Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie taka lekka sprawa. Mam teraz zalany olej w swojej audi castrol magnatec 10w40. Moj przebieg niby realny to 252000 km. Patrzac na silnik gdzie niegdzie cos tam lekko widac jakies przeblyski oleju jak by był moze za rzadki . Co sadzicie jak bym wymienił jutro olej z castrolna na VALVOLINE 10w40 ?? Zda to efekt ?? No i ogolnie na bagnecie tez widac ze ucieka. Ale nie jest to jakis duzy ubytek. Jak jest na bagnecie min max . I powinno byc po srodku to spada tak do min moze lekko mniej . Niech ktos sie wypowie kto ma olej Valvoline i mniej wiecej taki przebieg czy jest sens. Audi a4b5 99rok, Polift

Opublikowano (edytowane)

VALVOLINE 10w40 zalewaj śmiało,chociaż powinieneś mieć zalany 5w40,jest tyle tematów przejścia na syntetyk ...........,decyzja należy do ciebie.

Edytowane przez Leopold27
Opublikowano

Jak kupilem auto to juz byl lany taki olej 10w40 . W niemczech juz taki lali. Wiec zadnego problemu nie bedzie zalac Valvoline , zadnych efektow ubocznych nie bedzie ? Bardziej na pozytyw nie bedzie ubywał ??

Opublikowano

Jak kupilem auto to juz byl lany taki olej 10w40 . W niemczech juz taki lali. Wiec zadnego problemu nie bedzie zalac Valvoline , zadnych efektow ubocznych nie bedzie ? Bardziej na pozytyw nie bedzie ubywał ??

Możesz lać śmiało,mam takie wrażenie że po zmianie z mobila 10w40 na valvoline 10w40 mniej go silnik pobiera,ja dolewam ok 0,5l na 12 tys km.

Opublikowano

A jak to widac mniej wiecej na bagnecie ? Tez do minimum Ci ubywa ? Czy wiecej ? Chodzi mi jak widoczny jest ubytek u Cb na bagnecie ?


A czemu myslisz ze powinienem lac 5w40 ?

Opublikowano

A czemu myslisz ze powinienem lac 5w40 ?

Bo ten silnik powinien pracować na syntetyku z normą 505.00
Opublikowano

Ten silnik czyli 1,9 DI 75 km. Bo taki mam. ALe teraz raczej nie nalezy na taki zmienic co ?? Raczej niech bedzie 10w40 ? TYlko zmienie na valvoline jutro.

Opublikowano

Co to za silnik 1.9di?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No zwykly diesel 75 km. Ale normalnie turbinka jest i inter ;D Bez szalu v-max 180 /181 tak. Nic wiecej. troszke mółek ale ważne że jezdzi ponoć silnik nie do zajechania. Raczej go szczedze max tak jeźdze do 140 ale zadko raczej 120 tak sobie smigam.

Opublikowano (edytowane)

Zalej valvoline all climate 5w 40 a wycieki znikną.

I na pewno nie 75 km. Albo 90 albo 110

Edytowane przez jospethe
Opublikowano

Ten silnik czyli 1,9 DI 75 km. Bo taki mam. ALe teraz raczej nie nalezy na taki zmienic co ?? Raczej niech bedzie 10w40 ? TYlko zmienie na valvoline jutro.

Zalej go Valvoline 5W40 MaxLife ma prawie takie same parametry jak 10W40 a ulżysz silnikowi / smarowanie / przy rozruchu i podczas dochodzenia do temperatury roboczej silnika.

Zalej valvoline all climate 5w 40 a wycieki znikną.

I na pewno nie 75 km. Albo 90 albo 110

silnik ma 55 KW czyli 75 KM to jest 1.9 DI

Opublikowano

silnik ma 55 KW czyli 75 KM to jest 1.9 DI Dokladnie masz racje kolego jest to zwykly diesel 75 konikow. Bardzo malo jest ich w polsce mysle ze dziesiatki max . Kurcze lipa bo zamowilem juz 10w40 valvoline :( I co teraz lac go czy co robic ?? Zebym wiedzial ze taki trzeba to taki bym zamowil. A powiedzcie mi czym sie sugerujecie ze 5w40 trzeba ?? Ze ma tyle km czy ze to zwykly diesel czy co ?? :) Moze glupie pytanie ale nie wiem

Opublikowano

Chyba że kolega ma 1.9 td

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Qurwa jak mowie ze 1,9DI t0 tak jest. CHyba wiem co mam , czym jezdze co ?? I nie pytam jaki mam silnik tylko moje pytania o olej sa. Wiec prosze pisac na temat a nie robimy burdel

Opublikowano

To jak masz 1.9di to sobie poszukaj sam, bo nie wiem czy ktoś o takim słyszał i nie unoś się bo głupoty piszesz i oczekujesz odpowiedzi

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czlowieku jak bys mial troche pojecia i chcial sie troche uniesc to TY poczytaj . Bo 75 km a 90 km 1,9 . TO raczej te same silniki. Nie do konca oczywiscie ale wiekszosc czesci pasuje . Wiec mozna raczej sie sugerowac na tym silniku.

Opublikowano

To jak masz 1.9di to sobie poszukaj sam, bo nie wiem czy ktoś o takim słyszał i nie unoś się bo głupoty piszesz i oczekujesz odpowiedzi

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Nie głupoty tylko istniała taka osłabiona ze względu na stawki ubezpieczeń wersja 1.9 na kraje bodajże Beneluxu. Jest tam turbo, ale ze względu na niskie ciśnienie doładowania mało obciążone. Można śmiało wlać ten 10W40 i będzie jeździć i jeździć.

Opublikowano

Dzieki majkel. I dobrze piszesz chcialem sie upewnic tylko. DZieki i koncze temat pozdrawiam :) Jutro leje 10w40 Valvoline i mam nadzieje ze bedzie gicior nie bedzie ubytkow na bagnecie przez 10k km

Opublikowano

Wiem to kolego tylko to jest silnik 1.9TD oznaczenie AAZ a nie 1.9di jak się kolega upiera

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Daj spokój bo wiem jaki mam silnik 1.9 di a4 limo 55kw AFF. WIĘC kolego koniec tematu bo wiem lepiej co mam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...