kotu Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Coraz częściej ma problem z odpaleniem samochodu. Pierwszy raz zdarzyło mi się to z 4 miesiące temu a później był spokój aż do teraz.Rozrusznik kręci normalnie, silnik nie odpala. Wyłączam zapłon z dwa, trzy razy wtedy silnik zaskakuje prawidłowo.Nie ma żadnych błędów w silniku. Wykluczam świece żarowe ponieważ są wymienione i dzieje się to niezależnie od temperatury.Dzisiaj dwukrotnie miałem problem z odpaleniem. Najpierw z rana, później po trasie 115km przerwa 3h i nieudana próba odpalenia silnika.Dodaje filmik jak to wygląda: Co obstawiacie?? Edytowane 27 Listopada 2016 przez kotu
RALF76 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) za każdym razem komunikat wyskakuje na sprawdzenie oleju gdy nie zapala? z ręcznym też masz kłopot? dziwne że nie wywala błędu chociażby z "parking brake..." Edytowane 19 Listopada 2016 przez RALF76
kotu Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 za każdym razem komunikat wyskakuje na sprawdzenie oleju gdy nie zapala?z ręcznym też masz kłopot?dziwne że nie wywala błędu chociażby z "parking brake..." Komunikat oleju wyskakuje jak długo kręci rozrusznik powyżej 20sec. wydaje mi się że to jest akurat normalne.A co do błędu hamulca ręcznego to inna sprawa. Dzieje się tak jak często z 5-6 razy włączam i wyłączam zapłon.Ten błąd akurat wykrywa tylko, że on niema nic wspólnego z tym.Jutro chcę sprawdzić pompę która jest przed filtrem paliwa. Czy u Was słychać pracę tej pompki przy każdym włączeniu zapłonu??Może zasilaniem klapy gaszącej albo się wiesza.
RALF76 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 "parking..." raczej nie ma nic wspólnego za zapalaniem... może warto zacząć od najprostszej sprawy - kiedy filtr paliwa wymieniany i jaki ma auto przebieg?
skotmen Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 tak słychać jak by paliwa brakowało ,może pompa ,wymień przy okazji filtr paliwa
kotu Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 jaki ma auto przebieg 214000kmWszystkie filtry wymieniam co rok na Mann ten ma z 4 miesiące i pamiętam, że przed wymianą też mi się to zdarzyło ale za drugim razem palił normalnie. Teraz jest gorzej.Jak przepustnica się zawiesi mogą być takie objawy jak mam?Dzisiaj podpiąłem VCDS wywalił mi błąd: 7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 00 [032] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 213977 km Date: 2016.11.13 Time: 10:50:10
RALF76 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/294257-wymiana-kolektora-ssacego/page-7 Można też wyłączyć programowo... Edytowane 20 Listopada 2016 przez RALF76
kotu Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Właśnie wymontowałem sam sterownik od klap.Same kalpy chodzą bardzo lekko silniczek/sterownik wyczyściłem posmarowałem i złożyłem jak było.Przy okazji zdemontowałem i wyczyściłem przepustnice.Teraz chcę zrobić test przez VCDSPrzepustnica - 01 engine - 03 output tests - z listy wybieramy throttle valve control unit i dajemy start.Klapy kolektora co muszę wybrać ?? Zrobiłem test auto-comem tych podzespołów które podejrzewałem o to, że motor nie odpala czyli: Pompa paliwa - słychać jej prace czyli jest ok Przepustnica - wyczyściłem i posmarowałem, słychać pracę silniczka jest ok. Błąd P2015 czyli pozycja klapek w kolektorze, po czyszczeniu sterownika/silniczka zrobiłem test i króciec porusza się w pełnym zakresie czyli obstawiam , że jest ok. Skasowałem błędy, narazie dwa razy odpalił od kopa tak jak powinien. Zobaczymy za parę dni. Dzięki za pomoc Edytowane 20 Listopada 2016 przez kotu
kotu Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Opublikowano 28 Listopada 2016 Dalej to samo :/Czy gdy występuje błąd P2015 to jest problem z odpaleniem silnika tak jak u mnie??Jak tak to znaczy, że przy rozruchu klapy są zamknięte i dlatego nie odpala??Dodam że po odpaleniu auto nie wpada w tryb awaryjny i nigdy nie świecił się check engine. Mam jeszcze pytanie co do pompy paliwa.Czy w naszych B8 są dwie pompy jedna przed filtrem paliwa a druga w baku??Z tego co widzę właśnie tak jest.Jak robię test pompy to słyszę chyba tą pod autem (przed filtrem paliwa)Kiedy ma się załączać pompa przy zapłonie czy przy rozruchu? Czy nikt nie wie kiedy ma zacząć pracować pompa paliwa? Jak wybieram w VCDS test of auxiliary fuel pump wyskakuje zielony komunikat Aborted-Safety reasons i jest cisza żadna pomkpa nie pracuje.Czy to jest ta pompa w baku??Jak wybieram Transfer Fuel Pump (FP) test - załącza się pompa koło filtra paliwa pod samochodem.
