Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolejny TFSI ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi connect nie wysyla zadnych danych telemetrycznych z samochodu.To jest fakt i wiem co mówie.

W jaki sposób sprawdzałeś? Chętnie podejrzałbym ruch pakietów, ale trzeba byłoby się bawić w stacje bazowe sieci komórkowych żeby to przechwycić i jak znam życie używają na pewno jakiegoś szyfrowania (po wpadce BMW).

Swoją drogą, po zakupie auta, to są nasze prywatne dane. Na pewno akceptując różnego rodzaju licencje, warunki użytkowania musimy wyrazić zgodę na ich udostępnienie i tak się dzieje. Miło byłoby, gdyby szczegółowe informacje o rodzaju zbieranych danych były publicznie dostępne i nie ukrywane fontem 6pt ;)

Opublikowano

Witam ponownie,

Co do opon: tu takze nie widziwiałem, w koncu nikt wyczynowo zima nie jezdzi po drogach publicznych. Naped quattro załatwia trakcje, grunt to dobre zachowanie na wodzie w koncu zima znacznie wiecej wody niz śniegu. W poprzednich autach mialem Falkena HS449, z ktorych bylem b. zadowolony, ale teraz padlo na Barum Polaris 3, wg roznych testow lepsza na wodzie no i troche tansza.

A ja w piątek montuje Nokian D3, opinie i statystyki na spory plus ;) Zobaczymy jak w praktyce.

Jak ja nie lubię śniegu...

Opublikowano

na pewno D3 jeżeli WR D3 to stary bieżnik jezdziłem na nich w B8 pierwszy sezon super potem takie sobie były

teraz mam WR D4 niby mają być lepsze, zobaczymy

Opublikowano

No stary to pojęcie względne, ciągle produkowany, ma kilka zim zaledwie. D3, z kilku powodów. Pierwszy to taki, że jeździłem na nich w Lagunie 3, kilka zim temu, były to najlepsze zimówki jakie miałem. Po drugie, sam je polecałem kilku Znajomym i tak sporo takich kompletów teraz jeździ, każdy sobie chwali, więc wybór wręcz naturalny. Noi opinia, że D4 oprócz ceny, jest tak samo dobra jak D3, powiedziała mi, że nie ma co przepłacać.

Bądź co bądź, kawał dobrej gumy, czy D3 czy D4. Przebiegów nie robię dużych, 2 auta, zimą mniej wycieczek raczej, także przewiduję dla tych opon jakieś 4-5k km rocznie ;)

Opublikowano

Cześć.

Pytanie od kogoś kto planuje zakup. Jaki silnik będzie lepszy pod quattro? Benzyna czy diesel? Zakładam, że pojeżdżę nim kilka lat...

Przebiegi poniżej 40k rocznie lub nawet mniej....

Opublikowano

40k rocznie to nie jest mało.

Diesel, chyba że Cię stać na luksus posiadania benzyny.

Opublikowano
44 minuty temu, komoornik napisał:

40k rocznie to nie jest mało.

Diesel, chyba że Cię stać na luksus posiadania benzyny.

Czyli naprawy benzyny też będą droższe? Czy benzyna też już ma adblue?

Opublikowano

Naprawy benzyny na pewno nie będą droższe, nie ma adblue.

Ale mówisz o B9 i wzięciu nówki z salonu?

Opublikowano
5 godzin temu, komoornik napisał:

Naprawy benzyny na pewno nie będą droższe, nie ma adblue.

Ale mówisz o B9 i wzięciu nówki z salonu?

Nie z salonu. Używkę.

Chociaż ostatnio przeglądałem oferty brokerskie. Ktoś może miał styczność z takimi zakupami?

Może lepiej samemu przeglądać oferty w innych krajach?

 

Opublikowano

No coz, ja bede w tym roku mial przelot na poziomie ok 40-45kkm i nie zamienilbym sie na diesla. Never ever! A diesli mialem dwa w sumie 4 lata... :)

Opublikowano

Ja z kolei mam diesle, mam benzyki i ogólnie wolę jednak diesle.

Opublikowano

i jak tam @mateoosh byłeś już w ASO na serwisie po montażu ABT ?

Opublikowano

sorki za pozna odpowiedz, nie bywam to czesto :(

Tak, przeglad zrobiony, zadnych problemów. Mam tylko do wymiany antene LTE  w zderzaku i tyle. Modulu ABT chyba nawet nie zauwazyli :-) 

Opublikowano
11 godzin temu, mateoosh napisał:

Mam tylko do wymiany antene LTE  w zderzaku i tyle.

To ciekawe. Jak się objawiała niesprawność anteny? Miałeś jakieś kłopoty z połączeniem?

Opublikowano

Sterownik 5F zglasza blad drugiej antenty LTE - po weryfikacji okazalo sie, ze antena jest uszkodzona (diabli wiedza od czego). Ta antena obsluguje pasmo LTE1800, w polszy mamy glownie 2100, wiec nie zauwazam jakis wielkich problemow (mam porownanie z telefonem tego samego operatora). Czesc juz wymieniona, ale sporo z tym roboty, bo trzeba zdjac zderzak a po wszytskim zrobic od nowa kalibracje tylnego radaru (od asystenta zmiany pasa).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...