Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt duże spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj go odebrałem i jeszcze nie jeździłem w trasę.
Mechanik zrobił regenerację zacisku hamulca tylnego i teraz jak jadę to czuję tak jakby coś blokowało koła (tak jakby był zaciągnięty ręczny).
Teraz gorzej odpala bardziej nierówno chodzi silnik.
W VAG-u nie ma żadnych błędów, ale adaptacji nie mogę zrobić gdyż nie mam samych 0 w 3 kratce w adaptacji przepustnicy. Temperatura ponad 90 stopni.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 minuty temu, danioRM napisał:

Mechanik zrobił regenerację zacisku hamulca tylnego i teraz jak jadę to czuję tak jakby coś blokowało koła (tak jakby był zaciągnięty ręczny).
Teraz gorzej odpala bardziej nierówno chodzi silnik.

Jedź na reklamację, zacisk powinien od początku działać prawidłowo, nie ma czegoś takiego jak ułożenie się... jak blokuje koło to dopiero teraz będzie spalanie...

Opublikowano
2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Jedź na reklamację, zacisk powinien od początku działać prawidłowo, nie ma czegoś takiego jak ułożenie się... jak blokuje koło to dopiero teraz będzie spalanie...

Dzwoniłem do niego, jutro jadę ponownie :)

Ale tego mechanika każdy poleca. Wspominał coś o tym, że hamulec będzie blokował koła.

A o co chodzi z tą adaptacją, czemu nie da jej się zrobić?

Opublikowano
Teraz, danioRM napisał:

A o co chodzi z tą adaptacją, czemu nie da jej się zrobić?

albo uszkodzona przepustnica albo jej zasilanie... trzeba by miernik w łapę i posprawdzać co trzeba...

Opublikowano

Czujnik temp możesz od razu zmienić.. maxgear powiedz mechanikowi niech sobie sam taki założy..

Termostat co to za firma? Wsadź porządny z Wahlera, 95 na klimatroniku to chyba za dużo, ja miałem 95 jak miałem wadliwy czujnik. Jak temp dobrze pokazuje na zegarze to reszta mnie nie interesuje.

Opublikowano

Termostat EPS i czujnik MaxGear - takie połączenie nie wróży dobrze :P Dlatego od razu zapytałem , czy już jest dobrze haha...

danioRM - współczuje Ci naprawdę...

Opublikowano

@kamil-vag

Wróciłem już od mechanika.
Auto pracowało na 3 cylindry, drugi nie działał. Świeca była cała w oleju, po wyczyszczeniu jej autko chodzi tak jak wcześniej. 
Powiedział mi, że ciśnienie wynosi 13 barów, wcześniej u kolegi mechanika wyszło 7-8 barów. Skąd taka różnica?
Sprawdził mi przewody zapłonowe, są ok.
Ale silnik bierze olej, na świecy był nagar z oleju. Zaproponował wymianę świec, a jeśli nic by nie pomogło, wymianę uszczelniaczy zaworowych. Jak myślicie?

Jest sens to robić czy lepiej go sprzedać?

Opublikowano

cisnienie bedzie wyższe bo olej uszczelnia pierścienie, niestety mechanik nie przyłożył sie, nie wiem po co wogóle zabrał się za zawieszenie hamulce jak silnik ledwo ciągnie, potrzebujesz dobrej diagnostyki a nie jakiegoś wymieniania na pałe. Pozatym nie wiem czemu w polsce jak coś sie dzieje w aucie to sprzedaje się auto uszkodzone i robi ludzi w huuja, jak dałeś sie naciągnąc to nie sprzedawaj gówna innym.

Opublikowano (edytowane)

@kamil-vag@k232 @romanzlasu

Dzisiaj odebrałem auto kolejny raz od mechanika. Wymienione zostały uszczelniacze oraz świece zapłonowe NGK. Poza tym okazało się, że 3 szklanki się rozpadły, ale najlepiej wymienić je wszystkie, czyli 8szt. 
Przy okazji została wymieniona uszczelka pokrywy zaworów.
Mechanik poinformował mnie także, że przy demontażu został uszkodzony czujnik położenia wału. Został wymieniony na jego koszt.
Po tej naprawie silnik inaczej chodzi, czuć poprawę :)
Ciśnienie pompy paliwa wynosi 3,5 bara.

 

Części:
Uszczelniacz trzonka zaworów 8szt – 13zł

Popychacz zaworu 8szt - 147zł
Uszczelka pokrywy zaworów – 26zł
Świeca zapłonowa 4szt – 82zł
Czujnik położenia wału - 62zł (Uszkodzenie z winy mechanika)

naprawagf.jpg

Edytowane przez danioRM
Opublikowano

Te czujniki i części MG dadzą jeszcze o sobie znać... :P To teraz czas zająć się przepustnicą...

 

Zawartość dodana 1 minute later

Zrób ponownie logi, zobaczymy czy się coś poprawiło ;)

Opublikowano

Niestety, ale znów coś jest nie tak...
Auto znowu nie równo chodzi, jak traktor.
Co to może być?
Tutaj filmik



Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Gdzie jak by zaciągał lewe powietrze.

Opublikowano
6 minut temu, k232 napisał:

Gdzie jak by zaciągał lewe powietrze.

Czyli odma?

Opublikowano

Między innymi.

Opublikowano
Teraz, k232 napisał:

Między innymi.

A co jeszcze? Mechanik mówił, że sprawdzał odmę, no ale...

Opublikowano

Dużo mechaników tak mówi, że odma sprawdzona ale żeby ja sprawdzić to trzeba ja wyjąć a nie wydaje mi się, że to wyjmują..

Opublikowano
3 minuty temu, k232 napisał:

Dużo mechaników tak mówi, że odma sprawdzona ale żeby ja sprawdzić to trzeba ja wyjąć a nie wydaje mi się, że to wyjmują..

No tak, na 100% jej nie sprawdził skoro wkłada takie części.

A sonda?

Opublikowano

Sondę to już musisz na kompie zobaczyć czy działa.

Opublikowano

Nie chodzi on czasem na 3 cylindrach?

Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, ayew napisał:
Nie chodzi on czasem na 3 cylindrach?

Też mi się tak wydaje.

Stawiam na odme + przepustnica/wtryski/cewki, kable.

Jutro się okaże. Można podmienić cewki jeśli na zewnątrz pada deszcz czy lepiej się tak nie bawić?

Nagrałem kolejny filmik.

Widać lekkie przedmuchy spod korka oleju. Poza tym coś lekko dymi tam gdzie jest mokro jak na zdjęciu89895a757982ab5fe09db6c11c98905d.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez danioRM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...