Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BKE] Wymiana uszczelki pod głowicą 1.9 TDi BKE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledze.

Właśnie przymierzam się do wymiany uszczelki pod głowicą w moimi 1.9 BKE ponieważ ciągle zapowietrza mi się układ chłodzenia a test CO2 wyszedł pozytywnie. Ale mniejsza o to...

Potrzebuje waszej rady w zakresie części. Czy ktoś coś takiego robił i może doradzić.

1. Jaka uszczelka pod głowicą ( słyszałem o uszczelce od ARL 150KM) (jakiej firmy)

2 Jakie szpilki ( też słyszałem o szpilkach z ARL)

3. Jakiej firmy rozrząd wybrać bo odrazu bezie zmieniany.

Aktualnie silnik ma 230k przebiegu. Przy oleju zostanę takim jaki mam do tej pory czyli na MOTULU C3 5w40. Co o tym sądzicie ?

Z góry dzięki za odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ori BKE to raptem 115 KM i jak nie planujesz jakichś mocnych programów , to raczej nie ma sensu kombinować :decayed:

Co do uszczelki i śrub głowicy to ja na Twoim miejscu udał bym się po nie do ASO Skody lub Seata, żeby nie przepłacać , a jednocześnie mieć gwarancję dobrej jakości :hi:

Ori rozrządy sprzedaje kolega na naszym forum a jak nie to w powyższych ASO też spróbować zapytać o cenę .

Olej ma spełniać normę 505.01 chyba że ktoś DPF-a dołożył to 507.00 :decayed:

Na temat marki oleum się nie wypowiadam , bo nie chcę ugrzęznąć w długim sporze który lepszy :P:hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Jeżeli chodzi o śruby, uszczelki itp. daj ori lub znanych producentów np. Reinz, Elring. Rozrząd najlepiej ori z nową (nie regenerowaną) pompą wody. Pamiętaj, że należy wymienić też śruby trzymające wałek rozrządu, pompowtryski. Pewnie też panewki na wałku. Najważniejsze są gniazda pompowtrysków. Musisz je sprawdzić. Przy takim przebiegu na 99% będą wyrobione. Dobrze też dać nowe świece żarowe co by się później nie bawić z zerwanym gwintem ;)

Opublikowano

Moim zdaniem jak nie masz wiedzy mechanicznej to lepiej się nie zabieraj bo nabawisz się problemów ;)
 

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Plany są właśnie takie żeby zrobić z tego pare koni więcej i wtedy nie wracać już do tematu. Co do pompek to wczoraj robiłem test na vcds i wartości trzymają się w normach. A co do gniazd to aż taki pewniak, że powybijane? widziałem takie rzeczy w innych markach ale w audi się jeszcze nie spotkałem.  Czyli z tej rady wynika że szukać drugiej głowicy.  

Opublikowano

może masz szczęście i pompki były nieruszane od nowości, zdemontujesz PD zobaczysz stan gniazd, i tak trzeba się głowicy przyjrzeć (planowanie)szczelność zaworów, szukaj dobrej firmy od glowic to ocenia najlepiej.

Opublikowano

nie jest to reguła że są wyrobione gniazda po określonym przebiegu, ale najpewniej będzie lepiej jeśli nikt nie grzebał, do tej pory

wstaw normalne graty, będzie i taniej i na pewno nie gorzej.

jeśli Twoja glowica będzie trup to się odezwij do mnie,mam taką w b.dobrym stanie ,i tanio oddam

Opublikowano

Z tego co wiem to wcześniej nie było nic grzebane bo samochód praktycznie od nowości w wiadomych rękach. Zdejmę to zobaczymy co tam w trawie piszczy.  Jeżeli moja będzie trup to będę się odzywał. A wracając to tematu firm to znacie może jakieś dobre firmy w województwie Podlaskim lub Mazowieckim?? Myślałem o Dziak Motosport chociaż nie ukrywam, że wolałbym coś bliżej. W tym tygodniu własnie wybiorę się do serwisu Skody niech mi wyceni graty. Miałem tam praktyki to jakiś rabat może wpadnie;D 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...