Vienio Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Wczoraj przy odpalaniu niuni silnik normalnie zapalił, ale przez około 5sek. silnik pracował nierówno(1000-800obr/s). Przejechałem 30km i było wszystko w porządku. Przy kolejnym odpalaniu za pierwszym razem rozrusznik zakręcił, ale nie odpaliła, dopiero za drugim razem. Ujechałem raptem 5km i podczas hamowania silnik zgasł i nie chciał zapalić... holowanie Podłączyłem dzisiaj komputerek i VAG nie pokazał żadnych błędów. Spróbowałem go zapalić i za pierwszym razem ruszył, ale silnik dziwnie/nierówno pracuję. Vag znów nie pokazuje żadnych błędów. Po jakimś czasie na konsoli migała ta spirala od świec chyba. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jaki to może być problem?
Madas Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 ta sprala jest od rozgrzania świec a może świce masz już do wyrzucaenia
domelq Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 jak błędów nie ma, kontrolka świeci to bym zaczął od wymiany świec żarowych
_Solar_ Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 silnik dziwnie/nierówno pracuję. Trzęsie Ci silnikiem może.Nie równo pracuje,możesz to jakos bardziej wytłumaczyć - ma lekkie drgania na jałowym??Myślę że warto by sprawdzić kompresje.
spetsnaz Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Wczoraj przy odpalaniu niuni silnik normalnie zapalił, ale przez około 5sek. silnik pracował nierówno(1000-800obr/s). Przejechałem 30km i było wszystko w porządku. Przy kolejnym odpalaniu za pierwszym razem rozrusznik zakręcił, ale nie odpaliła, dopiero za drugim razem. Ujechałem raptem 5km i podczas hamowania silnik zgasł i nie chciał zapalić... holowanie Podłączyłem dzisiaj komputerek i VAG nie pokazał żadnych błędów. Spróbowałem go zapalić i za pierwszym razem ruszył, ale silnik dziwnie/nierówno pracuję. Vag znów nie pokazuje żadnych błędów. Po jakimś czasie na konsoli migała ta spirala od świec chyba. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jaki to może być problem? Tak to jest jak się dieslem na gazie jeździ.
Daimos Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Sprawdź filtr paliwa, może uzbierało się dużo wody, na dole filtra masz korek spustowy, odkręć go i zobacz czy leci ropa czy woda. Może to być też wina kiepskiego paliwa.
Vienio Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 Trzęsie Ci silnikiem może.Nie równo pracuje,możesz to jakos bardziej wytłumaczyć - ma lekkie drgania na jałowym??Myślę że warto by sprawdzić kompresje. Tak, cały samochód się trzęsie, tak jakbym w traktorze siedział. No i nierówno pracuję, ale nie wiem jak to opisać. Czy jak świece są niesprawne to by zgasła w podczas jazdy?
_Solar_ Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Trzęsie Ci silnikiem może.Nie równo pracuje,możesz to jakos bardziej wytłumaczyć - ma lekkie drgania na jałowym??Myślę że warto by sprawdzić kompresje. Tak, cały samochód się trzęsie, tak jakbym w traktorze siedział. No i nierówno pracuję, ale nie wiem jak to opisać. Czy jak świece są niesprawne to by zgasła w podczas jazdy? jak dodasz wiecej gazu to czuć ze wszystko jest jak by w porzadku?? czy dalej mocno trzęsie.Ja bym pojechał i sprawdził kompresje bo może byc cos na tak na jednym z bloków.A jak samochód Ci zgasł podczas hamowania to sprawdzałes czy nie ubyło Ci oliwy...jak swiece masz niesprawne to miał byś klopoty z odpaleniem autka ale watpie zeby zgasł poprzez niesprawne swiece
nike21 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 przez swiece na pewno by nie zgasl, problem mialbys jedynie przy odpaleniu... jesli nie ma zadnych bledow to albo kompresja albo wina paliwa (wody w paliwie) jak juz koledzy wczesniej pisali... sprawdz wezyki od podcisnien i zrob logi
Vienio Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 Panowie sprawa się wyjaśniła. Nie wiedząc co się stało oddałem samochodzik do mechanika, okazało się że moja małżonka zalała benzynki tylko dziwi mnie że po zalaniu przejechałem jeszcze 50km..
