Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 a 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie !

Chciałbym w swoim dieselku dokonać pewnych zmian. Od razu informuje że koszty mało mnie intersuja jeżeli ktoś by pisał ze mi się "nie opłaca" Chciałbym w swojej B6 włożyć 1.8T bex. Czy ktoś orientuje się jak wygląda wtedy sytuacja prawa ? Czy ogólnie taka przeróbka może być dokonana uwzględniając prawo i poprawki w dowodzie ? Bardzo proszę o odpowiedź

Opublikowano

To żadna przeróbka, wszystko P&P. Przekładasz, jedziesz na przegląd, wbijasz w dowód moc i pojemność i tyle.

Opublikowano (edytowane)

Porywasz się z motyką na saturna.
Ale jeśli masz dużo wolnego czasu i samozaparcia to nie będzie z tym problemu.
Po przekładce wystarczy zrobić przegląd i wsio.

może to edytuje bo nie każdy załapał mojego toku myślenia.


zmiana 1.9tdi jest jak zmiana PO na PiS, bez różnicy.
jakby robić swapa na 2.7biturbo, 4.2 itd to warto, taki 1.8t bez odpowiedniego wkładu finansowego nie jest taki wspaniały.

Edytowane przez tracer123
Opublikowano

Porywasz się z motyką na saturna.
Ale jeśli masz dużo wolnego czasu i samozaparcia to nie będzie z tym problemu.

Zawsze śmieszą mnie takie posty, masz w ogóle Ty pojęcie jakiekolwiek o tym? :-)

Opublikowano

Silnik, skrzynia, wiązki, immobiliser, pompa paliwa, ani to oplacalne ani warte zachodu.

Opublikowano

Porywasz się z motyką na saturna.

Ale jeśli masz dużo wolnego czasu i samozaparcia to nie będzie z tym problemu.

Zawsze śmieszą mnie takie posty, masz w ogóle Ty pojęcie jakiekolwiek o tym? :-)

Yy pojęcie ? Nie tacy magicy byli a Ty mi tutaj jakieś filozofie masz zamiar wypisywac ? To jest forum w sprawie niejasności zawsze można się kogokolwiek o coś dopytac

Porywasz się z motyką na saturna.

Ale jeśli masz dużo wolnego czasu i samozaparcia to nie będzie z tym problemu.

Zawsze śmieszą mnie takie posty, masz w ogóle Ty pojęcie jakiekolwiek o tym? :-)

Yy pojęcie ? Nie tacy magicy byli a Ty mi tutaj jakieś filozofie masz zamiar wypisywac ? To jest forum w sprawie niejasności zawsze można się kogokolwiek o coś dopytac

Nie chce Cię obrażać czy coś w tym stylu ale chyba po coś forum powstało :)

Opublikowano

Porywasz się z motyką na saturna.

Ale jeśli masz dużo wolnego czasu i samozaparcia to nie będzie z tym problemu.

Zawsze śmieszą mnie takie posty, masz w ogóle Ty pojęcie jakiekolwiek o tym? :-)

Yy pojęcie ? Nie tacy magicy byli a Ty mi tutaj jakieś filozofie masz zamiar wypisywac ? To jest forum w sprawie niejasności zawsze można się kogokolwiek o coś dopytac

Porywasz się z motyką na saturna.

Ale jeśli masz dużo wolnego czasu i samozaparcia to nie będzie z tym problemu.

Zawsze śmieszą mnie takie posty, masz w ogóle Ty pojęcie jakiekolwiek o tym? :-)

Yy pojęcie ? Nie tacy magicy byli a Ty mi tutaj jakieś filozofie masz zamiar wypisywac ? To jest forum w sprawie niejasności zawsze można się kogokolwiek o coś dopytac

Nie chce Cię obrażać czy coś w tym stylu ale chyba po coś forum powstało :)

Mistrzu moj post odnosil sie do.. tracer123 folguj troche.

