pablo15005 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Nic nie dzialam w tym temacie ale trzeba bo jak spadnie snieg to bede uziemiony...
Randor Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Myślę, że już w deszczu jest problem. Poza tym jazda w takim stanie to trochę hardcore.
pablo15005 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 jakos daje rade, gorzej jak jest jakis syf na sosie "miota nim jak szatan", gdzies na jakiejs gumie musi byc luz ale kto to zdiagnozuje... mam jeszcze na podmiane drugie czapki na wahacze zmienie cala gore i zobacze co wtedy, ale nie moge sie zebrac...
Randor Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Patrząc na to zdjęcie z ustawieniem koła to musi być to grubsza sprawa.
pablo15005 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Zdjecie moze przesadzone ale ja widze ze kolo inaczej stoi i jak skrecam maxymalnie to za duzy kont sie robi bo przeskakuje...
pablo15005 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Tzn sanki wyregulowac?
Randor Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Może być, że sanki są przestawione choć to objawia się przesunięciem ale w innej płaszczyźnie. Po prawej i lewej stronie od przodu sanek masz otwory centrujace. Wchodza w nie kołki. Jesli wszystkie uszy pokrywają się w osi jest ok. W ogóle jak to jest? Po ustawieniu geometrii jest ok i później przeskakuje czy w ogóle nie da się jej ustawić i cały czas koło jest skoszone??
pablo15005 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Ustawialem zbieznosc w lutym tego roku, prawie rok temu. Ustawil koles i jak ruszyl kierownica stwierdził ze gdzies w tym kole jest luzz ale nikt nie moze zdiagnozować gdzie. Na wahaczach ich nie ma. Zauwazylem to dopieero po tymm jak zmienilem kola na 215/35/18 jaazda naa nalesniku to wyciagnela... chyba pokrece gwintem zaloze zimowki i pojade do czlowieka co pomierzy auto i zna sie na rzeczy z ta krzywa zbieznosci... Myslac logicznie moze gdzies cos w mocowaniu sanek tutaj gdzie jest wahacz banan, moze tam gdzies chodzi bo gdzie wiecej moze byc ruch kola prawo lewo/srodek i na zewnątrz jak kolo chodzi
Randor Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Jedź do gościa jeśli zna się na rzeczy i nie czekaj z tym.
karaluch8 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Niby skomplikowana zawiecha a tak na prawdę prosta. Ogólnie zawieszenie trzyma się na sankach. Sanki są przykręcone do budy 4 śrubami, w tulejach które mają jajowate otwory dzięki czemu można je lewo prawo regulować. Amortyzator trzyma się na obudowie na 3 śrubach, później poduszka na 2 śrubach. Tyle od budy. No i maglownica, ale to tam. Więc co może być problemem że leci zbieżnośc? Powiem tak, rozbierać - sprawdzać.
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Kolego, a może trzeba sprawdzić w jakim stanie jest łożysko na McPersonie, czyli to które idzie między mocowaniem a sprężyną, może tam jest luz? Całe życie się człowiek uczy, nie wiedziałem że w b5 jest mcpherson :-) Edytowane 12 Grudnia 2016 przez uszol
piotrsob1 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) Kolego, a może trzeba sprawdzić w jakim stanie jest łożysko na McPersonie, czyli to które idzie między mocowaniem a sprężyną, może tam jest luz? Kolego, a może trzeba sprawdzić w jakim stanie jest łożysko na McPersonie, czyli to które idzie między mocowaniem a sprężyną, może tam jest luz? zmienialem je,ale kupilem uzywane czapki na wahacze i wlasnie te lozyska, a i jak byly zmieniane wahacze caly komplet to zostaly zalozone na starych srubach jesli to ma jakies znaczenie... . Mocowanie kolumny dół, mocowanie kolumny góra, łożysko koła. Ku-wa gdzie Wy w Audi A4 B5 widzieliście " kolumnę MC Persona " ????? Kierownica tak: Lewe kolo: Prawe kolo: Jutro wybiore sie na zbieznosc zobaczymy jakie cuda pokaze ... jakie zawieszenie wybrac podczas zbieznosci jak mam gwint dobrze obnizony? Patrząc na te zdjęcia to widać skręconą w lewo kierownicę i zbieżność zj***ną muzycznie, na moje oko kilkanaście stopni na plusie , co za fachowiec Ci ją ustawiał ? Przecież na oko, bez przyrządów można ją ustawić dużo lepiej Że ty jeżdżąc tyle czasu na na takim ustawieniu się jeszcze nie zabiłeś W ramach dziękczynienia powinieneś wykonać pielgrzymkę na Jasną Górę i to na kolanach, a nie Audicą To że masz wrażenie że Ci prawe koło myszkuje i traci czasem przyczepność to jest normalne przy tak spie**olonym ustawieniu zbieżności , po prostu po prawej stronie dużo częściej koło trafia na kałużę , piasek czy błoto i to właśnie ono się uśliźnie a nie lewę które jedzie zazwyczaj po czystym asfalcie Nie wiem , może żeby zbieżność zrobić dobrze musisz się udać do kogoś kto takie tematy ogarnia ? P.S. Sorry za mięsko , ale normalnymi słowami się tego nie da opisać Edytowane 26 Grudnia 2016 przez piotrsob1
pablo15005 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 sprawa w miare ogarnieta. Koncowki drazkow do wymiany bo maja luz na tej szajsowatej gumie, luz zniwelowany na ile sie dalo i daje rade jezdzic po sliskim. Odkladam kase na drazki i koncowki bez gumy, sztywne jak w b6/b7 lece odrazu w LMO zeby zapomniec o temacie i wtedy ustawiamy zbieznosc na nowo...
fusse Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 ale zbieznosc nie jest rozjebana od tych koncówek. tak jak pisano wyzej , wez jedz do kogos ogarnietego na zbiezność.
pablo15005 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 wlasnie bylem u magika co ma to w malym palcu.
soul87 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 sprawa w miare ogarnieta. Koncowki drazkow do wymiany bo maja luz na tej szajsowatej gumie, luz zniwelowany na ile sie dalo i daje rade jezdzic po sliskim. Odkladam kase na drazki i koncowki bez gumy, sztywne jak w b6/b7 lece odrazu w LMO zeby zapomniec o temacie i wtedy ustawiamy zbieznosc na nowo... b6 i b7 rowniez maja gume w koncowkach drazkow
pablo15005 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zalezy chyba od zawieszenia, w bv bylo byc moze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się