Daimos Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Spuść całe to dziadostwo ze zbiornika, wymień filtr, zatankuj do pełna ropki i powinno być ok
nike21 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 ach te maloznki... przyznaja sie zawsze po fakcie a potem sie dziwia ze im nie ufamy :gwizdanie:
Vienio Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2008 Spuść całe to dziadostwo ze zbiornika, wymień filtr, zatankuj do pełna ropki i powinno być ok tak też zrobiłem, jeszcze jakiegoś uszlachetniacza dolali do zbiornika no i tankowanie do pełna. Te małżonki... :gwizdanie:
domelq Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 ach te maloznki... przyznaja sie zawsze po fakcie a potem sie dziwia ze im nie ufamy :gwizdanie: i zawsze się samo robi... Tylko bałagan wg nich My mężowie robimy :gwizdanie:
Cristoforo Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 oby nic sie nie stało z PD zalewaj dobrej ON i wymien raz jeszcze fitr paliwa
marekg Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Trzęsie Ci silnikiem może.Nie równo pracuje,możesz to jakos bardziej wytłumaczyć - ma lekkie drgania na jałowym??Myślę że warto by sprawdzić kompresje. Tak, cały samochód się trzęsie, tak jakbym w traktorze siedział. No i nierówno pracuję, ale nie wiem jak to opisać. Czy jak świece są niesprawne to by zgasła w podczas jazdy? jak dodasz wiecej gazu to czuć ze wszystko jest jak by w porzadku?? czy dalej mocno trzęsie.Ja bym pojechał i sprawdził kompresje bo może byc cos na tak na jednym z bloków.A jak samochód Ci zgasł podczas hamowania to sprawdzałes czy nie ubyło Ci oliwy...jak swiece masz niesprawne to miał byś klopoty z odpaleniem autka ale watpie zeby zgasł poprzez niesprawne swiece Świece w dieslu służą tylko i wyłącznie do rozgrzania powietrza przed rozruchem przy niskich temperaturach. Jak zapali to świece juz mu na nic potrzebne. Diesel to inaczej tak zwany silnik o zapłonie samoczynnym. Mieszanka paliwowa ulega zapłonowi na skutek wysokiej temperatury któraż to znowu jest skutkiem ogromnego sprężania (stąd jeszcze inaczej mówimy silnik wysokoprężny).
mrt Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam! Właśnie mam dzisiaj ten sam problem. Odpaliłem rano samochód wszystko oki i po przejechaniu 20km w mieście zapaliła się kontrolka od świec (spiralka) i zaczęła mrugać. Dla bezpieczeństwa i sprawdzenia w instrukcji przyczyn pojawienia się kontrolki zjechałem na przystanek autobusowy i zgasiłem silnik. Podobno to był błąd, bo już go nie odpaliłem. Może gdybym jechał z mrugającą kontrolką to prawdopodobnie dojechałbym do serwisu. Nie mam pojęcia kto ma rację, ale auto stoi w serwisie Bydgoszcz, ul. Nowotoruńska. Wymienią filtr paliwa i będą badać, szkoda, że na przeglądzie, który zrobiłem miesiąc temu (5.12.2008) nie wymienili i teraz to robią. No i kolejna dzisiejsza przygoda to Auto Assistance, które nie działa w odległości mniejszej niż 50km od miejsca zamieszkania.
marekg Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 można wiedzieć jakiż to assistance? bo mi kiedyś fiacika ściągali jak klęknął 1km od domu i tyleż samo od serwisu...
mrt Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Assistance w PZU, które otrzymałem wybierając cały pakiet OC NW AC, ale już się dowiedziałem, że od 2009 roku nie ma już ograniczenia kilometrów
fazi1111 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Dobrze że się zatrzymałeś bo trzeba dmuchać na zimne i koszt potencjalnych uszkodzeń nijak ma się do holowania, żona mojego kolegi jeździła na kontrolce i silnik zatarła w 530d...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się