Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa pompowtryskiw cena 3000 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam oddałem auto do bosch service i dostałem telefon ze końcówki i uszczelki pompowtryskow do wymiany i krzyknęli sobie za to 3000 zł. Czy to normalna cena ? Bo trochę jestem zszokowany :(

Opublikowano

650zł masz na allegro już zregenerowane całkowicie z wydrukiem, także 3000 zł trochę sporo ale do tego wymianę sobie policzą i wychodzi 3000 zł

Opublikowano

Ale żeby wszystkie były do wymiany? Tylko 4 pd był do wymiany niby tak na vagu pokazało. Bipy mam w okolicach zera tylko ta jedna korekcja taka wielka. Nie wiem czy mówią prawdę czy chcą mnie naciągnąć doradźcie Panowie.

Opublikowano (edytowane)

bosch service jest drogi u mnie w mieście roboczogodzina u nich to 90zł (to jeszcze ujdzie), a jak zaszedłem zapytać ile by kosztowała wymiana kompletnego sprzędła z dwumasą to za same części ponad 3 tyś zaśpiewali. Cenią się bo mają czym robić i nie będą młotkiem i przecinakiem walić, przynajmniej u mnie w mieście tak to wygląda.

Co do uszczelnień to pewnie stwierdzili, że lepiej wszystkie wymienić niż za jakiś czas znowu rozkręcać i wymieniać pozostałe.

Jeszcze jak to w warszawie robisz to nie ma co się dziwić. Przebitka roboczogodziny w porównaniu z moim miastem pewnie x2.

Edytowane przez majeczek91
Opublikowano

Kolego dowiedz się ile nowe w ASO bo może lepiej dorzucić 200-300 stówki i mieć nówki niż regenerowane, które nie będą nigdy jak nowe.

Opublikowano

według mnie powinni je sprawdzić na maszynie i wątpie ze odrazu wszystkie miałes uwalone

Opublikowano

"wszystkie były sprawdzone i maszyna pokazała ze trzeba podjąć następne działania" - to usłyszałem przez telefon załamka

Opublikowano

no to trudno, myśle ze dołożyłbyś 800 zł i miałbyś nówki ori, czytałem na forum że ktoś kupował po 1000 zł ori

Opublikowano

Duża różnica jest między nowymi a regenerowanymi? Bo chce zrobić chipa u Gregora, a numer pompowtrysków to BA.

Opublikowano

a skąd nówki ori w takiej cenie? bo wg mojej wiedzy to koszt jednego nowego PD to około 2,5 tysiąca PLN.

Opublikowano

dzwoniłem do aso i gość powiedział po nr vin 2130zł szt ,wiem że mam AR

Opublikowano

Zgadza sie nowe ponad 2k cena za sztuke a co do aso to oni niebawią sie w pojedyncze wymiany, trafia sie jeleń to sie go kroi do spodu, jest w mojej okolicy takie aso co tak robi.

Opublikowano

Kup używaną pompkę z gwarancją rozruchową gdzieś blisko domu, wymień uszczelniacze na wszystkich czterech i będziesz miał ogarnięty temat za 600 - max 800 złotych

Opublikowano (edytowane)

cała operacja wyniosła 3500zł i podaje logi

http://vaglog.pl/log-013_023_Giy9j.html

tam gdzie jest bip -50 to jest pod obciążeniem z butem w podłodze chyba trochę lipa czy tak ma byc?

I skąd taki rozrzut w kolekcjach raz jest 1.50 a raz 0.50

Edytowane przez czachapll
Opublikowano (edytowane)

cała operacja wyniosła 3500zł i podaje logi

http://vaglog.pl/log-013_023_Giy9j.html

tam gdzie jest bip -50 to jest pod obciążeniem z butem w podłodze chyba trochę lipa czy tak ma byc?

