Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Najnowsze projekty MR-MOTORS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a co tam jak ma walnąc to nie ch walnie z fajerwerkami :P

Opublikowano

teraz trzeba wkleić mój wykres :kox:

Robiles cos od ostatniego razu? Czy jakies plany sa?

O ile zrebaki juz nie uciekly... :polew:

Opublikowano

Rogal, nie obraź się, ale weź się i w końcu naucz modzić w benzynach.

W dyzlach to tylko paliwa trzeba podlewać :tongue4:

Opublikowano

Witek a czy jest w Polsce mocniejsze A4 B5 1.9 TDI jak mojego brata?

Swoją drogą ten projekt też wart jest wklejenia tu :wink4: :wink4:

Opublikowano

Rogal, nie obraź się, ale weź się i w końcu naucz modzić w benzynach.

W dyzlach to tylko paliwa trzeba podlewać :tongue4:

Spoko Szogun sa pewne sprawy które powoli zmuszaja mnie do tego. Swoja droga dizla coustomowego jest bardzo ciezko zrobic, smiałbym raczej powiedziec ze tuner benzyn mógłby sie niezle napocic zeby zbudowac poprawnie sterowania duzego turbo z kierownicami montowanego w dizlu. Z benzyna turbo jest po czesci jak z dizlem na bypassie.

Jaro hmmm chyba nie :wink4:

Pozdrawiam

Opublikowano

Musiałbym zasięgnąć opinii jak to Porsche wymyśliło, bo oni mają zmienną geometrię w benzynce w którymś ostatnim modelu. Ale szczegółów nie znam.

Opublikowano

Rogal, nie obraź się, ale weź się i w końcu naucz modzić w benzynach.

W dyzlach to tylko paliwa trzeba podlewać :tongue4:

Ciekawe po co. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Jeden stroi Diesle, a drugi benzyny i finito.

Opublikowano

Musiałbym zasięgnąć opinii jak to Porsche wymyśliło, bo oni mają zmienną geometrię w benzynce w którymś ostatnim modelu.

Na obrazku wygląda to identycznie jak VNT w dieslu.

Swoja droga Masters sie chwali ze benzynki klepie,wiec nasz tuner nie moze byc gorszy :)

Opublikowano

Dajcie spokuj bo zaraz sie zacznie...

Tak VNT w porchu działa jak w dieslu, niestety nie wiem jak jest z zastosowanymi podzespołami i ich wytrzymałością termiczna. Ale swoja droga nieźle to musi chodzic - pewnie zastosowane jest to rozwiazanie ze wzgledu na gabaryt turbiny - na bypassie wstawała by zbyt późno.

Te turbiny co siedza w 1.8T czy 2.0TFSi, to strony ciepłe maja bardzo małe i musza szybko wstawac. Za to beda miały ograniczony przepływ spalin chodziac TFSi zobaczcie jakim pest powerfull engine :kox:

O jakie koncówki wtrysków pytasz ? do którego modelu silnika i jaki rozmiar ?

Pozdrawiam

Opublikowano

motor - AFN w WV golfie IV - 210 tys przebiegu - więc powinien pośmigać trochę jeszcze

Myślałem o 216 - ale nie wiem czy bez wymiany icka ma to jakiś większy sens - chyba tylko od października do maja

Opublikowano

Z koncówkami do VP nie bedzie problemu. Myślałem, że pytasz o końcówki do PDka :wink4:.

ICka zawsze warto włożyć większego.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam Wszystkich w 2009 i życzę Wam dużo mocy!

A Tobie Witku wielu udanych projektów.

Rozmyślam na temat modyfikacji--- czy można założyć że finansowo i logicznie wygląda to tak:

soft- +30KM - 700zł - 1500zł (pomijam chipy do wlutowania w serwisie RTV i oporniki)

następne 30 - 40 KM - około 4000zł

dmuchawka ARL + - 800zł - plus montaż

Wtryski 230 + - 1200zł - z założeniem

Pompa 11 - 1000 zł +- z montażem

intercooler - 500zł + - dłubanina z dorobieniem rurek + kolanka

Przy czym sens ma kiedy założymy turbo, wtryski, pompę oraz IC - bo oddzielnie to chyba dużego efektu nie da...

???

Opublikowano

intercooler - 500zł + - dłubanina z dorobieniem rurek + kolanka

+ 200-300zł orurowanie mimo, że sam będziesz robił.

Opublikowano

Pierwszy krok w postaci chipsa jest stosunkowo najtańsza opcja, dajaca duży przyrost PS/NM potem zaczynaja sie schodki a przyrosty w liczbach małe. Niby ale w odczuciach leon 200PS a 220PS to dwa inne wozy i jeden przy drugim "jedzie" jak by stał w miejscu. Pozdrawiam.

Opublikowano

leon 200PS a 220PS to dwa inne wozy i jeden przy drugim "jedzie" jak by stał w miejscu

i wtedy o nakładach finansowych się zapomina...

Myślę że bardziej odczuwalne jest "stanie w miejscu" 110 KM przy 145 konnym po czipsie

Opublikowano

dmuchawka ARL + - 800zł - plus montaż

..montaż 150-300 zł ..( chyba , ze robisz sam ;) )

Wtryski 230 + - 1200zł - z założeniem

Możesz powiedzieć gdzie masz takie ceny .. podobno 230- 1300 zl i ustawienie 200 zł :embarrassed:

Pompa 11 - 1000 zł +- z montażem

Czy to jest realny koszt przerobionej pod AFN pompy ?

intercooler - 500zł + - dłubanina z dorobieniem rurek + kolanka

..ta dlubanina to 200-300 zl przy swoich materialach - złączki,rurki ..

Opublikowano

Brawo, super koncept ze swapem mocnego diesla do B4. Po wałku moc wyraźnie w górę, moment pozostał na fajnym poziomie.

Opublikowano

Moment wygląda bardzo fajnie :good: :good: :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...