talibanek Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Witajcie mam problem auto odpala rano jak jest cieplo w miare to nie gaśnie, natomiast jak chłodno to zapala od pierwszego kopa pochodzi pare minut tyle co w filtrze paliwa i gaśnie, pochechła i odpala w czasie jazdy zgaśnie i znowu odpali i później w czasie dnia jest ok jeździ bez problemu. Nowy aku,nowe świece, nowy filtr paliwa i zaworek na nim, wstawiony zaworek zwrotny,wymieniony czujnik g62, aha vag nie może się z silnikiem połączyć nawet.Pomocy :-(
adamresinski Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Skoro piszesz, że chodzi na tyle ile ma paliwa, to może trzeba zajrzeć na zasilanie paliwem - przewody paliwowe, pompę w baku, gubienie prądu w niej.
talibanek Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 sprawdzane bylo ok jest
talibanek Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 hmmm Smok w baku? wyciągałem wszystko i czyściutko bylo....
karaluch8 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Nie masz pompy w baku. Wiec wychodzi na to ze pompa wtryskowa xd
talibanek Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 Ale co może z nią być nie tak?
fanthomas18 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Ja bym obstawiał układ paliwowy, paliwo cofa się do zbiornika, wypali to co jest w filtrze i gaśnie, później zaciągnie na nowo i chodzi
talibanek Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 zalożony jest zaworek zwrotny więc nie powinno się cofać raczej
Hezen Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Vagiem możesz się połączyć z innymi sterownikami, a z ecu silnika nie idzie?
talibanek Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) właśnie to jest dziwne ze z innymi się łączył a z silnikiem ni huuu nie wiem co zrobić hmm Tak to pięknie chodzi nie nażekam.. Edytowane 31 Października 2016 przez talibanek
baca2309 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 podejrzewam że silnik to 1z? jak tak to podłaczyc pompę na krótko pod butelke imijajac filtr itp, jak dalej to samo to moze byc pompa, koniecznie by trzeba było kąpa podłaczyc, moze jakies zabezpieczenie masz
talibanek Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) jak byl vag podpięty kolega tu z( forum ) wszystko sprawdzil blędy pokasował które byly żadnych innych nie znalazł więcej a do silnika nie mogł się dostać w żaden sposób, sam byl w szoku. A tam jakieś zabezpieczenie jest? z drogiej strony jak by to pompa była to nie palił by chyba od strzala on tylko tak ma jak zimniej się robi temp. na zewnątrz jak jest cieplo to tego problemu nie ma Edytowane 31 Października 2016 przez talibanek
Hezen Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Podepnij pompe na krótko, jak baca napisał żeby ją wykluczyć. Jeśli będzie dalej to samo to rozebrać ecu, sprawdzić czy wszystko jest wporządku, sprawdzić czy gdzieś wiązka jest zalana, ewentualnie podmienić sterownik.
talibanek Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 hmm zobacze po 1 listopada , ale tak czy owak ciekawi mnie to co się dzieje że nawet vag nie moze się polączyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się