Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.8 quattro biała perła us. kedzior96


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam przedstawiam wam moje auto które jest w posiadaniu od grudnia 2015r auto przeszło kilka modyfikacji lepsze gorsze nie wiem :) auto bardzo mi się podoba i będę dążyć aby jeszcze lepiej mi sie podobalo.  auto najprawdopodobniej z palety kolorystycznej amerykańskiej L0B9. w aucie pracuje  6 cyl silnik ack 2.8 o mocy 193km zasilany instalacja gazową (założoną w styczniu 2016r), jest wyposażony bardzo bogato.

zawieszenie oryginał 1be, wahacze MS tył cały na lemforderze, tarcze przewody klocki płyny eksploatacyjne nowe, stan techniczny bardzo dobry, zero luzów, swiece bosch, przewody magnet marelii, cewka NGK, olej valvoline 5w40 

obecnie pomalowane w kolor, rolka na lato to tomason tn1 17 cali rolka na zimę to oryginały audi 17 cali.

fotki chronologicznie od początku do końca :)

W planach :

radio 2 din 

Dekory z drewna w carbon 5D 

Slupki wewnatrz na czarno 

Gwint kw2 

Montaz skrzyni 6b

Wskaznik ladowania i wskaznik temp oleju 

Skladane lusterka 

Progi w kolor 

Lotka z saba 95 

 

 

20151221_151930.jpg

20151221_151941.jpg

20151221_151955.jpg

20151222_092025.jpg

20151222_092029.jpg

20160328_124413.jpg

20160328_124426.jpg

20160521_172355.jpg

20160522_082102.jpg

20160524_075618.jpg

20160613_133707.jpg

20160613_142101.jpg

20160719_194259.jpg

20160720_205139.jpg

20160727_080229.jpg

20160806_182510.jpg

20160812_191944.jpg

20160812_191952.jpg

20160812_192055.jpg

20160812_192126.jpg

20160812_192138.jpg

20161027_210112.jpg

20161028_132943.jpg

20161028_133005.jpg

20161106_095201.jpg

20161107_081455.jpg

20161225_170859.jpg

20170104_144153.jpg

20170104_144201.jpg

20170105_194145.jpg

20170105_194315.jpg

20170121_173613 — kopia.jpg

20170127_004138.jpg

received_654012034787175.jpeg

18209438_1897566683814441_1494768972_o.jpg

18195250_1897025000535276_646174096_o.jpg

18197659_1897923900445386_976644911_n.jpg

18191521_1897924040445372_964171785_n.jpg

Edytowane przez kedzior96
Opublikowano

No chyba nie taka full, brakuje woltomierza i wskaźnika temp. oleju, stołki ręcznie regulowane. ESP, ASR ma? Opisz modyfikacje :)

Opublikowano

esp chyba ma tego nie wiem asr w quattro pierwsze słyszę :) a to zaraz edytuję :) 

lampy us, front polift, recaro, podświetlanie nóg, bose, sub w bagazniku, zderzak na gładko, automatyczne swiatła, obrysy us, :) 

Opublikowano

Koledze chyba chodziło o to, że w wersji jakiej wyjeżdżał z fabryki to nie jest to aż takie bogate :) Wstaw lepsze foty, najlepiej umytej bo aktualnie to nie prezentuje się tak jak mogłaby.

Opublikowano

Jak narazie czeka w garazu pod kocem doslownie do kwietnia, w kwietniu rozbirka srodka, pranie konserwacja wygluszenie podlogi i caly na czarno bez podsufitki wtedy wpadnie zderzak z us, dokladki w kolor progi w kolor, recaro,glinkowanie, polerka, woskowanie moze klapa us i pdc. nowe opony uniroyal rain sport 3 lub dunlop. Wycieraczki aero, ogarniecie srodka cb radio navi uchwyty kamerka, wpadnie dodatkowe 2 uchwyty na napoje, ogarniety  panel z popielnicza i przygotowanie do wyjazdu na kilka miesiecy :) ogolnie auto chce zrobic na tip top aby za granica tez popatrzeli i aby ciut w oko sie rzucalo ;) 

Opublikowano

Na plus to silnik i quattro. Kolor też śliczny, zawsze mi się podobał.
Ale nie jestem zwolennikiem kundlenia przed liftów z po liftami, albo jedno albo drugie;)
Na Twoim miejscu ogarną bym jeszcze te czujniki cofania na zderzaku z tyłu, wygląda to ochydnie i nie pasuje do niczego. Nie lepiej ori w dokładkę dać?
Co do wyglądu to po lakierniku, gwint, jakaś 18 i będzie:thumbup1:

Opublikowano

Co też jest dziwne bo powinien mieć już pół-lifta jak u mnie ;) 

