Robero321 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 5 godzin temu, salamon napisał: Ludzie boją się aktywować tej funkcji ponieważ istnieje takie przekonanie że w momencie wypadku nikt się do nich nie dostanie.Sam jeżdzę z uruchomioną tą funkcją Też mam uruchomioną ta opcję samochód z europy
JawoR36 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 22 minuty temu, bobikos napisał: Otwórz mechanicznie wkładkę od strony kierowcy. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Jest to jakiś pomysł. Tylko czy aby wcześniej nie podda się wkładka, która jak się zerwie nie otworzy drzwi? Chyba, że jak się zerwie, to właśnie otworzy.. Sprawdzę kiedyś.
kresek Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Rozwiercając, wyrywając itd wkladke wystarczy później przekręcić zwykłym śrubokrętem. Najprostsza opcja. A jak nie to przez zamek bagażnika, tam masz tylko 3 kabelki od wkładki po zdemontowaniu tapicerki.
JawoR36 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 A jak przekręcę wkładkę w bagażniku to reszta auta też się otworzy? Może tam bym pokombinował z kabelkami.
GreGoriO Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Nie otwieraWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 No dobra ktoś napisał ze jest opcja safe ale nikt nie napisał że akurat w tym aucie jest aktywna. W normalnym b6 wchodzisz do środka i otwierasz centralny klamką. W ciągu ostatniego roku robiłem ok 30 sztuk b6 i w kazdej tak było.
salamon Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Ja pisałem że możliwe jest iż ta funkcja jest uruchomiona u kolegi ponieważ tak właśnie zachowują się klamki przy jej aktywacji czyli brak możliwości otwarcia od środka. Tutaj masz pokazane o co chodzi, co prawda na przykładzie polo ale zasada działania jest taka sama https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjn8vOW3q7SAhVCP5oKHUAzByMQFggvMAI&url=http%3A%2F%2Finstr.vw.nm.com.pl%2Fpolo-safe-lock%2F&usg=AFQjCNFYpwmRKVR0d1m7-hjiFgN4lASrKA Edytowane 26 Lutego 2017 przez salamon
RumJanek Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Ja miałem to samo w golfie 4, wybite wszystkie 4 szyby, próba sforsowania tapicerki w drzwiach, wykrecili całe audio z auta i kładąc oparcie kanapy, dostali się do bagażnika. Jeśli pilotem zarygluje podwójnie, nie ma bata żeby otworzyć za klamki od środka, jedynie centralny musi dostać sygnał/napięcie żeby puścić i rozblokowac drzwi.
JawoR36 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 Gdzie znajdę jakiś schemat kabli do zamka? Jak nie ma nic takiego to rozpruję jakieś drzwi i sam dojdę które kable odpowiadają za działanie zamka.
GreGoriO Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 ElsaWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
devilosek Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Przy jeździe to bez sensu a istnieje ryzyko że po wypadku nie wyjdziesz z samochodu już były takie przypadki więc ja bym jej nie włączał w trakcie jazdy ale to tylko moje zdanie Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
devilosek Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Szkoda że w mojej B8 nie ma włączonej tej funkcji bo do zamykania samochodu fajna sprawa jakieś dodatkowe zabezpieczenie zawsze Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Jawor ostatnio robiłem Polo z 2007 i myślę że w b6 będzie tak samo. Do zamka dochodzi 8 pinow, 1 i 2 pin to zasilanie silniczka od centralnego, pozostałe dochodzą do 3 mikrostykow wiec nas nie obchodzą. Centralny w polo obsługuje centralna elektryka ale w b6 będzie to modol komfortu, musisz znalesc w schemacie pin 1 i 2 danych drzwi na kostce modol komfortu i podać na nie dwa impulsy po 12v mam gdzieś zapisane na który pin dać + aby otworzyć centralny wiec jeśli będzie ci to potrzebne to poszukam tyle ze pozostaje problem znalezienia które to będą piny na kostce modolu. Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez lukaszooo
adrian242424 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 (edytowane) Trzymaj, M46 zamek kierowcy, pin 1 to prawdopodobnie masa, pin 2 i 9 sygnał (+) M48 zamek pasażera M47 i M49 zamek drzwi tył (lewy i prawy) Edytowane 18 Kwietnia 2017 przez adrian242424
lukaszooo Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Faktycznie w b6 do zamka dochodzi kostka 9 pinowa. W polo po podaniu + na pin 1 i masy na pin 2 zamek sie rozryglowuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się