kedzior96 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Witam przedstawiam wam moje auto które jest w posiadaniu od grudnia 2015r auto przeszło kilka modyfikacji lepsze gorsze nie wiem auto bardzo mi się podoba i będę dążyć aby jeszcze lepiej mi sie podobalo. auto najprawdopodobniej z palety kolorystycznej amerykańskiej L0B9. w aucie pracuje 6 cyl silnik ack 2.8 o mocy 193km zasilany instalacja gazową (założoną w styczniu 2016r), jest wyposażony bardzo bogato. zawieszenie oryginał 1be, wahacze MS tył cały na lemforderze, tarcze przewody klocki płyny eksploatacyjne nowe, stan techniczny bardzo dobry, zero luzów, swiece bosch, przewody magnet marelii, cewka NGK, olej valvoline 5w40 obecnie pomalowane w kolor, rolka na lato to tomason tn1 17 cali rolka na zimę to oryginały audi 17 cali. fotki chronologicznie od początku do końca W planach : radio 2 din Dekory z drewna w carbon 5D Slupki wewnatrz na czarno Gwint kw2 Montaz skrzyni 6b Wskaznik ladowania i wskaznik temp oleju Skladane lusterka Progi w kolor Lotka z saba 95 Edytowane 29 Kwietnia 2017 przez kedzior96
bjks88 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 No chyba nie taka full, brakuje woltomierza i wskaźnika temp. oleju, stołki ręcznie regulowane. ESP, ASR ma? Opisz modyfikacje
kedzior96 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 esp chyba ma tego nie wiem asr w quattro pierwsze słyszę a to zaraz edytuję lampy us, front polift, recaro, podświetlanie nóg, bose, sub w bagazniku, zderzak na gładko, automatyczne swiatła, obrysy us,
SwogONE Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Koledze chyba chodziło o to, że w wersji jakiej wyjeżdżał z fabryki to nie jest to aż takie bogate Wstaw lepsze foty, najlepiej umytej bo aktualnie to nie prezentuje się tak jak mogłaby.
kedzior96 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 Jak narazie czeka w garazu pod kocem doslownie do kwietnia, w kwietniu rozbirka srodka, pranie konserwacja wygluszenie podlogi i caly na czarno bez podsufitki wtedy wpadnie zderzak z us, dokladki w kolor progi w kolor, recaro,glinkowanie, polerka, woskowanie moze klapa us i pdc. nowe opony uniroyal rain sport 3 lub dunlop. Wycieraczki aero, ogarniecie srodka cb radio navi uchwyty kamerka, wpadnie dodatkowe 2 uchwyty na napoje, ogarniety panel z popielnicza i przygotowanie do wyjazdu na kilka miesiecy ogolnie auto chce zrobic na tip top aby za granica tez popatrzeli i aby ciut w oko sie rzucalo
Brzeziak Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Na plus to silnik i quattro. Kolor też śliczny, zawsze mi się podobał. Ale nie jestem zwolennikiem kundlenia przed liftów z po liftami, albo jedno albo drugie Na Twoim miejscu ogarną bym jeszcze te czujniki cofania na zderzaku z tyłu, wygląda to ochydnie i nie pasuje do niczego. Nie lepiej ori w dokładkę dać? Co do wyglądu to po lakierniku, gwint, jakaś 18 i będzie
SwogONE Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Co też jest dziwne bo powinien mieć już pół-lifta jak u mnie
kedzior96 Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 Byl połlift. Tyle ze przod z lifta i tyl z lifta lampy ale bedzie i zderzak pdc 18 cali nie bedzie bo nasze kochane drogi a gwint to hym chyba ze z regulacja twardosci ale to odległy temat. Wymiana lamp to standardowo mlodziej wyglada teraz trzeba ogarnac w kwietniu auto bo jak narazie polak pod kocem trzyma od razu po powrocie po komplet nowych gumiaczy ogarniamy i cel skandynawia.
