, przebieg 158kkm silnik 90 KM Dzięki za radę i opinię Pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 01-03-2007, 18:56 ] parę linii niżej miałeś taki sam post ! Po co tworzysz nowy wątek ! Scaliłem...
woj-o Opublikowano 1 Marca 2007 Opublikowano 1 Marca 2007 ja dziś kupiłem komplet do rozrządu do ahu za 240 - około - pasek, napinacz contitech. oraz ta roleczka co prowadzi pasek na wysokosci pompy wtryskowej od jego zewnętrznej strony za.. bagatelka 80 zeta. czy to ma byc ten napinacz zewnetrzny? pompa wody kosztuje 70 pln w sklepie. robota rozrządu we wroclawiu od 250 do 350 zeta - ceny z 3 warsztatow. przebieg nizutki jak na 10 letnie auto - jesteś go pewien? do silnika chyba olej dobry - ja na razie mam półsyntetyk 10w40. można się zainteresować olejem w skrzynce również - tu syntetyczny idzie - koszt jezeli się decydujesz na orlena platinum to ponad 100 zeta za 3 litry - inne są 2x i więcej droższe. na Platinum ja nie narzekam do silników sie sprawdził już w 3 autach.
Pikuś Opublikowano 1 Marca 2007 Opublikowano 1 Marca 2007 można się zainteresować olejem w skrzynce również - tu syntetyczny idzie - koszt jezeli się decydujesz na orlena platinum to ponad 100 zeta za 3 litry - inne są 2x i więcej droższe. Skad Ty takie ceny bierzesz?? :eek: Jakis firmowy olej do skrzyni to koszt w granicach 30-40 zyla za liyr.
netshdw Opublikowano 1 Marca 2007 Opublikowano 1 Marca 2007 przebieg nizutki jak na 10 letnie auto - jesteś go pewien? Czego jak czego, ale przebiegu i tego że autko nie było bite jestem pewien na 100%
MASA Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Witam, Ja też się już zacząłem rozgladac za wymiana rozrządu, maja zabawka juz wkrótce przejedzie 180 tys., a zważywszy na to, że od początku regularnie była serwisowana - szkoda tak nagle przerwać i zaniedbać książkę serwisową. Okazuje się, że poza Wawą ceny w ASO są zupełnie inne. Podczas gdy jeden z warszawskich ASO za samą robociznę zaśpiewał 1100zł - to juz w Radomiu za tą samą usługę 350zł. Oczywiście części w ASO się słabo opłaca kupować. Znalazłem na Allegro oryginalny komplet AUDI za 250 zł. Co o tym sądzicie, czy kupować oryginał - czy lepsze są niektóre zamienniki, zwłaszcza, że Audi w takim silniczku jak mój zalecało wymianę oryginału co 60tys. Pozdrawiam MASA
modrzej Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 kolego jak masz skrzywiony napinacz to go wymień, ja miałem to samo. Zapłaciłem za niego 300zł Jeżeli chodzi o części to mechanik polecił mi części FEBIEGO
netshdw Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Witam, Mam prosbe do znawcow A4... Moje A4 to moj pierwszy diesel i stad (dla mechanikow i starych wyjdaczy:)) glupie pytanie. Wymienilem rozrzad niby u zaufanego mechanika, kupilem pasek Gates, a po wymianie widac ze zalozony jest pasek Contitecha. Mechanik twierdzi z uporem ze wstawil moj ktory kupilem i ze to co widze jest zupelnie innym paskiem... Ja niestety nie znam sie na tyle zeby sie z nim sprzeczac:( I tu pytanie czy ktos moglby powiedziec czy pasek rozrzadu jest widoczny po otworzeniu maski lub ewentualnie wstawic zdjecie silnika z gory z zaznaczonym paskiem rozrzadu(albo opisac w ktorym miejscu jest ten pasek widoczny)? Z gory dziekuje i przepraszam za byc moze strasznie glupie pytanie...
dark79 Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 a gdzie widac tego Conti.,do rozrzadu trzea sciagnac plastyk z silnika, otworzyc gorna pokrywe rozrzadu i widzisz pasek,inaczej nic nie zobaczysz
Norbi TDI Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Tam gdzie ta czerwona strzałeczka ukrywa sie pasek rozrządu a ty zobaczyles napewno pasek wieloklinowy Contitecha tam gdzie żółta strzałeczka a jesli chcesz byc pewny tego że tak jest odwiedz tego speca poproś o zdięcie obudowy paska rozrzadu i zobaczysz czy Gates
netshdw Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Ciężko było, ale sprawdziłem przed chwilką i jest wszystko ok. Dziekuje bardzo wszystkim za pomoc w tej sytuacji a zwlaszcza za zdjecie Coz kazdy sie kiedys zaczyna uczyc mam nadzieje ze niewiedza zostanie wybaczona i ze niedlugo jak tylko troszke poczytam i sam pomajstruje przy autku bede mogl sluzyc pomoca innym P.S. Za wymiane rozrzadu i napinacza zewnetrznego paska klinowego + wymiana dwoch lacznikow i jednego wahacza z przodu (wyszlo w trakcie) zaplacilem 500 robocizny + okolo 800 za czesci... Mam nadzieje ze teraz bedzie przez dluzszy czas mozna korzystac bez inwestycji takiego kalibru Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow forum
ctv Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 nie radze pasków gates(tandeta) zarówno pk jak te rozrzadu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się