Wihajster Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 w B8 nie ma pompy paliwa w baku tylko przed filtrem pod autem
kotu Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Opublikowano 28 Listopada 2016 w B8 nie ma pompy paliwa w baku tylko przed filtrem pod autem ok, Dziękia kiedy powinna się załączyć? Po włączeniu zapłonu czy razem z rozrusznikiem?
audikrk_ Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Na 99% po włączeniu zapłonu. W momencie pracy rozrusznika mogłoby to trwać zbyt długo i opornie by odpalał - zanim dobije paliwem
kotu Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Opublikowano 28 Listopada 2016 Na 99% po włączeniu zapłonu Jak po włączeniu zapłonu pompa powinna kręcić to znalazłem przyczynę.Właśnie sprawdziłem u siebie 3x włączałem zapłon pompa się nie odzywa.Gdy uruchomię test pompy VCDS lub auto-com kręci za każdym razem .Gdy jest tak jak pisze "audikrk_" to pewnie mam do wymiany sterownik pompy.Może ktoś to potwierdzić a najlepiej sprawdzić u siebie. Pompę powinno być słychać bez problemu z kabiny auta.Z góry dziękuję.
Goku88 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 w B8 nie ma pompy paliwa w baku tylko przed filtrem pod autem są 2 pompy w baku tez jest mam 2.0tdi caga 2008 i w baku tez mam pompę miałem ja w rękach:) Na 99% po włączeniu zapłonu Jak po włączeniu zapłonu pompa powinna kręcić to znalazłem przyczynę. Właśnie sprawdziłem u siebie 3x włączałem zapłon pompa się nie odzywa. Gdy uruchomię test pompy VCDS lub auto-com kręci za każdym razem .Gdy jest tak jak pisze "audikrk_" to pewnie mam do wymiany sterownik pompy. Może ktoś to potwierdzić a najlepiej sprawdzić u siebie. Pompę powinno być słychać bez problemu z kabiny auta. Z góry dziękuję. U mnie tez pompy nie słychać a jednak auto pali za każdym razem.
kotu Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Opublikowano 29 Listopada 2016 są 2 pompy w baku tez jest mam 2.0tdi caga 2008 i w baku tez mam pompę miałem ja w rękach:) W etka znalazłem właśnie, że są 2 pompy. Wie ktoś jak zrobić test tej pompy w baku?? U mnie tez pompy nie słychać a jednak auto pali za każdym razem. Czy włączałeś sam zapłon bez uruchomienia silnika i nic nie słychać?? Kiedy te pompy powinny się uruchamiać??
Goku88 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 zapłon i pompy nie słychać a włączona vcds-em wyraźnie w kabinie buczy.
kotu Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) czyli tak jak u mnie. Dzięki za info. Edytowane 29 Listopada 2016 przez kotu
kuebk Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Pompy sa 3, pierwsza w baku, druga (niskiego cisnienia) jest przed filtrem paliwa, trzecia (wysokiego cisnienia) jest za filtrem paliwa. 1
kotu Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2016 ale jak można sprawdzić tą w baku poprzez VCDS ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się