Opublikowano

Byl połlift. Tyle ze przod z lifta i tyl z lifta lampy ale bedzie i zderzak pdc ;) 18 cali nie bedzie bo nasze kochane drogi a gwint to hym chyba ze z regulacja twardosci ;) ale to odległy temat. Wymiana lamp to standardowo mlodziej wyglada ;) teraz trzeba ogarnac w kwietniu auto bo jak narazie polak pod kocem trzyma :D od razu po powrocie po komplet nowych gumiaczy ogarniamy i cel skandynawia. :) 

Opublikowano
13 godzin temu, kedzior96 napisał:

Byl połlift. Tyle ze przod z lifta i tyl z lifta lampy ale bedzie i zderzak pdc ;) 18 cali nie bedzie bo nasze kochane drogi a gwint to hym chyba ze z regulacja twardosci ;) ale to odległy temat. Wymiana lamp to standardowo mlodziej wyglada ;) teraz trzeba ogarnac w kwietniu auto bo jak narazie polak pod kocem trzyma :D od razu po powrocie po komplet nowych gumiaczy ogarniamy i cel skandynawia. :) 

Gwint nie znaczy beton. Zdziwiłbyś się jak pracuje gwint, który nie jest skręcony do ziemi żeby szurać brzuchem. Ja nigdy nie wrócę do seryjnego zawieszenia. Miałem 18 na 215/40/18 i gwint i jeździło się bardzo spoko. Dziury łapane i wszystko całe. Uważać więcej trzeba ale bez paranoi jak przy naciągach. Kupując szerszą gume już masz większy spokój. Nie popadajmy w paranoje bo nowe serie wyjeżdżają na profilach 40 i 18, 19, 20... :facepalm: 

A co do koloru, samego odcienia nie komentuje po zdjęciach, ale szkoda, że malowanie trochę jednak widać..

Opublikowano

Tak jak stwierdził enczu GWINT to nie taczki. Oczywiście skręcając gwint będzie twardo ale jeżeli obniżył być 3- 4 cm od oryginału to zobaczysz że nie odczujesz dużej różnicy co do kół to nie będę komentował miałem 17 i z radością przesiadłem się na 18 :)

Opublikowano

18 to takie minimum zeby to jakos wyglądało. Ja latam na 215/35/18 i dla mnie bajka, nawet jak na TaTesco. Jeżdżę tak na codzień  i również nie mam zamiaru wracać do seryjnego zawieszenia. 

Strach ma wielkie oczy i tyle.

Opublikowano (edytowane)

W sumie to odradzil mi brat gwint :) swoja droga gwint to +- 1400 zl a to juz taka o sumka wiec poczeka az sie trafi cos tanszego :) tak malowanie spierd. Niestety lakierowalem sam ale i tak jestem pelen powiwu ze maske kiepsko polakierowalem. Bedzie jeszcze raz malowana. Niestety ale badzo ciezko dobrac ten kolor. Hym i tak bedzie malowana maska na nowo przy okazji jak ogarne klape usa i zderzak z pdc :) do 18 cali nie jestem przekonany po tym jak rozje* sobie felge i opone na dziurze. Felge cale szczescie wyprostowalem bo byla lekko krzywa ale opone c**j strzelil. Niestety ale w nocy deszczowa pogode nie widzialem dziury

Chcialem kupic 18 cali na lato a na zime zostawic nadal 17 ale kurcze sam nie wiem choc mam troche namyslu bo i tak kupuje nowe opony i tak :D 

Swego czasu znalazlem gwint z regulacja twardosci ale byl do regeneracji wiec sobie odpuscilem. Od zawsze chcialem gwint mialem w a3 8l kit obnizajacy ale byla twarda w ch*j i wykrzywil sie kielich od mc persona. Kit h&r 

Edytowane przez kedzior96
Opublikowano

Gwint 1400 zł ? Jaki to gwint?

Ktoś poleca gwint MTS'a na słabe / bardzo słabe drogi ?

Opublikowano

Niestety ale mts. Na inny z regulacja twardosci to mnie nie stac chyba ze uzywka. 

Opublikowano

Ja też planuje MTS'a wrzucić. Czy ktoś ma jakieś subiektywne opinie ?

Opublikowano

Do 1300 kupisz w ladnym stanie uzywke kw v1 inox

Opublikowano
Dnia Sunday, February 19, 2017 o 09:35, OficeR napisał:

Do 1300 kupisz w ladnym stanie uzywke kw v1 inox

A wiesz moze gdzie? bo ciezko z tym tematem :/ 

Opublikowano
A wiesz moze gdzie? bo ciezko z tym tematem :/ 

Do quattro bedzie ciezko ale znajdzie sie cos jak bedziesz sledzil na bierzaco strony z aukcjami. Czasami ludzie sprzedaja i nie wiedza co. Inox v1 jest na allegro ale do fwd

 

Opublikowano

No wlasnie znalazlem raz ale do regeneracji a to moglo pochlonac 3 razy tyle bo nie widomo w jakim stanie.

Opublikowano

Na olx wisi gwint do quattro chyba nawet jakis nowy czy malo uzywany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...