I skąd taki rozrzut w kolekcjach raz jest 1.50 a raz 0.50

Kasa raczej wyrzucona w błoto, korekcja w okolicach +1,50 na czwartym jest nie do przyjęcia po takiej naprawie :decayed:

Nie wiem jak korekcje wyglądały przed naprawą , ale podejrzewam że naprawili Ci dobre pompki ( albo tylko wzięli kasę :P ), lub źle postawili diagnozę a problem jest w kompresji lub gnieździe pompki na czwartym cylindrze :hi:

Pierwsze co się robi przy problemach z pompkami ( oczywiście poza przypadkami ewidentnego uszkodzenia pompowtrysku ) to wymienia się ich uszczelnień i zamiana miejscami pompek z cylindrów o najgorszej i najlepszej korekcji, dopiero wtedy ma się pewność czy to wina pompki :hi:

A tak jesteś lżejszy o trzy i pół klocka i zaraz motorówką będzie z powrotem telepać ( chyba że się pompka ułoży w gnieździe ) :naughty:

Obym się mylił.

Sprawdź korekcje po przejechaniu dłuższej trasy :naughty:

"wszystkie były sprawdzone i maszyna pokazała ze trzeba podjąć następne działania" - to usłyszałem przez telefon załamka

Ta maszyna dla większości pompek pokazuje taki komunikat , nawet dla tych które jeszcze spokojnie mogły by polatać ze 100 czy 200 kkm :P Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Potwierdzam, sam jestem po takiej regeneracji i niestety sprawa jest już prawie w sądzie, miałem podobną sytuację jedna pompka niedomagala do sprawdzenia poszły wszystkie 4 i nagle wszystkie uszkodzone, zrobili i auto dalej miało kiepskie korekcje i bipy do tego na 4 cylindrze wypadal co chwile zapłon.

Reklamowalem je 4 razy i zawsze z takim samym skutkiem, w końcu kupiłem używki i mam święty spokój nowe uszczelnienia i żaden wtrysk +0.5nie przekracza czary.

Ja jak tylko mogę odradzam regenerację pompek to tylko naciąganie na kasę, a w razie problemów mają cie w d*pie.

Ja regenerowalem w bosch serwis w Stalowej Woli

Opublikowano

Również regenerowałem w stalowej woli. Hmmm teraz nie wiem co robić bo szczerze mówiąc nie jestem zadowolony z tej naprawy :( a auto faktycznie jak telepało telepie dalej...

Opublikowano

Kolego dowiedz się ile nowe w ASO bo może lepiej dorzucić 200-300 stówki i mieć nówki niż regenerowane, które nie będą nigdy jak nowe.

w ASO jeden nasz kolega z Podkarpacia zapłacił 10 tys za wymiane :)

Opublikowano

No to jest nas dwóch, u mnie totalnie i robotę bo wtryski po regeneracji chodzą gorzej niż przed, do tego odbijanie piłeczki że problem jest z silnikiem z paliwem z vacum z brudnym bakiem itp dałem im 14 dni na zwrot kasy jeżeli tego nie zrobią idziemy do sądu - nie odpuszczę im tego, fakt że zapłaciłem o połowę mniej niż Ty ale 4 razy rozbierany był silnik 2X uszczelnienia nowe poszły i auto że 2 miesiace było unieruchomione, a i do tego kpl używanych wtrysków tak że droga to była zabawa.
Gdyby zrobili to tak jak należy nie było by problemu, a oni tylko w wymianę końcówek i czyszczenie ultradźwiękowe wierzą, jak im mówię że zapłon wypada że na innym wtrysku tego nie ma to on mi tłumaczy że brudne paliwo mam i taka gadka.
Wkurzylem się i w pt napisałem pismo przedsadowne do nich i do rzecznika i zobaczymy.


Jak Ci będzie telepal dalej i się nie ułoży, to kup uzywke z gwarancją i wymień ten wtrysk który ma największą korekcję na +.
Ale co może oznaczać ułożenie.... Jak wtryski są dobre to od razu dobrze pracują zarówno na zimnym jak i rozgrzanym motorze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...