enczu Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 13 godzin temu, kedzior96 napisał: Byl połlift. Tyle ze przod z lifta i tyl z lifta lampy ale bedzie i zderzak pdc 18 cali nie bedzie bo nasze kochane drogi a gwint to hym chyba ze z regulacja twardosci ale to odległy temat. Wymiana lamp to standardowo mlodziej wyglada teraz trzeba ogarnac w kwietniu auto bo jak narazie polak pod kocem trzyma od razu po powrocie po komplet nowych gumiaczy ogarniamy i cel skandynawia. Gwint nie znaczy beton. Zdziwiłbyś się jak pracuje gwint, który nie jest skręcony do ziemi żeby szurać brzuchem. Ja nigdy nie wrócę do seryjnego zawieszenia. Miałem 18 na 215/40/18 i gwint i jeździło się bardzo spoko. Dziury łapane i wszystko całe. Uważać więcej trzeba ale bez paranoi jak przy naciągach. Kupując szerszą gume już masz większy spokój. Nie popadajmy w paranoje bo nowe serie wyjeżdżają na profilach 40 i 18, 19, 20... A co do koloru, samego odcienia nie komentuje po zdjęciach, ale szkoda, że malowanie trochę jednak widać..
lukaszwidz3 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Tak jak stwierdził enczu GWINT to nie taczki. Oczywiście skręcając gwint będzie twardo ale jeżeli obniżył być 3- 4 cm od oryginału to zobaczysz że nie odczujesz dużej różnicy co do kół to nie będę komentował miałem 17 i z radością przesiadłem się na 18
Brzeziak Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 18 to takie minimum zeby to jakos wyglądało. Ja latam na 215/35/18 i dla mnie bajka, nawet jak na TaTesco. Jeżdżę tak na codzień i również nie mam zamiaru wracać do seryjnego zawieszenia. Strach ma wielkie oczy i tyle.
kedzior96 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) W sumie to odradzil mi brat gwint swoja droga gwint to +- 1400 zl a to juz taka o sumka wiec poczeka az sie trafi cos tanszego tak malowanie spierd. Niestety lakierowalem sam ale i tak jestem pelen powiwu ze maske kiepsko polakierowalem. Bedzie jeszcze raz malowana. Niestety ale badzo ciezko dobrac ten kolor. Hym i tak bedzie malowana maska na nowo przy okazji jak ogarne klape usa i zderzak z pdc do 18 cali nie jestem przekonany po tym jak rozje* sobie felge i opone na dziurze. Felge cale szczescie wyprostowalem bo byla lekko krzywa ale opone c**j strzelil. Niestety ale w nocy deszczowa pogode nie widzialem dziury Chcialem kupic 18 cali na lato a na zime zostawic nadal 17 ale kurcze sam nie wiem choc mam troche namyslu bo i tak kupuje nowe opony i tak Swego czasu znalazlem gwint z regulacja twardosci ale byl do regeneracji wiec sobie odpuscilem. Od zawsze chcialem gwint mialem w a3 8l kit obnizajacy ale byla twarda w ch*j i wykrzywil sie kielich od mc persona. Kit h&r Edytowane 18 Lutego 2017 przez kedzior96
OFF Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Gwint 1400 zł ? Jaki to gwint? Ktoś poleca gwint MTS'a na słabe / bardzo słabe drogi ?
kedzior96 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Niestety ale mts. Na inny z regulacja twardosci to mnie nie stac chyba ze uzywka.
OFF Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Ja też planuje MTS'a wrzucić. Czy ktoś ma jakieś subiektywne opinie ?
OficeR Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Do 1300 kupisz w ladnym stanie uzywke kw v1 inox
kedzior96 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Dnia Sunday, February 19, 2017 o 09:35, OficeR napisał: Do 1300 kupisz w ladnym stanie uzywke kw v1 inox A wiesz moze gdzie? bo ciezko z tym tematem :/
OficeR Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 A wiesz moze gdzie? bo ciezko z tym tematem :/ Do quattro bedzie ciezko ale znajdzie sie cos jak bedziesz sledzil na bierzaco strony z aukcjami. Czasami ludzie sprzedaja i nie wiedza co. Inox v1 jest na allegro ale do fwd
kedzior96 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 No wlasnie znalazlem raz ale do regeneracji a to moglo pochlonac 3 razy tyle bo nie widomo w jakim stanie.
Adrian08061989 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Na olx wisi gwint do quattro chyba nawet jakis nowy czy malo uzywany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się