jaro36 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 wpadnij kiedyś do opola to zrobimy to porządnie z moim avf-em bo trzy długości auta do 130 km/h to kosmos ,coś jest nie tak ..
czareq Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 mam a3 1.9tdi na pompie zrobiona na 129ps i wiele razy lałem różne a4b6 1.8t 150ps wiec ta a3 z opisu to jakas zarżnięta i nie sugeruj sie dowodem no chyba ze a3 miało haldex w innym przypadku taka ośka wazy max jakies 1280kg (moja wazy 1227)
dami8705 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Miałem wcześniej A3 TDI pd 101 zrobione na 170KM (turbo ASZ,), teraz A4 B6 1.8T AVJ ( program, DP) 190KM,300NM i do 100km/h spokojnie na 2- ogarniam , gdzie w A3 byla 3 -ka. Panowie w dieslu trzeba mieszać biegami dlatego w sprincie nie są tak szybkie, co innego elastyczność... Po za tym a4 1.8T 150Km ma 8.9s do 100km/h, a A3 TDI 9.2s... Edytowane 29 Grudnia 2016 przez dami8705
audicoman Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ja kiedyś utarłem nosa cwaniaczkowi z Q7. Miałem jeszcze seryjne auto. Jadę sobie w trasie swoim rytmem (20-40 więcej niż przepisy nakazują), droga jednopasmowa, późna pora - noc. W połowie trasy włączył się za mną do ruchu z podporządkowanej typek, początkowo myślałem że to Skoda Yeti Wku*wiał mnie bo siedział mi ciągle na zderzaku ale nie wyprzedzał. Jako, że trasę znam to wiedziałem, że wkrótce będzie duże wzniesienie z dwoma pasami pod górę. Wbiłem 3 bieg w gotowości bojowej ok 70 km/h , zająłem prawy pas i czekam aż typek zacznie wyprzedzać. No i zaczął, to ja w palnik, jakiś czas przyśpieszał równo ze mną do momentu aż mi się trójka skończyła Wyprzedził mnie dosyć ślamazarnie i na klapie ujrzałem Q7 4.2 TDI Zdziwiłem się, że tak słabo jedzie to 4.2... Albo kierownik słaby... Jakbym wiedział, że to Q7 to bym się nie brał za taki sprint..
Sedrak Dan Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Miał klapę od tego modelu Myślę, że zmiana biegów tu ma dużo na rzeczy. U mnie na 3 do 140 dochodzę , a kolega w ropniaku przy 100 czwarty bieg zapina .... Jak sie nie umie szybko machać albo ma bieg z oporem wchodzi ( je*** dwójka .... ) to można przegrać. A co do momentu to strasznie mi brakuje w 1.8 u mnie i nie mogę się doczekać Stage I. Jeździłem jakiś czas temu Megan 1.9 130 KM i miałem wrażenie, że idzie jak szalone . Moment robi swoje. Chociaż z moich 163 koni cholera wie ile zostało
marcin4x4 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Oba silniki w serii to padaczki i żaden z nich nie rwie asfaltu, 1,9 niut jest mizerny i łagodnie osiągany więc nie wiem co was tam wciska.. starsze klekoty jak rwały to najczęściej miały problemy z wysterowaniem. BTW: autor chciał się po prostu pochwalić że objechał o 20 koni słabsze auto Edytowane 29 Grudnia 2016 przez marcin4x4
Sedrak Dan Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Oba silniki w serii to padaczki i żaden z nich nie rwie asfaltu, 1,9 niut jest mizerny i łagodnie osiągany więc nie wiem co was tam wciska.. starsze klekoty jak rwały to najczęściej miały problemy z wysterowaniem. BTW: autor chciał się po prostu pochwalić że objechał o 20 koni słabsze auto Ja akurat mówiłem o 1.9 dci, ale i tak moim zdaniem w tdi mocniej czuć kopa nawet jeśli słabsze. Ja np. raz starowałem z kolegą (BMW e46 330d 204 KM) to w ogóle nie było o czym mówić. Bez najmniejszego problemu przerabia mnie w każdej sytuacji , a u niego jak depniesz to głową o zagłówek się wali
WYSKUN Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2017 Oba silniki w serii to padaczki i żaden z nich nie rwie asfaltu, 1,9 niut jest mizerny i łagodnie osiągany więc nie wiem co was tam wciska.. starsze klekoty jak rwały to najczęściej miały problemy z wysterowaniem. BTW: autor chciał się po prostu pochwalić że objechał o 20 koni słabsze auto Ja akurat mówiłem o 1.9 dci, ale i tak moim zdaniem w tdi mocniej czuć kopa nawet jeśli słabsze. Ja np. raz starowałem z kolegą (BMW e46 330d 204 KM) to w ogóle nie było o czym mówić. Bez najmniejszego problemu przerabia mnie w każdej sytuacji , a u niego jak depniesz to głową o zagłówek się wali 330d to już inna liga:)
Sedrak Dan Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zastanawia mnie czy po przerobieniu 1.8T na Stage I jak będzie wyglądała konfrontacja z nim.
marcin4x4 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Tu jest wiele zmiennych, równie dobrze ktoś mógł zlać złe paliwo, mieć mało powietrza cokolwiek.. jak miałem serię 1,9 to mnie corsa potrafiła objechać, po prostu wstyd. Każdy silnik turbo ma potencjał który odblokujemy w rozsądnym budżecie. Soft + sprężarka oczko wyżej to naprawdę żaden wyczyn. W TDI można to zrobić taniej ale jak kogoś stać na lanie BP98 to i parę zł więcej na mody znajdzie
Kazik123 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 sam miałem 3.0 Q i mnie gość Toledo 1.9 tdi odleciał po jakimś czasie auto całkiem straciło moc przyczyną były zatkane kąty po naprawie widział tylko tylni zderzak więc różnica z przyspieszenia może wyniknąć z awarii auta lub też z umiejętności kierowcy ( mój wujek zawsze zmienia biegi przy 2 tyś. obrotach
audicoman Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zastanawia mnie czy po przerobieniu 1.8T na Stage I jak będzie wyglądała konfrontacja z nim. Myślę, że będzie podobnie jechać. Między serią a Stage I, jak Ty to zwiesz (każdy interpretuje to inaczej) to jest kolosalna różnica. Auto reaguje na każdym biegu na muśniecie gazem.
maciucha512 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 A ja bym spytał jak kondycja 1.9? gdzieś słyszałem, że strasznie się zamulają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się