michcio1985 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 na filmiku puka tak jak u mnie wczoraj po wstawieniu nowych szklanek i zaraz po odpaleniu, po dwóch minutach przeszło, może to szklanki nieregularnie dają ciała? by pasowalo że raz załapuje raz nie,
wielki1980 Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 7 minut temu, michcio1985 napisał: na filmiku puka tak jak u mnie wczoraj po wstawieniu nowych szklanek i zaraz po odpaleniu, po dwóch minutach przeszło, może to szklanki nieregularnie dają ciała? by pasowalo że raz załapuje raz nie, Słuchaj- tak było ale teraz głowica jest po kapitalnym remoncie- wszystko w niej nowe. Zawartość dodana 6 minutes later 13 minut temu, michcio1985 napisał: na filmiku puka tak jak u mnie wczoraj po wstawieniu nowych szklanek i zaraz po odpaleniu, po dwóch minutach przeszło, może to szklanki nieregularnie dają ciała? by pasowalo że raz załapuje raz nie, Co miałeś na myśli z tym tandemem. jakiś czas temu uszczelniałem króciec podciśnienia pompy vacum- kojarzę fakty i może to pompa szwankuje? Zawartość dodana 14 minutes later po tym remoncie głowicy pewnie mechanik nie podłączył kabla czujnika temp bo mam taki błąd: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to Plus Czepiam sie wszystkiego - może mieć to jakiś wpływ że auto zmulone?
kamil-vag Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 59 minut temu, wielki1980 napisał: po tym remoncie głowicy pewnie mechanik nie podłączył kabla czujnika temp bo mam taki błąd: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to Plus Czepiam sie wszystkiego - może mieć to jakiś wpływ że auto zmulone? Odpada - to czujnik temperatury zewnętrznej a nie G62... Jesteś pewny tego mechanika ? Że robił zgodnie z serwisówką, dokręcił dynamometrem wszystko itp ? Jakie szklanki założyłeś i wałek ? ? ? Kompresje zmierzyłeś ? ? ? Bipy nie są dużo na minus, ale można od niczego ciśnienie pompy sprawdzić...
wielki1980 Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 20 minut temu, kamil-vag napisał: Odpada - to czujnik temperatury zewnętrznej a nie G62... Jesteś pewny tego mechanika ? Że robił zgodnie z serwisówką, dokręcił dynamometrem wszystko itp ? Jakie szklanki założyłeś i wałek ? ? ? Kompresje zmierzyłeś ? ? ? Bipy nie są dużo na minus, ale można od niczego ciśnienie pompy sprawdzić... Mechanik niby polecony- ale ręki sobie uciąć nie dam. Ma warsztat w którym robi szlify głowic i sprzęt do tego. Myślę że wie co robi.
kamil-vag Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania). Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego... Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ?
wielki1980 Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 10 minut temu, kamil-vag napisał: Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania). Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego... Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? No kleiłem króciec niedawno- nie mam wakuometra żeby sprawdzić podciśnienie. Hamulec ok i widzę że jak robię test wyjść to sztanga działa. Zawartość dodana 1 minute later Teraz, wielki1980 napisał: No kleiłem króciec niedawno- nie mam wakuometra żeby sprawdzić podciśnienie. Hamulec ok i widzę że jak robię test wyjść to sztanga działa. Na logach widać , że turbo doładowuje...
kamil-vag Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Może teraz zrozumiesz o co mi kaman Powinien mieć taki delikatny overboost...
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 9 godzin temu, kamil-vag napisał: Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania). Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego... Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? ale zauważ, ze w BSie wstaje w 2 sek, wiec dramatu nie ma, ale podciśnienie i przestawialnosc kierownic rozumiem sprawdzone na dzień dobry. Zawartość dodana 1 minute later ew. dziurawy dolot.
wielki1980 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 14 godzin temu, kamil-vag napisał: Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania). Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego... Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? Krociec szczelny. Moze to pompowtryski? Jak sprawdzic czy sa sprawne?
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Napisałem od czego zacząć. PD wg logów są ok. Natomiast faktyczna diagnoza, po demontażu, rozmontowaniu, wyczyszczeniu, ponownym złożeniu i weryfikacji na testerze do PD.
wielki1980 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 20 godzin temu, kamil-vag napisał: Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania). Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego... Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? Ciśnienie narasta ale po przekroczeniu nawet 3000obr auto nie ma kopa tego co miało. Zawartość dodana 17 minutes later 16 minut temu, wielki1980 napisał: Ciśnienie narasta ale po przekroczeniu nawet 3000obr auto nie ma kopa tego co miało. Panowie podpowiedzcie coś bo jadę jutro do mechanika który robił remont. Chce mieć jakieś asy w rękawie...
kamil-vag Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Myślę, że wszystko zostało już napisane co sprawdzić itp...
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 38 minut temu, wielki1980 napisał: Chce mieć jakieś asy w rękawie... Myślę, że to nie jest metoda... z założenia, wypowiedź "as w rękawie" jest pejoratywna...
wielki1980 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 Dnia 11.02.2017 o 22:26, kamil-vag napisał: Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania). Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego... Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? Panowie a może to zatkany katalizator jest przyczyną "zmulenia" auta.
kamil-vag Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Łukasz nie ma co gdybać - auto na warsztat i posprawdzać to co tu było opisane i katalizator też możesz sprawdzić...
wielki1980 Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 Auto u mechanika i nie mogą dojść końca co mu jest. Czepili się turbiny - nie wiem czy jest sens.
wielki1980 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Turbina ok , pompa vacum podmieniona, wężyki podciśnienia sprawdzone, wydech drożny a dalej nie jedzie. Mechanik nie wie czego się już czepić. Edytowane 2 Marca 2017 przez wielki1980
CzarekJ Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Jakie jest ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej? Edytowane 2 Marca 2017 przez CzarekJ
wielki1980 Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 10 godzin temu, CzarekJ napisał: Jakie jest ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej? Pompa tandemowa podmieniana więc raczej poprawne. Nie wiem jakie ciśnienie bo nie byłem przy pomiarach mechanika.
Musashi Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Dnia 11.02.2017 o 19:56, Musashi napisał: Logi źle nie wyglądają. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to pomiar ciśnienia paliwa z tandem, ew. za mocno cofnięte śruby regulacyjne PD. ponadto to co Kamil napisal, nt. N75, podciśnień czy siłownika zawsze można sprawdzić, jednak jak rozumiem auto przed naprawą głowicy dynamikę miało lepszą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się