Opublikowano

Ja właśnie jestem w trakcie takiej przekładki i żadnych motyk ani saturnów po drodze nie widziałem

Opublikowano

kolega tu na forum z 2 litrowej a5 zrobil rs5 5.2. i kto tu mowi o samozaparciu??

kolego smialo zakladaj bexa i dziel sie cennymi informacjami:)

Opublikowano

Widziałem w b6 silnik od RS6 4.2 Bi-Turbo. Gdyby wszyscy mieli myślenie nie opłaca się, a po co, sprzedaj kup inne to by nie istniały żadne fajne i ciekawe projekty i żylibyśmy w jaskiniach. Granice są po to żeby je przekraczać.

Opublikowano

Zmotaj dobrze 1.9 tdi za ta cene i bedzie lepiej jechał niż bex w seri.

Opublikowano

Zmotaj dobrze 1.9 tdi za ta cene i bedzie lepiej jechał niż bex w seri.

Nie będzie

Opublikowano

Koniec wywodów, kiedy zaczynałem szukać informacji na temat swapa z tdi na pb wszystkie posty były takie same, żadnych konkretów tylko stek niepotrzebnych opinii. Jeżeli chcecie opiszę Wam cały proces, wszystkie różnice, potencjalne problemy a nawet przybliżone koszty takiej zmiany silnika.

Opublikowano

Wszystka da sie zrobić pytanie tylko czy gra jest warta świeczki :)

Opublikowano

nie kumam czemu wszyscy się tak podniecają tym 1.8 t ani to super szybkie ani nie bezawaryjne nie mówiąc o spalaniu przy obecnych cenach paliwa..1.9 po dobrym programie tak samo dobrze lata jak nie lepiej przy połowę mniejszym spalaniu ..dla mnie robota nie warta zachodu..ale to oczywiście tylko moje zdanie..

Opublikowano

Mam takie zdanie jak jaro dlatego tez kiedys w audi b4 zmienilem benzynowy 2.3 na wlasnie 1.9 tdi asv odrazu z podniesieniem mocy do ponad 200KM

Mam takie zdanie jak jaro dlatego tez kiedys w audi b4 zmienilem benzynowy 2.3 na wlasnie 1.9 tdi asv odrazu z podniesieniem mocy do ponad 200KM

Opublikowano

Dokładnie tak bex wcale wspaniały nie jest 1.9 tdi bezproblemowo zrobisz 260 i korby sie nie ukreca przy ponad 400nm a nie jak w 1.8 t 380 i korba strzela.

Opublikowano

panowie umówmy się wcale nie trzeba robić 250 kucy ,wystarczy ze 130 zrobić koło 170 i 370 Nm i już to lata i bezdymnie i bez awaryjnie

Opublikowano

2.3 b4 nie da się założyć gazu ze względu na wtrysk mechaniczny, poza tym nie było tam benzyn z turbinami i najrozsądniej było wpakować turbo diesla jeżeli chciało się mieć mocne, oszczędne b4.Fakt

BEX wcale spaniały nie jest ale jeszcze nie jest, posiada na stanie turbo oraz wtryski które pozwolą na modyfikacje o 40 koni więcej względem innych 1.8T wzdłużnych. Fakt

Teraz zastanówmy się chwile nad cenami, silniki podobna cena tak więc koszty 1:1 , przy kosztach silnika rzędu 3500 warto poszukać całego auta z UK w celu redukcji kosztów ponieważ mamy wszystko do swapa plus całkiem sporo rzeczy które da się odsprzedać.

Korzyści, przy przekładce z 1.8T na tdi widzę głównie cenę opału czy lewej ropy, nic poza tym a w drugą stronę większe, mocniejsze sprzęgło z tdi które ładnie nam sklei nasze 240 koni na "samym programie" i pozamiata tdi posiadające ten sam stage. Nie zapominajcie moi drodzy, że dobre lpg w 1.8T to nie tylko oszczędności na poziomie kradzionej ropy ale też przyrost mocy i momentu dlatego też temat kosztów utrzymania uważam za zamknięty.

Nie wspomnę o cenach rynkowych, tdi quattro a 1.8T quattro no i o tym że mam w swoim garażu avf oraz 1.8t bfb, ten pierwszy około 170 koni drugi 220, Dodatkowo kupiłem avf quattro z uszkodzonym silnikiem i avj UK, dla mnie kiedy zobaczyłem diesla z uszkodzonym motorem było jasne i oczywiste jaki motor musi tam wpaść

Opublikowano

Na takie właśnie odpowiedzi czekałem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...