boberek Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 a co tam jak ma walnąc to nie ch walnie z fajerwerkami
Flyer Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 teraz trzeba wkleić mój wykres Robiles cos od ostatniego razu? Czy jakies plany sa? O ile zrebaki juz nie uciekly...
szogun0 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Rogal, nie obraź się, ale weź się i w końcu naucz modzić w benzynach. W dyzlach to tylko paliwa trzeba podlewać
jaro4444 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Witek a czy jest w Polsce mocniejsze A4 B5 1.9 TDI jak mojego brata? Swoją drogą ten projekt też wart jest wklejenia tu :wink4:
Rogalotti Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2008 Rogal, nie obraź się, ale weź się i w końcu naucz modzić w benzynach. W dyzlach to tylko paliwa trzeba podlewać Spoko Szogun sa pewne sprawy które powoli zmuszaja mnie do tego. Swoja droga dizla coustomowego jest bardzo ciezko zrobic, smiałbym raczej powiedziec ze tuner benzyn mógłby sie niezle napocic zeby zbudowac poprawnie sterowania duzego turbo z kierownicami montowanego w dizlu. Z benzyna turbo jest po czesci jak z dizlem na bypassie. Jaro hmmm chyba nie Pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Musiałbym zasięgnąć opinii jak to Porsche wymyśliło, bo oni mają zmienną geometrię w benzynce w którymś ostatnim modelu. Ale szczegółów nie znam.
gregory Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Rogal, nie obraź się, ale weź się i w końcu naucz modzić w benzynach. W dyzlach to tylko paliwa trzeba podlewać Ciekawe po co. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Jeden stroi Diesle, a drugi benzyny i finito.
CrocodileReggae Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Yo Witek... Jak jest z wytrzymałością końcówek fratelli? Jakiej ceny za komplet można się spodziewać w nowym roku? I na kiedy ustawiamy się na modyfikację softu?
marewel Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Musiałbym zasięgnąć opinii jak to Porsche wymyśliło, bo oni mają zmienną geometrię w benzynce w którymś ostatnim modelu. Na obrazku wygląda to identycznie jak VNT w dieslu. Swoja droga Masters sie chwali ze benzynki klepie,wiec nasz tuner nie moze byc gorszy
Rogalotti Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2008 Dajcie spokuj bo zaraz sie zacznie... Tak VNT w porchu działa jak w dieslu, niestety nie wiem jak jest z zastosowanymi podzespołami i ich wytrzymałością termiczna. Ale swoja droga nieźle to musi chodzic - pewnie zastosowane jest to rozwiazanie ze wzgledu na gabaryt turbiny - na bypassie wstawała by zbyt późno. Te turbiny co siedza w 1.8T czy 2.0TFSi, to strony ciepłe maja bardzo małe i musza szybko wstawac. Za to beda miały ograniczony przepływ spalin chodziac TFSi zobaczcie jakim pest powerfull engine O jakie koncówki wtrysków pytasz ? do którego modelu silnika i jaki rozmiar ? Pozdrawiam
CrocodileReggae Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 motor - AFN w WV golfie IV - 210 tys przebiegu - więc powinien pośmigać trochę jeszcze Myślałem o 216 - ale nie wiem czy bez wymiany icka ma to jakiś większy sens - chyba tylko od października do maja
Rogalotti Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 Z koncówkami do VP nie bedzie problemu. Myślałem, że pytasz o końcówki do PDka . ICka zawsze warto włożyć większego. Pozdrawiam
CrocodileReggae Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam Wszystkich w 2009 i życzę Wam dużo mocy! A Tobie Witku wielu udanych projektów. Rozmyślam na temat modyfikacji--- czy można założyć że finansowo i logicznie wygląda to tak: soft- +30KM - 700zł - 1500zł (pomijam chipy do wlutowania w serwisie RTV i oporniki) następne 30 - 40 KM - około 4000zł dmuchawka ARL + - 800zł - plus montaż Wtryski 230 + - 1200zł - z założeniem Pompa 11 - 1000 zł +- z montażem intercooler - 500zł + - dłubanina z dorobieniem rurek + kolanka Przy czym sens ma kiedy założymy turbo, wtryski, pompę oraz IC - bo oddzielnie to chyba dużego efektu nie da... ???
gregory Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 intercooler - 500zł + - dłubanina z dorobieniem rurek + kolanka + 200-300zł orurowanie mimo, że sam będziesz robił.
Rogalotti Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Pierwszy krok w postaci chipsa jest stosunkowo najtańsza opcja, dajaca duży przyrost PS/NM potem zaczynaja sie schodki a przyrosty w liczbach małe. Niby ale w odczuciach leon 200PS a 220PS to dwa inne wozy i jeden przy drugim "jedzie" jak by stał w miejscu. Pozdrawiam.
CrocodileReggae Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 leon 200PS a 220PS to dwa inne wozy i jeden przy drugim "jedzie" jak by stał w miejscu i wtedy o nakładach finansowych się zapomina... Myślę że bardziej odczuwalne jest "stanie w miejscu" 110 KM przy 145 konnym po czipsie
Reggi Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 dmuchawka ARL + - 800zł - plus montaż ..montaż 150-300 zł ..( chyba , ze robisz sam ) Wtryski 230 + - 1200zł - z założeniem Możesz powiedzieć gdzie masz takie ceny .. podobno 230- 1300 zl i ustawienie 200 zł Pompa 11 - 1000 zł +- z montażem Czy to jest realny koszt przerobionej pod AFN pompy ? intercooler - 500zł + - dłubanina z dorobieniem rurek + kolanka ..ta dlubanina to 200-300 zl przy swoich materialach - złączki,rurki ..
Rogalotti Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 B4ka z wałkiem + korekta softu
spetsnaz Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Brawo, super koncept ze swapem mocnego diesla do B4. Po wałku moc wyraźnie w górę, moment pozostał na fajnym poziomie.
poziek Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Moment wygląda bardzo fajnie :good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się